Din HCG på blodprøven

Ja det var kjemperart, men syntes nesten det var like rart at ikke jordmor la noe vekt på det i det heletatt. Null bekymring fra henne

Ja enig, men UL skal jo være mer sikrere enn hcg vel. Så hvis det er bra på UL neste gang også så må du jo kunne stole på det ❤️

9 DPO: 11
11 DPO: 38
15 DPO: 330
16 DPO: 548

Har ny tid til hcg måling på onsdag - er spent da for da er jeg 24 DPO og merker helt klart at mye har skjedd den uken som har vært:happy:

Ser at alle her har så høy hcg på prøven sin. Jeg hadde bare 10 i hcg ca 10dpo.. men merker at strekene på testene blir sterkere

161 på 17 dpo
662 på 21 dpo

Vikarlegen er veldig pessimistisk, men dette viser jo dobling hver andre dag
Vis vedlegget 446079
Sniker.

Jeg synes også dette virket litt lavt, min egen var over 9000 22 dpo. Men alle er jo forskjellig - ser flere som har hatt litt lav hcg i starten! Er det mulig du har bomma litt på eggløsning? Håper for deg at det går riktig vei! :Heartred

Prøver å legge inn en link her fra assistert-forumet hvor ei opplevde lave tall, men god stigning. Det er riktignok fryseforsøk, men kanskje det kan gjelde deg også?
Thread 'HCG 16 dpo (fryseforsøk)'
https://forum.babyverden.no/threads/hcg-16-dpo-fryseforsøk.2045801/

Sniker.

Jeg synes også dette virket litt lavt, min egen var over 9000 22 dpo. Men alle er jo forskjellig - ser flere som har hatt litt lav hcg i starten! Er det mulig du har bomma litt på eggløsning? Håper for deg at det går riktig vei! :Heartred

Prøver å legge inn en link her fra assistert-forumet hvor ei opplevde lave tall, men god stigning. Det er riktignok fryseforsøk, men kanskje det kan gjelde deg også?
Thread 'HCG 16 dpo (fryseforsøk)'
https://forum.babyverden.no/threads/hcg-16-dpo-fryseforsøk.2045801/
Takk for lenken :) Jeg fikk ikke positiv før 13dpo med første heller, 2-3 uker på cb 23 dpo. Så jeg mistenker jeg generelt produserer lavere hcg i starten hvis det er ei greie? Målte aldri hcg sist så det er bare fabling.

Tror ikke jeg har bomma på eggløsning, men jeg vet jo ikke 100%. Har ganske tydelige tegn, men kanskje det har tatt lenger tid å feste seg?

Men til info så blødde jeg i 6 dager og trodde det var mens. Så jeg er bekymret for exu eller rester etter sa. Men krysser fingrene for at det kan ha vært hematom eller bare en tilfeldig blødning. Så jeg tørr ikke juble før jeg ser et bankende hjerte.

Takk for lenken :) Jeg fikk ikke positiv før 13dpo med første heller, 2-3 uker på cb 23 dpo. Så jeg mistenker jeg generelt produserer lavere hcg i starten hvis det er ei greie? Målte aldri hcg sist så det er bare fabling.

Tror ikke jeg har bomma på eggløsning, men jeg vet jo ikke 100%. Har ganske tydelige tegn, men kanskje det har tatt lenger tid å feste seg?

Men til info så blødde jeg i 6 dager og trodde det var mens. Så jeg er bekymret for exu eller rester etter sa. Men krysser fingrene for at det kan ha vært hematom eller bare en tilfeldig blødning. Så jeg tørr ikke juble før jeg ser et bankende hjerte.
Jeg skjønner deg kjempegodt, man må vokte hjertet sitt når det blir sånn :Heartred jeg krysser alt jeg har for at neste hcg og en ultralyd kan gi deg positive svar

161 på 17 dpo
662 på 21 dpo

Vikarlegen er veldig pessimistisk, men dette viser jo dobling hver andre dag
Vis vedlegget 446079
Sniker her og :) Mener jeg hadde 67 på dpo 16 og rundt 140 på dpo 18. Klinikken var ganske negativ, så jeg gikk fra kjempeglad til veldig bekymret, og var det ganske lenge selvom UL viste bankende hjerte. Det viktigste ettersom jeg har skjønt er at det er dobling, og det ser det ut til at det er. Så jeg hadde ikke tatt sorgene på forskudd! Min hcg på 67-baby er 4 mnder nå :angelic: Leste meg ihjel på hcg, og det vises noen sammenhenger med lav hcg og at det blir gutt..

Sniker her og :) Mener jeg hadde 67 på dpo 16 og rundt 140 på dpo 18. Klinikken var ganske negativ, så jeg gikk fra kjempeglad til veldig bekymret, og var det ganske lenge selvom UL viste bankende hjerte. Det viktigste ettersom jeg har skjønt er at det er dobling, og det ser det ut til at det er. Så jeg hadde ikke tatt sorgene på forskudd! Min hcg på 67-baby er 4 mnder nå :angelic: Leste meg ihjel på hcg, og det vises noen sammenhenger med lav hcg og at det blir gutt..
Takk for at du deler! :Heartred Er det gutt du sitter med selv? :bag: Så spennende detalj, det har jeg ikke lest enda!

Takk for at du deler! :Heartred Er det gutt du sitter med selv? :bag: Så spennende detalj, det har jeg ikke lest enda!
Jeg har gutt ja! Men det kan jo også være helt tilfeldig altså.. "Since there’s a very wide range of normal hCG levels and only about a 10% variance based on a baby’s sex, someone with higher-than-average hCG could be carrying a male baby and someone with lower-than-average levels could still be expecting a female.” - https://rescripted.com/posts/heres-what-your-beta-hcg-levels-can-tell-you

Ser du har fått noen gode svar nedenfor her. Håper det letter litt på bekymringen :Heartred Når har du ultralyd?
Skal be om henvisning når jeg har ny time for blodprøve på torsdag :) 5+1 i dag, så håper hun kan gi meg det slik at det kan bli satt opp når vi kan se hjertet slå. Vet ikke om det er lett eller vanskelig å få henvisning til ul? Mtp at jeg blødde i 6 dager og privat ul 4+3 (to dager etter blødningen stoppet) kunne bekrefte blod i livmor så håper jeg jo å få det…

Var på tidlig ul 7 oktober, og da var det for tidlig, så det var bare en liten prikk på 1mm. Legen bestemte da at jeg skulle måle hcg for å se om økning.
Litt usikker på EL datoer her men har en liten aning pga EL-symptomer.
22 DPO -5734
24 DPO - 12379
Vil si det er en ganske grei økning. Spent på ny ul den 25 oktober:)

Back
Topp