Din HCG på blodprøven

Det er grunnet flere blødninger jeg har hatt samt har daglig nå. De følger med på hcg da jeg ikke kan komme til UL på sykehuset hele tiden. De sier bare at de sier ifra hvis noe er i veien men jeg synes det er rart når jeg leser på nett at hcg skal doble seg annenhver dag frem til uke 8-11
Jeg skjønner, må være utrolig slitsomt å stå i dette hele tiden. Hvor langt er du nå da?
 
Jeg skjønner, må være utrolig slitsomt å stå i dette hele tiden. Hvor langt er du nå da?

Jeg synes det er veldig fint at jeg får sjekket for det beroliger jo stort sett meg også. Blødningene er en annen sak, det er veldig slitsomt da det tar seg opp og endrer seg støtt og stadig. I dag jeg er 7+1
 
Jeg synes det er veldig fint at jeg får sjekket for det beroliger jo stort sett meg også. Blødningene er en annen sak, det er veldig slitsomt da det tar seg opp og endrer seg støtt og stadig. I dag jeg er 7+1
Ja man blir jo beroliget hvis hcg oppfører seg normalt også blir man jo kanskje unødvendig bekymret når det ikke gjør det. Finner de ikke ut av hvor blødningene kommer fra?
 
Ja man blir jo beroliget hvis hcg oppfører seg normalt også blir man jo kanskje unødvendig bekymret når det ikke gjør det. Finner de ikke ut av hvor blødningene kommer fra?

Ja det er akkurat det. Samtidig ser jeg at jeg ligger godt over iht alle hcg «skalaene» så er mulig derfor og. Nei de finner ikke ut av det, de antar at livorshinnen eller livmorshalsen er skjør. Mulig pga tidligere MA, men de sier det ikke pleier å ha en sammenheng heller.
 
Nå er jeg litt usikker og det er mulig at det ikke dobler seg fordi det er så høye tall men sånn her ser min hcg ut nå:

29 DPO: 51 357
30 DPO: 59 735
33 DPO: 89 795

Dette er jo langt under dobling.. Kan noen av dere som har litt mer peiling enn meg svare ut dette? :nailbiting:
Jeg hadde 4080 30 dpo og 4935 32 dpo... Alt går fortsatt fint hos meg 9+4. Tror det er store individuelle forskjeller og det er ikke alltid den dobler seg, hvert fall ikke når hcg er så høy som hos deg.
 
Nå er jeg litt usikker og det er mulig at det ikke dobler seg fordi det er så høye tall men sånn her ser min hcg ut nå:

29 DPO: 51 357
30 DPO: 59 735
33 DPO: 89 795

Dette er jo langt under dobling.. Kan noen av dere som har litt mer peiling enn meg svare ut dette? :nailbiting:
Fürst skriver at når hcg er så høy, så dobler den seg hvert 4. døgn. Jeg tenker dette er helt innafor ❤️ Det er jo individuelle forskjeller også
 
Fürst skriver at når hcg er så høy, så dobler den seg hvert 4. døgn. Jeg tenker dette er helt innafor ❤️ Det er jo individuelle forskjeller også


Ja for det er jo ingen dobling etter 4 døgn her heller men satser på at alt er i orden, takk for at du deler erfaring <3 (smilyene er borte og jeg får ikke brukt dem av en eller annen merkelig grunn).
 
Back
Topp