Dick-pics.

Har du mottatt "dick-pics?" Tente du på å få det tilsendt, eller synes du det var ubehagelig?

• Jeg har fått dick-pics, og likte det.

Votes: 4 7,3%
  • Jeg har fått dic-pics, men liker det ikke.

Votes: 27 49,1%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og savner det.

Votes: 0 0,0%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og er glad for det.

Votes: 24 43,6%

• Antall som har svart
    55
No deal. Fikk en del av de når jeg var på Møteplassen i 2013/2014. Mye skrullinger der ute.

Nei, ikke med mindre jeg har bedt om å få det. (som skjer cirka aldri)

Dick-pics er vel noe av det minst tennende en mann kan gjøre :hilarious: hvor spennende er det egentlig med et bilde av et kjønnsorgan?

Har fått noen, og ikke veldig interessant med bare et bilde, men videosnutt av runking kan være turn on ;)

Mhm.
Ei jeg kjenner har begynt å sende randomme div pics tilbake når folk gjør det. Og på spørsmål om hvorfor svarer hun bare "å, jeg trodde greia var at vi skulle sende uoppfordra penisbilder til hverandre?" :p
Så utrolig genialt! Det vil jeg også begynne å gjøre.

Enig!

Har fått min del av sånne, og da ble dem blokkert, og sletta!
Ja samme her, skjønner ikke hvorfor de føler behov for å sende biøde av sånt. En helt naken kropp er aldri pen, jeg synes det er mer spennende å få bilde hvor boxeren fortsatt er på, da overlater man noe til fantasien liksom.

Evt. kan man jo sende bilder av et hårete rumpehull om man finner noen. Faren er der for at enkelte liker det også (Pål, jeg ser på deg! :knegg:), men stort sett stopper nok samtalen der. :P

Ja samme her, skjønner ikke hvorfor de føler behov for å sende biøde av sånt. En helt naken kropp er aldri pen, jeg synes det er mer spennende å få bilde hvor boxeren fortsatt er på, da overlater man noe til fantasien liksom.

Enig!
Og er det først en helt naken kropp, er kvinnekroppen langt mer estetisk behagelig å se på, spør du meg.
Det er så mye som... dingler... hos mannfolka. :P

• Liker
Reactions: BMC
Hahahaha, helt enig! Selv om jeg er 100% heterofil:p

Jeg er riktignok bifil, men det er på en måte "utenfor" om det er sexy eller ikke for meg også. Kvinnekroppen er stort sett mer avrundet, og mykere i formen, og det er ingen fare for at noe poker deg i øyet. :P :hilarious:

Fått flere ganger.
Jeg kan ikke fatte at mannfolk tror det er turn-on eller i det hele tatt greit.

Er dette snakk om bilder fra samboeren sin eller randome folk?

Åja. :p
Da er det definitivt et neitakk. ;)
Fått flere slike da jeg var singel. Alltid syntes det var så rart. Reagerte med at det det var jo altså ikke så mye å skryte av..?

Skjønner ikke hvorfor noen vil sende bilde av utstyret sitt til alle og en hver :p de har jo ikke kontroll på hvem som har det, eller hva det brukes til. Er det først sendt forsvinner det jo aldri.. :confused:

Har fått mange slike bilder før helt uten å be om det. Skjønner ikke greia... o_O

Skjønner ikke hvorfor noen vil sende bilde av utstyret sitt til alle og en hver :p de har jo ikke kontroll på hvem som har det, eller hva det brukes til. Er det først sendt forsvinner det jo aldri.. :confused:

Har fått mange slike bilder før helt uten å be om det. Skjønner ikke greia... o_O

Er det kun utstyret og ikke bilde av ansiktet eller veldig gjenkjennende deler av kroppen, så er det vel ikke noe farlig? Vet ikke engang om jeg hadde kjent igjen utstyret til mannen her om jeg så et bilde av det og ikke ble fortalt det var han... hadde sett det ligna, men kan liksom være hvem som helst?

Er det kun utstyret og ikke bilde av ansiktet eller veldig gjenkjennende deler av kroppen, så er det vel ikke noe farlig? Vet ikke engang om jeg hadde kjent igjen utstyret til mannen her om jeg så et bilde av det og ikke ble fortalt det var han... hadde sett det ligna, men kan liksom være hvem som helst?

Jeg har også fått bilder av hele kroppen med ansikt og alt, men utstyret godt planta i hånda, eller bare "på display." :P
Jeg tror kanskje det har litt med ekshibisjonisme å gjøre også, når man sender slikt til random mottakere.

No deal! Og denne tråden ga meg en god latter på morgenkvisten [emoji23]

Back
Topp