Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor spennende er det egentlig med et bilde av et kjønnsorgan?Dick-pics er vel noe av det minst tennende en mann kan gjørehvor spennende er det egentlig med et bilde av et kjønnsorgan?
Enig!Fullstendig deal breaker for meg..
Så utrolig genialt! Det vil jeg også begynne å gjøre.Mhm.
Ei jeg kjenner har begynt å sende randomme div pics tilbake når folk gjør det. Og på spørsmål om hvorfor svarer hun bare "å, jeg trodde greia var at vi skulle sende uoppfordra penisbilder til hverandre?"![]()
Ja samme her, skjønner ikke hvorfor de føler behov for å sende biøde av sånt. En helt naken kropp er aldri pen, jeg synes det er mer spennende å få bilde hvor boxeren fortsatt er på, da overlater man noe til fantasien liksom.Enig!
Har fått min del av sånne, og da ble dem blokkert, og sletta!
Ja samme her, skjønner ikke hvorfor de føler behov for å sende biøde av sånt. En helt naken kropp er aldri pen, jeg synes det er mer spennende å få bilde hvor boxeren fortsatt er på, da overlater man noe til fantasien liksom.
Hahahaha, helt enig! Selv om jeg er 100% heterofilEnig!
Og er det først en helt naken kropp, er kvinnekroppen langt mer estetisk behagelig å se på, spør du meg.
Det er så mye som... dingler... hos mannfolka.![]()
Hahahaha, helt enig! Selv om jeg er 100% heterofil![]()

Er dette snakk om bilder fra samboeren sin eller randome folk?
Åja.Random folk.![]()
Skjønner ikke hvorfor noen vil sende bilde av utstyret sitt til alle og en hverde har jo ikke kontroll på hvem som har det, eller hva det brukes til. Er det først sendt forsvinner det jo aldri..
Har fått mange slike bilder før helt uten å be om det. Skjønner ikke greia...![]()
Er det kun utstyret og ikke bilde av ansiktet eller veldig gjenkjennende deler av kroppen, så er det vel ikke noe farlig? Vet ikke engang om jeg hadde kjent igjen utstyret til mannen her om jeg så et bilde av det og ikke ble fortalt det var han... hadde sett det ligna, men kan liksom være hvem som helst?