Dick-pics.

Har du mottatt "dick-pics?" Tente du på å få det tilsendt, eller synes du det var ubehagelig?

• Jeg har fått dick-pics, og likte det.

Votes: 4 7,3%
  • Jeg har fått dic-pics, men liker det ikke.

Votes: 27 49,1%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og savner det.

Votes: 0 0,0%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og er glad for det.

Votes: 24 43,6%

• Antall som har svart
    55
Er det kun utstyret og ikke bilde av ansiktet eller veldig gjenkjennende deler av kroppen, så er det vel ikke noe farlig? Vet ikke engang om jeg hadde kjent igjen utstyret til mannen her om jeg så et bilde av det og ikke ble fortalt det var han... hadde sett det ligna, men kan liksom være hvem som helst?
Det er sant, men har selv fått mange som sender hele seg der det er lett å kjenne igjen :p

Jeg har også fått bilder av hele kroppen med ansikt og alt, men utstyret godt planta i hånda, eller bare "på display." :P
Jeg tror kanskje det har litt med ekshibisjonisme å gjøre også, når man sender slikt til random mottakere.

Det er sant, men har selv fått mange som sender hele seg der det er lett å kjenne igjen :p

Ja det blir noe annet. Det er jo lite lurt...

Menn har en lei tendens til å sende de på helt teite tidspunkt/for tidlig i samtalen. Blir helt rart, typ "hei, jeg er 32 år, bør i Oslo og dette er penisen min"...

En penis i seg selv er ikke turn-on for meg. Mannen den henger på er mer avgjørende for om jeg blir interessert eller ikke [emoji6]
Har aldri møtt en mann hvor jeg har tenkt «hvis jeg ikke får se penisen din snart, vet jeg ikke om vi har noen framtid» [emoji23]

Jeg har aldri tenkt: "Usj, du var skikkelig lite attraktiv, men oooh, se der ja, der kom det et bilde av tissen din! Da er det selvfølgelig back on!" :P

Skjønner ikke den store fascinasjonen over sin egen tiss. Den dukker opp i 1-2års alderen og gir seg visst aldri :p
De syns jo den tissen sin er det mest fantastisk spennende de noen gang har kommet over, så de tror nok at en hver dame vil bli over seg av begeistring over å få et bilde av herligheten :D

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp