Dick-pics.

Har du mottatt "dick-pics?" Tente du på å få det tilsendt, eller synes du det var ubehagelig?

• Jeg har fått dick-pics, og likte det.

Votes: 4 7,3%
  • Jeg har fått dic-pics, men liker det ikke.

Votes: 27 49,1%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og savner det.

Votes: 0 0,0%
  • Jeg har aldri fått dick-pics, og er glad for det.

Votes: 24 43,6%

• Antall som har svart
    55
No deal. Fått nok av de

Syns ikke det er turnon. Men jeg har fnisa litt da [emoji14] Ytterst sjelden det har skjedd da. Men dr få gangene syns jeg det var morsomt [emoji14] Gjerne ikke den reaksjonen en mann var ute etter da [emoji14]

Synes ikke det er gøy jeg, for det er ikke "spennende" når man får se alt. Og å se en pikk på skjermen får meg ikke tent, det er mer "so what, sett en sett alle - not sexy".
Skal sies at det er lenge siden ettersom jeg har vært i fast forhold i snart 7 år, men synes figurbilder er mer "inviterende".
Jeg liker manboobs bedre :P

No deal! Null interesse for sånne bilder altså

Nei, streng tatt ikke spesielt interessert [emoji14] Hadde nok ledd meg halvskakk og tatt skjermbilde hvis det hadde vært snap, bare på gjørs [emoji14] (og seff slettet bildet etterpå, men håper de hadde gitt vedkommende litt noia)

Eller bare klitoris, med kjønnsleppene brettet til siden [emoji6]

Herregud, det hadde vært noe det, tror 8 av 10 menn hadde tenkt seg godt om før de konkluderer med hva det egentlig er bilde av[emoji38]

Ikke intresert det er bara J irriterande se og få sånt tillsent

Jeg har aldri tenkt: "Usj, du var skikkelig lite attraktiv, men oooh, se der ja, der kom det et bilde av tissen din! Da er det selvfølgelig back on!" :P

Nå har jeg aldri vært på noen datingtjenester, men jeg forstår at mange menn åpner med dick-pics også. Da har man tapt før man har begynt for min del. :P
Man hadde jo aldri gjort det på pøbben, om man møtte noen man likte... "Hei, jeg heter Pål, her er tissen min..." :P
(Eller... Den Pål jeg tenkte på, kunne lett funnet på nettopp det. :hilarious:)

Mhm.
Ei jeg kjenner har begynt å sende randomme div pics tilbake når folk gjør det. Og på spørsmål om hvorfor svarer hun bare "å, jeg trodde greia var at vi skulle sende uoppfordra penisbilder til hverandre?" :p
Hahaha[emoji23][emoji23]

Nono...

Er jo ikke penisen som er fin, heller hele pakka, tviler på at de hadde digga et nærbilde av skjedeåpningen heller[emoji51][emoji23]

Så enig med deg her ja [emoji106]

Spent på hvor menn har fått det for seg at «alle» syns det er turn on [emoji848] fikk mye slikt når jeg var yngre og singel - veldig tidlig i samtalen også. Syns det var så kleint [emoji23]

Skjønner ikke den store fascinasjonen over sin egen tiss. Den dukker opp i 1-2års alderen og gir seg visst aldri :p
De syns jo den tissen sin er det mest fantastisk spennende de noen gang har kommet over, så de tror nok at en hver dame vil bli over seg av begeistring over å få et bilde av herligheten :D

Skjønner ikke den store fascinasjonen over sin egen tiss. Den dukker opp i 1-2års alderen og gir seg visst aldri :p
De syns jo den tissen sin er det mest fantastisk spennende de noen gang har kommet over, så de tror nok at en hver dame vil bli over seg av begeistring over å få et bilde av herligheten :D

Det blir noe narsissistis(s)k ja. :P :P (Huff, humoren tok kvelden før meg. :P )

Back
Topp