Diamond painting

Takk. Blir spennende når de blir ferdig. Ferdigstrikket et skjørt allerede, holder på med nr 2 og har da ett igjen. Må jo være likt for alle niesene ;)
 
Takk. Blir spennende når de blir ferdig. Ferdigstrikket et skjørt allerede, holder på med nr 2 og har da ett igjen. Må jo være likt for alle niesene ;)
Klart du må gjøre likt :hilarious: gøy med hjemmestrikk!
 
Klart du må gjøre likt :hilarious: gøy med hjemmestrikk!
Det er det. Gutta må jo også få noe så det blir å strikke vest til de når jeg er ferdig med skjørtene. Eller kanskje gjøre det samtidig så jeg kan veksle litt :D
 
Noen som har prøvd eller driver med det? Liker dere det?
Jeg har bestilt et bilde fra ebay, og venter spent :D tror det kan falle i smak, men blir spennende å se :happy:
Dytter opp denne og håper på svar fra deg, AnneS :D
Vet jeg leste i en annen tråd at du fremdeles holder på med disse, men denne tråden dukket opp først :hilarious:

Har nettopp fått mitt første bilde i posten, har du noen tips og råd til en nybegynner? :)
 
Dytter opp denne og håper på svar fra deg, AnneS :D
Vet jeg leste i en annen tråd at du fremdeles holder på med disse, men denne tråden dukket opp først :hilarious:

Har nettopp fått mitt første bilde i posten, har du noen tips og råd til en nybegynner? :)
Denne hobbyen har for meg vært avhengighetsskapende, så utrolig avslappende:p
Den første tiden fikk jeg vondt i nakke/skuldre hvis jeg satt for lenge :p

Bilde av blank plast på eller hvitt "papir"?
Ta av litt og litt. Jeg begynner som regel nede i høyre hjørne, men dette må man selv finne ut hva man foretrekker :)
Har du bokser til å ha perler i? Jeg brukte shotteglass til å begynne med:hilarious: markerte nr med tape og tusj på glassene for å vite hvilke som var hvilke :)

Litt vanskelig å gi ordentlige tips egentlig, jeg kommer ikke helt på hva jeg selv lurte på da jeg begynte:p
Kan jeg se hva du skal perle? Hvor stort? Heldekkende eller delvis? :happy:
 
Denne hobbyen har for meg vært avhengighetsskapende, så utrolig avslappende:p
Den første tiden fikk jeg vondt i nakke/skuldre hvis jeg satt for lenge :p

Bilde av blank plast på eller hvitt "papir"?
Ta av litt og litt. Jeg begynner som regel nede i høyre hjørne, men dette må man selv finne ut hva man foretrekker :)
Har du bokser til å ha perler i? Jeg brukte shotteglass til å begynne med:hilarious: markerte nr med tape og tusj på glassene for å vite hvilke som var hvilke :)

Litt vanskelig å gi ordentlige tips egentlig, jeg kommer ikke helt på hva jeg selv lurte på da jeg begynte:p
Kan jeg se hva du skal perle? Hvor stort? Heldekkende eller delvis? :happy:
Du, jeg merker det godt i nakken og skuldrene, ja :hilarious:
Heldekkende, fargene ligger i nummererte poser. Der tenker jeg de bare får være :p
Virker som jeg hadde innstillinga "go big or go home", for bildet er 148x51 cm stort :hilarious: hahah, kommer til å ta år å bli ferdig jo :hilarious::hilarious:
Men jeg elsker det maleriet, så jeg gikk heller for motiv enn for størrelse. "Stjernenatt" av Vincent van Gogh.
20200331_200558.jpg 20200331_200615.jpg
 
Du, jeg merker det godt i nakken og skuldrene, ja :hilarious:
Heldekkende, fargene ligger i nummererte poser. Der tenker jeg de bare får være :p
Virker som jeg hadde innstillinga "go big or go home", for bildet er 148x51 cm stort :hilarious: hahah, kommer til å ta år å bli ferdig jo :hilarious::hilarious:
Men jeg elsker det maleriet, så jeg gikk heller for motiv enn for størrelse. "Stjernenatt" av Vincent van Gogh.
Vis vedlegget 322258 Vis vedlegget 322259
Wow, skal ikke stå på stå på-vilje, nei :D største jeg har laget er 90x60, brukte vel ca 3mnd (turnusarbeider, så jobber kvelder også).

Legger til et bilde av de boksene jeg har i bruk, og lysbrett er uvurderlig :happy:

Kos deg masse med bildet! Du må gjerne dele fremgang, enten her eller på pm :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200331_212319.jpg
    IMG_20200331_212319.jpg
    51,2 KB · Visninger: 11
Wow, skal ikke stå på stå på-vilje, nei :D største jeg har laget er 90x60, brukte vel ca 3mnd (turnusarbeider, så jobber kvelder også).

Legger til et bilde av de boksene jeg har i bruk, og lysbrett er uvurderlig :happy:

Kos deg masse med bildet! Du må gjerne dele fremgang, enten her eller på pm :happy:
Så gøy :happy: Ingen dum idé med de boksene, får se hva jeg synes om posene mine enn så lenge.
Jeg er ufør og hjemme hele tiden uansett, så her blir det vel nakke/skuldre som bestemmer tempoet ;) Og selvfølgelig barna som er hjemme fra bhg nå, de vil neppe at jeg skal bruke tiden min på bildet mens de er våkne :hilarious:
Sender gjerne bilder på pm underveis :joyful:
Tusen takk for gode svar :happy:
 
Back
Topp