Diamond painting

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Noen som har prøvd eller driver med det? Liker dere det?
Jeg har bestilt et bilde fra ebay, og venter spent :D tror det kan falle i smak, men blir spennende å se :happy:
 
Jeg har prøvd det. Kjøpte noen i fjor. Var kjekt, men har ikke klart å bli ferdig med et bilde enda.
 
Var ikke vanskelig men litt pirk er det :) Noen bilder fant jeg ut at man bare perlet på deler av bildet og noen på hele bildet. Kjøpte litt diverse ekstra deler med som kittet og "pennene".

https://forum.babyverden.no/threads/diamond-paint.1872403/
Jeg elsker jo å legge puslespill og sånn, men er så tungvint da jeg ikke får lagt så mye før jeg må pakke det sammen pga ungene. Dette går ann å flytte på hvertfall :p takk for link, jeg har bestilt tre stk. Vet at to av dem er det perling av hele bilde (men ikke så mye forskjellige fargenyanser), usikker på det siste :) Åh, gleder meg til å prøve :D
 
Jeg elsker jo å legge puslespill og sånn, men er så tungvint da jeg ikke får lagt så mye før jeg må pakke det sammen pga ungene. Dette går ann å flytte på hvertfall :p takk for link, jeg har bestilt tre stk. Vet at to av dem er det perling av hele bilde (men ikke så mye forskjellige fargenyanser), usikker på det siste :) Åh, gleder meg til å prøve :D
Jeg også liker puslespill :D En stund siden sist men det går i perioder. Har kjøpt en sånn som dette https://www.boardgamer.no/produkt/puslespilsmaatte-portapuzzle-1000-brikker så slipper det å ligge på bordet og lett å pakke bort :)
Lykke til med perlingen!
 
Den så jo genial ut :D

Veldig genial [emoji4] Tar jo litt tid å pusle noe stort så greit at det ikke ligger på bordet i evigheter, hvertfall når man har små i hus [emoji6]
 
Veldig genial [emoji4] Tar jo litt tid å pusle noe stort så greit at det ikke ligger på bordet i evigheter, hvertfall når man har små i hus [emoji6]
Jeg får aldri gjort ferdig noe før jeg er så trøtt at jeg må legge meg, og da er det bare å pakke sammen :dead:så da gidder jeg aldri å begynne på noe :p
 
Jeg får aldri gjort ferdig noe før jeg er så trøtt at jeg må legge meg, og da er det bare å pakke sammen :dead:så da gidder jeg aldri å begynne på noe :p
:D
 
Jeg fikk mine to første bilder igår. Det er bilder der man ikke perler hele bildet, kun selve figuren, 25x25.
Jeg er nesten ferdig med 3/4 av det ene, og er blitt hektet allerede :hilarious:
 
Jeg fikk mine to første bilder igår. Det er bilder der man ikke perler hele bildet, kun selve figuren, 25x25.
Jeg er nesten ferdig med 3/4 av det ene, og er blitt hektet allerede :hilarious:
Så kjekt da :) Jeg har funnet frem mine så kanskje jeg skal få gjort ferdig bildet jeg har startet på :)
 
Back
Topp