Ja. E sikkert helt på bærtur på enkelte av dialektan herE ei utfordreng d ja. Litt vanskele å få rætt tonefaill å trøkk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. E sikkert helt på bærtur på enkelte av dialektan herE ei utfordreng d ja. Litt vanskele å få rætt tonefaill å trøkk.
NåhyessSom sagt, d e fort gjort. Så leng man e klar over d å har d i bakhode så kjæm man vel langt m d![]()
Haha, nei, å bra e det! Haha! Æ e elendi på å etterligne dialekta![]()
Ja, e arti å prøve, men det høres jo helt sykt utEg ogmen har alltid likt å prøva
![]()
E nå med tonefallet, vanskelig førr en nordlænning å få til rette tonefallet til en sørlending førr eksempel. Så det bli bare feilHihi![]()
Gubben min e råååflink t å ætterlign...ka som helst lixom!Haha, nei, å bra e det! Haha! Æ e elendi på å etterligne dialekta![]()
Ja nån e jo naturtalent førr såntGubben min e råååflink t å ætterlign...ka som helst lixom!skulla vært nå som Kristian Valen e.l han
får mæ t å flir hvær dag pga d
![]()
Dm e no bra sjarmerende karan å da sjøJa nån e jo naturtalent førr såntarti det da
gubben min e enda verre enn mæ, så æ flire mæ lørvat av kor elendig han e
til og med engelsk e han elendig på
![]()
Æ har sjuke onga. så går i kosing idag. Nyte en lønsj no mens dæm søv litt.Digga denna trå'n her
Ko gjer dikkan på i dag? E vaska glaso og gjer klart huse t bursdagsfeiring i Helge.
Nyte late daga før terminDigga denna trå'n her
Ko gjer dikkan på i dag? E vaska glaso og gjer klart huse t bursdagsfeiring i Helge.
Æ har sjuke onga. så går i kosing idag. Nyte en lønsj no mens dæm søv litt.
Nyte late daga før terminsløve bare på soffan akk no.
Kæm som ska feires i hælga da?
Ja d jør godt innjimellom d å.Så Gødt då mæ ein lat dag. Ein får nyte mens dei søv.
Artig med stor familie daBerre vente på at no skjer då. Kor lenge har du att t termin?
Dæ æ eldste jenta som bli 6. Må spre feiringe utover pga tå stor familie.