Dialekt-tråden

E ei utfordreng d ja. Litt vanskele å få rætt tonefaill å trøkk.
Ja. E sikkert helt på bærtur på enkelte av dialektan her :p

Haha, nei, å bra e det! Haha! Æ e elendi på å etterligne dialekta :p
Gubben min e råååflink t å ætterlign...ka som helst lixom! :) skulla vært nå som Kristian Valen e.l han :) får mæ t å flir hvær dag pga d :D

Gubben min e råååflink t å ætterlign...ka som helst lixom! :) skulla vært nå som Kristian Valen e.l han :) får mæ t å flir hvær dag pga d :D
Ja nån e jo naturtalent førr sånt :D arti det da :) gubben min e enda verre enn mæ, så æ flire mæ lørvat av kor elendig han e :p til og med engelsk e han elendig på :p

Ja nån e jo naturtalent førr sånt :D arti det da :) gubben min e enda verre enn mæ, så æ flire mæ lørvat av kor elendig han e :p til og med engelsk e han elendig på :p
Dm e no bra sjarmerende karan å da sjø ;)

• Liker
Reactions: BMC
Digga denna trå'n her:)
Ko gjer dikkan på i dag? E vaska glaso og gjer klart huse t bursdagsfeiring i Helge.

Ko gjer dikkan på i dag? E vaska glaso og gjer klart huse t bursdagsfeiring i Helge.
Æ har sjuke onga. så går i kosing idag. Nyte en lønsj no mens dæm søv litt.

Nyte late daga før termin ;) sløve bare på soffan akk no.
Kæm som ska feires i hælga da?

Aah, ÆNDELE feinn e ein dialækttråd!:D Ha drivi vurdert å starte ein sjøl, men hakjø kåme så langt!;)
E ligg rætt ut på sofan akkuratt nå, har hormonell bækkenløysning, så må hå ein litn pust i bakkjin av å te:p Kjækt å hå tempurpute å liggje på da, dæ dæmpa smærtun någå:)

Skjønner ikke ei kløyva ord vettu! :P vi fra Buskerud har jo'kke dialekt, bare talefeil :P

Berre vente på at no skjer då. Kor lenge har du att t termin?
Dæ æ eldste jenta som bli 6. Må spre feiringe utover pga tå stor familie.
Artig med stor familie da :)
Har termin 5 oktober,så kan jo skje når som helst :)

Back
Topp