Men då har du det jo enkelt![]()
Jo, men skulle ønske jeg hadde hatt en dialekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men då har du det jo enkelt![]()
Syns det e lettere å førrstå di når di e skreven enn når man høre di til tiderÆ lure verkelig på om æ kjæm te å skjønn alt folk skriv her innenån dialekta høres heilt gresk ut førr mæ
![]()
Jo, men skulle ønske jeg hadde hatt en dialekt!Sånn går det vel når man blir født én plass, vokst opp en annen plass og bor sammen med storesøsken som snakker en dialekt fra hvor en har kun vært én gang i livet.
![]()
Der sa du nå, æ har is i frysa!Fant mæ en is æ, d jær nok gått åt halsn kjenne æ.![]()
Den lindre nok godt på såre halserFant mæ en is æ, d jær nok gått åt halsn kjenne æ.![]()
Østfold dialekta, men er mye ''renere'' i talemåten, da jeg påvirkes av jobben =)Hihi, ka dialekt har du då?![]()
D va godtDer sa du nå, æ har is i frysa!![]()
Sama her men prøveDetta kan bli veldig kjekt, men vetsje om eg komme te å skjønna alt då![]()
Hehe, æ har ei go Unnskyld her æ settDen lindre nok godt på såre halser. Frista md is her og nå:-D. Men får venta t helgå tenke eg
![]()
Enig der, kan bruka litt mer tid på å lesa ka så står enn når någen snakke t dgSyns det e lettere å førrstå di når di e skreven enn når man høre di til tidermen ikke alt som e like lett å skjønne nei..
Fant mæ en is æ, d jær nok gått åt halsn kjenne æ.![]()
Fant mæ en sjøl i sta æ,mn d e jo itj lørdag i dag,så da droppa æ d...vart et glass vann og nånn mandla i stanFant mæ en is æ, d jær nok gått åt halsn kjenne æ.![]()
Detta kan bli veldig kjekt, men vetsje om eg komme te å skjønna alt då![]()
Bærre å finn dæ ein dNaaam! Eg og vil ha is...