Dialekt-tråden

Men då har du det jo enkelt :p

Jo, men skulle ønske jeg hadde hatt en dialekt! :P Sånn går det vel når man blir født én plass, vokst opp en annen plass og bor sammen med storesøsken som snakker en dialekt fra hvor en har kun vært én gang i livet. :P

Æ lure verkelig på om æ kjæm te å skjønn alt folk skriv her inne :p nån dialekta høres heilt gresk ut førr mæ :p

Fant mæ en is æ, d jær nok gått åt halsn kjenne æ. :)

Æ lure verkelig på om æ kjæm te å skjønn alt folk skriv her inne :p nån dialekta høres heilt gresk ut førr mæ :p
Syns det e lettere å førrstå di når di e skreven enn når man høre di til tider :p men ikke alt som e like lett å skjønne nei..

Detta kan bli veldig kjekt, men vetsje om eg komme te å skjønna alt då :-P

Jo, men skulle ønske jeg hadde hatt en dialekt! :P Sånn går det vel når man blir født én plass, vokst opp en annen plass og bor sammen med storesøsken som snakker en dialekt fra hvor en har kun vært én gang i livet. :P

Hehe, såpass :p
Jaja, e ikkje alt man får velga sjøl...
Viss ikkje du bare bestemme deg for å legga om te ein eller aen dialekt sjøl :p hihi

Hoho! D kan no bli arti å sjå koss all sammen skriv i forskjellie sammenhenga :p

Den lindre nok godt på såre halser :-). Frista md is her og nå:-D. Men får venta t helgå tenke eg:-P
Hehe, æ har ei go Unnskyld her æ sett :p syns du e flenk som vente da :)

Syns det e lettere å førrstå di når di e skreven enn når man høre di til tider :p men ikke alt som e like lett å skjønne nei..
Enig der, kan bruka litt mer tid på å lesa ka så står enn når någen snakke t dg :-). Går litt raskere då:-)

Fant mæ en is æ, d jær nok gått åt halsn kjenne æ. :)
Fant mæ en sjøl i sta æ,mn d e jo itj lørdag i dag,så da droppa æ d...vart et glass vann og nånn mandla i stan :p

Back
Topp