Gratulerer med guttebass i magen! Så koselig å se Tror det er mer normalt enn man tror i svangerskap, og absolutt med barn uansett alder å bekymre seg for alt og ingenting Men man må virkelig stoppe segselv fra å gå ‘down the rabbit hole’, for ingen har det godt av å leve i frykt og med ‘hva hvis’- tanker hele tiden Jeg prøver iaf enkle grep for å ikke tenke slike tanker- først å fremst ved å ikke lese masse nyheter og historier om forferdelige ting som kan skje, fokusere på det jeg vet, som feks; ‘på forrige ul så alt normalt ut, hjerteslagene var fine og barnet virker helt friskt’, og hvis vonde tanker dukker opp, dytter jeg den bort og fokuserer på det positive, og hvis det er gjentagende tanker snakker jeg med mannen eller en venninne om det Det er jo dessverre slik at man ikke har noen garanti for noe som helst i livet, og det er nok denne uforutsigbarheten som gjør de fine øyeblikkene så utrolig dyrebare Du er gravid, babyen har det helt fint og dette kommer til å gå helt fint skal du se!
Sender deg en god klem og ønsker deg en fin dag!
Sender deg en god klem og ønsker deg en fin dag!