Pp 14 - cd 30 - 12dpo
Så søte dere er som følger med og spør! Det gjør meg veldig rørt og glad
Her går det unna i helgen, med jobb og forsøk på å avlede meg selv fra prøving utenom. Det siste går sånn så-som-så
Testet i går morges 11dpo, den var svakere enn 10dpo, så da slo jeg fra meg alle tanker om at det kunne være noe og gikk inn i sippe-og-selvdestruktiv-modus. Jeg klarte rett og slett ikke å legge ut noe her for var så lei meg og skuffet. I dag morges tok jeg den nederste her, og synes kanskje den er hakket sterkere enn 10dpo
Hmmm.. og fortsatt blenda Makesure 25mlu. Synes det er vanskelig å vite om jeg produserer hcg seint eller om jeg bare må avskrive disse som skyggestreker. Men det er så rart at de skal vise så tydelige rosa skyggestreker plutselig (har sikkert brukt 50 av de tidligere
), og de skal ifølge produsent slå ut på 10mlu... Jeg vet neimen ikke hva jeg skal tro... Av symptomer er det murringer og stikkinger i livmorhalsen(?) kom kommer og går fortsatt. Har hatt det i en ukes tid tror jeg, men det kan nok være på grunn av Lutinus. Halsbrann har jeg hatt av og på siden 5dpo, så det er vel generelt bare relatert til hormoner vil jeg tro. Synes ikke det kommer så mye Lutinus ut igjen nå som i starten. Det er litt fint, så slipper jeg å sjekke om det er Lutinus eller tr hver bidige time
Og høyre bryst er suuuperømt! Gleder meg til å bli ferdig med helgas arbeid og å kunne tempe igjen på tirsdag morgen! Ettermiddagstempen holder seg stabilt på 37,4 da, bruker det litt som indikasjon, selv om det absolutt ikke er så mye til å stole på
Øverste testen er 10 dpo, nederste er 12 dpo