Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Så koselig at du fortsatt følger med:joyful: Det er veldig kjekt å ha en så fin heiagjeng i ryggen i denne tiden:Heartpink Hvordan går det med deg og bebiser og ny leilighet og alt?:D
Så klart jeg følger med!!:cheers Her går det helt supert! Bare rimelig slått ut etter første fjelltur på veldig lenge i går. Sykt kjekt, men nå er jeg sykt trøtt!:hilarious:

Guttene mine får jeg se igjen i morgen. De er veldig aktiv som alltid:D mulig tvilling 2 har et bittelite hull på skilleveggen i hjerte og han er også tilsvarende "5 dager mindre" nå enn tvilling 1. Så er veldig spent kontrollen i morgen og lengter etter og se de på skjermen selvom jeg kjenner de igjennom hele dagen :love017

Kjenner igjen det å sove dårlig av all spenningen! Når tenker du og teste?:woot:
 
Husker deg fra IKM-gruppen den gangen jeg ble gravid. Du heiet sånn på meg siden vi hadde prøvd like lenge. Jeg heier som bare det på deg også, og håper dette er din PP!

:wav
 
Så klart jeg følger med!!:cheers Her går det helt supert! Bare rimelig slått ut etter første fjelltur på veldig lenge i går. Sykt kjekt, men nå er jeg sykt trøtt!:hilarious:

Guttene mine får jeg se igjen i morgen. De er veldig aktiv som alltid:D mulig tvilling 2 har et bittelite hull på skilleveggen i hjerte og han er også tilsvarende "5 dager mindre" nå enn tvilling 1. Så er veldig spent kontrollen i morgen og lengter etter og se de på skjermen selvom jeg kjenner de igjennom hele dagen :love017

Kjenner igjen det å sove dårlig av all spenningen! Når tenker du og teste?:woot:

Hehe, det er lov når man tross alt sørger for at tre hjerter slår:D Så koselig å få se de i morgen igjen:Heartblue Men så bra du får tett oppfølging. Det høres jo litt skummelt ut, men vil tro de har full kontroll? Jeg har ikke hørt om det før:shy: Det må være så deilig å kjenne dem:joyful::dummy::dummy: Føler du nettopp ble gravid jo!! Tiden flyr virkelig:D

Jeg tester hver morgen og kveld med billigtest fra eBay. Men tenker å ta en babyplan lørdag morgen. Da er det på datoen ett år siden vi startet å prøve, og jeg er da 11dpo. Så hvis det er noe så burde det begynne å vises da:joyful: Håper så fryktelig denne runden, og kjenner at fallhøyden er stor... men samtidig klarer jeg å trøste meg med at det i så fall blir mer støtte neste pp hvis det ikke går:shy:
 
Husker deg fra IKM-gruppen den gangen jeg ble gravid. Du heiet sånn på meg siden vi hadde prøvd like lenge. Jeg heier som bare det på deg også, og håper dette er din PP!

:wav

Såå koselig at du husker meg, Julismil! Hvordan går det med deg? Hvor langt er du kommet?:D
Setter stor pris på all heiing jeg kan få:D:Heartpink
 
Pp 14 - cd 28 - 10 dpo

Temperaturen gjør igjen en liten tur nedover i dag, og jeg kjenner at hele piffen går ut av meg. Tanken om at nå går det bare én vei gjør igjen innpass, jeg blir sur og lei meg. Så tar jeg min daglige (tidligtest) eBay-test, og synes jeg skimter noe rosa ganske så med en gang. Til og med bekreftet av mannen:hilarious: Men den bruker lang tid for å gjøre avlesningsfeltet hvitt, om dere skjønner. Så jeg tar enda en. Og enda en. Synes jeg skimter noe på nr 1 og 3, men ikke på nr 2 (fra øverst). Da må det vel sikkerT være skyggestrek... men så klarer jeg ikke dy meg, og svir av en BP 25mlu. Har hørt at de kan slå ut ganske tidlig. Men nei... Så da er jeg tilbake til start. Helgen går med til jobbing, så jeg får ikke tempet. Så nå er det bare å stålsette seg og vente... Kjenner murringer fremme og baki ryggen. Mensenmurringer. De kommer og går. Og vondt i én pupp:inpain::p Lutinus gjør at det kommer endel «rennende» i truseinnlegget, og jeg løper hver gang på do overbevist om at NÅ kom tr:hilarious: Oh what a life:wacky:
Edit: og i natt drømte jeg at jeg fødte! Merkelig nok hjemme. Alene:wideyed: men det gikk helt fint det altså. Eneste var at jeg hadde glemt å kjøpe et lite ullpledd for å surre babyen inn i, så jeg følte meg som verdens dårligste mor:hilarious:
 

Vedlegg

  • 0A7B906E-0FAD-4E74-9A0E-95D17E2DC3E9.jpeg
    0A7B906E-0FAD-4E74-9A0E-95D17E2DC3E9.jpeg
    13,3 KB · Visninger: 121
  • 0854962D-6D31-4144-BFAA-2143814E7293.jpeg
    0854962D-6D31-4144-BFAA-2143814E7293.jpeg
    33,5 KB · Visninger: 114
Last edited:
Pp 14 - cd 28 - 10 dpo
Temperaturen gjør igjen en liten tur nedover i dag, og jeg kjenner at hele piffen går ut av meg. Tanken om at nå går det bare én vei gjør igjen innpass, jeg blir sur og lei meg. Så tar jeg min daglige (tidligtest) eBay-test, og synes jeg skimter noe rosa ganske så med en gang. Til og med bekreftet av mannen:hilarious: Men den bruker lang tid for å gjøre avlesningsfeltet hvitt, om dere skjønner. Så jeg tar enda en. Og enda en. Synes jeg skimter noe på nr 1 og 3, men ikke på nr 2 (fra øverst). Da må det vel sikkerT være skyggestrek... men så klarer jeg ikke dy meg, og svir av en BP 25mlu. Har hørt at de kan slå ut ganske tidlig. Men nei... Så da er jeg tilbake til start. Helgen går med til jobbing, så jeg får ikke tempet. Så nå er det bare å stålsette seg og vente... Kjenner murringer fremme og baki ryggen. Mensenmurringer. De kommer og går. Lutinus gjør at det kommer endel «rennende» i truseinnlegget, og jeg løper hver gang på do overbevist om at NÅ kom tr:hilarious: Oh what a life:wacky:
Ser også strek på 1 og 3 :woot: Blir veldig spennende da, jeg har troen. Og hvis streken er litt rosa i virkeligheten, så må vel det bety noe?
 
Ser også strek på 1 og 3 :woot: Blir veldig spennende da, jeg har troen. Og hvis streken er litt rosa i virkeligheten, så må vel det bety noe?

Kjenner jeg er veldig forsiktig med å tro på disse Grønne testene, de er egentlig bare kjøpt for å stilne testetrangen:bag: Har fått strek på de før (uten å være gravid), men da har den som regel kommet etter tiden, når den har tørket.. Og ikke vært så rosa. får selvfølgelig litt forhåpninger, men tørr ikke håpe for mye før BP eller Makesure bekrefter:hilarious:
 
Last edited:
Her er testene fra 7dpo morgen til i dag 10dpo... de to nederste er de to fra i dag morges. De har en sterk tendens til skygge, så beholder beina godt plantet på jorda:happy:
 

Vedlegg

  • 2B2734F0-0CC3-43F3-969A-1D448F5B874C.jpeg
    2B2734F0-0CC3-43F3-969A-1D448F5B874C.jpeg
    45,3 KB · Visninger: 116
Last edited:
Her er testene fra 7dpo morgen til i dag 10dpo... de to nederste er de to fra i dag morges. De har en sterk tendens til skygge, så beholder beina godt plantet på jorda:happy:

Kan definitivt skimte strek på den nederste!!:woot: Så utrolig spennende!!:love017
 
Måtte ta en til på ettermiddagsurin. Synes mer det er en skygge igjen heller enn noe annet. Kjenner jeg har litt forventninger til i morgen tidlig, selv om jeg forsøker å roe det helt ned. Heldigvis har jeg jobben for å få meg på andre tanker frem til da:) Vet ikke om det vises noe på bildet her inne engang, men:p
 

Vedlegg

  • B8597C1F-17DA-4D43-BA8C-F5AD6F413AFA.jpeg
    B8597C1F-17DA-4D43-BA8C-F5AD6F413AFA.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 120
Samme som Texmex :D Streken på gårsdagens test er ganske tydelig.
 
Pp 14 - cd 30 - 12 dpo

Så søte dere er som følger med og spør! Det gjør meg veldig rørt og glad :shy: Her går det unna i helgen, med jobb og forsøk på å avlede meg selv fra prøving utenom. Det siste går sånn så-som-så:p Testet i går morges 11dpo, den var svakere enn 10dpo, så da slo jeg fra meg alle tanker om at det kunne være noe og gikk inn i sippe-og-selvdestruktiv-modus. Jeg klarte rett og slett ikke å legge ut noe her for var så lei meg og skuffet. I dag morges tok jeg den nederste her, og synes kanskje den er hakket sterkere enn 10dpo:wideyed: Hmmm.. og fortsatt blenda Makesure 25mlu. Synes det er vanskelig å vite om jeg produserer hcg seint eller om jeg bare må avskrive disse som skyggestreker. Men det er så rart at de skal vise så tydelige rosa skyggestreker plutselig (har sikkert brukt 50 av de tidligere:p), og de skal ifølge produsent slå ut på 10mlu... Jeg vet neimen ikke hva jeg skal tro... Av symptomer er det murringer og stikkinger i livmorhalsen(?) kom kommer og går fortsatt. Har hatt det i en ukes tid tror jeg, men det kan nok være på grunn av Lutinus. Halsbrann har jeg hatt av og på siden 5dpo, så det er vel generelt bare relatert til hormoner vil jeg tro. Synes ikke det kommer så mye Lutinus ut igjen nå som i starten. Det er litt fint, så slipper jeg å sjekke om det er Lutinus eller tr hver bidige time:p Og høyre bryst er suuuperømt! Gleder meg til å bli ferdig med helgas arbeid og å kunne tempe igjen på tirsdag morgen! Ettermiddagstempen holder seg stabilt på 37,4 da, bruker det litt som indikasjon, selv om det absolutt ikke er så mye til å stole på:p
Øverste testen er 10 dpo, nederste er 12 dpo:wideyed:
 

Vedlegg

  • 9D2AB04E-3D64-449B-B2AD-A176F45D3E76.jpeg
    9D2AB04E-3D64-449B-B2AD-A176F45D3E76.jpeg
    27 KB · Visninger: 108
Last edited:
Pp 14 - cd 30 - 12dpo
Så søte dere er som følger med og spør! Det gjør meg veldig rørt og glad :shy: Her går det unna i helgen, med jobb og forsøk på å avlede meg selv fra prøving utenom. Det siste går sånn så-som-så:p Testet i går morges 11dpo, den var svakere enn 10dpo, så da slo jeg fra meg alle tanker om at det kunne være noe og gikk inn i sippe-og-selvdestruktiv-modus. Jeg klarte rett og slett ikke å legge ut noe her for var så lei meg og skuffet. I dag morges tok jeg den nederste her, og synes kanskje den er hakket sterkere enn 10dpo:wideyed: Hmmm.. og fortsatt blenda Makesure 25mlu. Synes det er vanskelig å vite om jeg produserer hcg seint eller om jeg bare må avskrive disse som skyggestreker. Men det er så rart at de skal vise så tydelige rosa skyggestreker plutselig (har sikkert brukt 50 av de tidligere:p), og de skal ifølge produsent slå ut på 10mlu... Jeg vet neimen ikke hva jeg skal tro... Av symptomer er det murringer og stikkinger i livmorhalsen(?) kom kommer og går fortsatt. Har hatt det i en ukes tid tror jeg, men det kan nok være på grunn av Lutinus. Halsbrann har jeg hatt av og på siden 5dpo, så det er vel generelt bare relatert til hormoner vil jeg tro. Synes ikke det kommer så mye Lutinus ut igjen nå som i starten. Det er litt fint, så slipper jeg å sjekke om det er Lutinus eller tr hver bidige time:p Gleder meg til å bli ferdig med helgas arbeid og å kunne tempe igjen på tirsdag morgen! Ettermiddagstempen holder seg stabilt på 37,4 da, bruker det litt som indikasjon, selv om det absolutt ikke er så mye til å stole på:p
Øverste testen er 10 dpo, nederste er 12 dpo:wideyed:
Så spennende!!:joyful: Har du fått tidlig positiv før? Jeg har fått positiv vanligtest (svaak strek) 12dpo en gang, ellers først 14-17dpo. Jeg er 12/13dpo i dag og har blenda Babyplanstrimmel fortsatt (25mlu), men tempen steg veldig i går og var enda høyere i dag!:wideyed: Veldig spent på imorgen om tempen synker og TR er på vei, eller om jeg får positiv test da! :rolleyes:
 
Så spennende!!:joyful: Har du fått tidlig positiv før? Jeg har fått positiv vanligtest (svaak strek) 12dpo en gang, ellers først 14-17dpo. Jeg er 12/13dpo i dag og har blenda Babyplanstrimmel fortsatt (25mlu), men tempen steg veldig i går og var enda høyere i dag!:wideyed: Veldig spent på imorgen om tempen synker og TR er på vei, eller om jeg får positiv test da! :rolleyes:

Har aldri fått positiv:wideyed: Så er litt nytt for meg å få svake streker som ser rosa ut og kommer innen tiden... Føler alle får streker før 12dpo, og at håpet er ute... så veldig fint å høre din erfaring! Og så utrolig spennende med stigende temp! Trisyklisk er jo et godt tegn:woot: Krysser fingrene for oss begge i morgen:D:D:D
 
Pp 14 - cd 30 - 12dpo
Så søte dere er som følger med og spør! Det gjør meg veldig rørt og glad :shy: Her går det unna i helgen, med jobb og forsøk på å avlede meg selv fra prøving utenom. Det siste går sånn så-som-så:p Testet i går morges 11dpo, den var svakere enn 10dpo, så da slo jeg fra meg alle tanker om at det kunne være noe og gikk inn i sippe-og-selvdestruktiv-modus. Jeg klarte rett og slett ikke å legge ut noe her for var så lei meg og skuffet. I dag morges tok jeg den nederste her, og synes kanskje den er hakket sterkere enn 10dpo:wideyed: Hmmm.. og fortsatt blenda Makesure 25mlu. Synes det er vanskelig å vite om jeg produserer hcg seint eller om jeg bare må avskrive disse som skyggestreker. Men det er så rart at de skal vise så tydelige rosa skyggestreker plutselig (har sikkert brukt 50 av de tidligere:p), og de skal ifølge produsent slå ut på 10mlu... Jeg vet neimen ikke hva jeg skal tro... Av symptomer er det murringer og stikkinger i livmorhalsen(?) kom kommer og går fortsatt. Har hatt det i en ukes tid tror jeg, men det kan nok være på grunn av Lutinus. Halsbrann har jeg hatt av og på siden 5dpo, så det er vel generelt bare relatert til hormoner vil jeg tro. Synes ikke det kommer så mye Lutinus ut igjen nå som i starten. Det er litt fint, så slipper jeg å sjekke om det er Lutinus eller tr hver bidige time:p Og høyre bryst er suuuperømt! Gleder meg til å bli ferdig med helgas arbeid og å kunne tempe igjen på tirsdag morgen! Ettermiddagstempen holder seg stabilt på 37,4 da, bruker det litt som indikasjon, selv om det absolutt ikke er så mye til å stole på:p
Øverste testen er 10 dpo, nederste er 12 dpo:wideyed:
Åh, jeg synes den sterken ser veldig lovende ut! Trenger ikke engang zoome inn for å se den :D Full forståelse for at prøveperioden er tøff, er en skikkelig berg-og-dal bane av følelser. Krysser fingrene masse for dere og håper virkelig at det har klaffet denne runden :Heartred
 
Back
Topp