Det tar visst litt tid å lage noe perfekt <3 Sol.i.hjertet

Hvor lang tid tok det fra du tok blodprøvene til du fikk første time på sykehuset? Vi mottok brev på fredag med blodprøverekvisisjon og skal ta prøvene på onsdag :nailbiting: Kan jeg forvente første time ila. Desember? :smiley-angelic001

Hvor lang tid tok det fra du tok blodprøvene til du fikk første time på sykehuset? Vi mottok brev på fredag med blodprøverekvisisjon og skal ta prøvene på onsdag :nailbiting: Kan jeg forvente første time ila. Desember? :smiley-angelic001

Jeg hadde tatt blodprøvene fra tidligere, så det ble ikke noe spesielt forsinkelse pga de for min del. Hva mener du med time? Forsamtale?:) Vi hadde i hvert fall ikke noe forsamtale i det hele tatt. Vi mottok velkomstpapirer og deretter behandlingsplan til slutt når alt var signert og sendt frem og tilbake. Hvis du leser litt tilbake på St. Olavs-tråden inne på assistert så kanskje du får litt svar der:joyful:

Jeg hadde tatt blodprøvene fra tidligere, så det ble ikke noe spesielt forsinkelse pga de for min del. Hva mener du med time? Forsamtale?:) Vi hadde i hvert fall ikke noe forsamtale i det hele tatt. Vi mottok velkomstpapirer og deretter behandlingsplan til slutt når alt var signert og sendt frem og tilbake. Hvis du leser litt tilbake på St. Olavs-tråden inne på assistert så kanskje du får litt svar der:joyful:

Åja! Skjønner, forsamtale ja :p Da skal jeg rote litt ru dt in på der ;)

20201202_193738.jpg Jeg vet ikke om du har hørt noe enda, men på veg ut ifra treningssenteret i stad oppdaget jeg denne plakaten! Den fikk meg til å tenke på deg, jeg tar det som et tegn om gode nyheter :Heartred

Hvordan går det, sol.i.hjertet..? Hørt noe enda..?

Vis vedlegget 342615 Jeg vet ikke om du har hørt noe enda, men på veg ut ifra treningssenteret i stad oppdaget jeg denne plakaten! Den fikk meg til å tenke på deg, jeg tar det som et tegn om gode nyheter :Heartred

Haha, så herlig! Du er søt da!

Hvordan går det, sol.i.hjertet..? Hørt noe enda..?

Så utrolig søte dere er! Har ikke hørt noe enda:arghh: Så da ringer de vel i morgen:nailbiting: Frykter bare det er pga at de har én igjen som de håper skal ta seg opp før de konluderer med at den ikke overlever i morgen:bag: Hilsen hun som har vært og fortsatt er ganske overstimulert og ikke kan forstå hvorfor vi skulle ha noe medgang nå:hungover:

Haha, så herlig! Du er søt da!

Så utrolig søte dere er! Har ikke hørt noe enda:arghh: Så da ringer de vel i morgen:nailbiting: Frykter bare det er pga at de har én igjen som de håper skal ta seg opp før de konluderer med at den ikke overlever i morgen:bag: Hilsen hun som har vært og fortsatt er ganske overstimulert og ikke kan forstå hvorfor vi skulle ha noe medgang nå:hungover:

Noe fint må det jo resultere i! :)
Jeg fikk ut 15 egg, og fikk 4 frysebabyer, så må da være MINST ett godt et der!
Håper du får beskjed tidlig i morgen ♥️♥️

Noe fint må det jo resultere i! :)
Jeg fikk ut 15 egg, og fikk 4 frysebabyer, så må da være MINST ett godt et der!
Håper du får beskjed tidlig i morgen ♥️♥️

Tusen takk for optimismen:Heartred Håper så veldig:sad010

De pleier ikke ringe meg før type 13-ish, så.. tror det er da de pleier ringe. Men håper du får svar ganske snart ♥️

Back
Topp