Tiny tim vil ikke hos meg. Ikke den grønne heller. Bonsai er de to jeg får til. Ser ikke ut til at 100/1000 heller klarer seg.Skulle fått noen tomater av meg, jeg har altfor mange9 moneymaker og 6-7 tiny Tim. Tror busktomatene må bo ute i sommer. Har også ca 12 agurkplanter i ymse størrelser samt kanskje 7 paprika. Men de kan gjerne stå ute de også
Også har jeg ikke sådd alt jeg trodde jeg hadde engang. For enorme mengder blodbeger og dessuten basilikum som er forvokst, har tatt overhånd og jeg mistet oversikten.
Samt at dette året får jeg ikke til. Jeg skulle sette poteter, men påske var litt tidlig. Vente til staten av mai bestemte jeg meg for. De tomatene som blir 2,5 meter lange skulle jeg så i starten av april. Flere typer agurk også.
Men jeg skulle også bestille campingplass. Og mange andre ting denne våren. Jeg får bare ikke til dette året. Drepte orkideen min også tror jeg. Den ene jeg kjøpte i vinter etter at jeg drepte de andre fire ved å ikke vanne i det hele tatt på evigheter da hjemmekontoret slo oss og slo beina under alle rutiner. Tid hjemme i massevis. Men, rutiner, nada.
Nei, jeg får ikke til 2022. På noen plan.