tipp
Forumet er livet
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
Jeg skjønner godt jeg at hun kanskje syns det var vanskelig å prate med deg etter hun hadde mistet. Og jeg har ikke mistet selv så vet ikke hvordan hun hadde det i det hele tatt, men jeg tror faktisk og at jeg hadde reagert slik. Hvis jeg skulle sett og kommentert magen din hver eneste dag hadde jeg sikkert begynt å grine[:(] Så der, beklager, syns jeg faktisk det er DU som viser lite sympati.
Når det gjelder dette andre med å ta lekene og div. uten å spørre er det jo meget spesielt, helt enig, MEN det er da ikke værre enn å si ifra. Trenger da ikke henge henne ut her. Jeg skjønner godt du er irritert over henne, syns selv ikke det høres ut som om hun har noen bra holdning mot dere, men allikavel så tror jeg det hjelper å heller si ifra til henne enn til oss...
jeg snakker ikke om at hun skal kommentere magen min og det der. men det går vel an å snakke med meg vel?Si hei f.eks? Jeg viste henen masse sympati da hun msitet.Bakte faktisk boller til henne for å være hyggelig.[8|]
Og jeg skal si ifra til henne.For begeret er nådd toppen hos meg.prover å være hyggelig mot henne,selv jge ikke liker henne,men får liksom ikek noe igjen for det.