Det regner masse

Lurer på hvorfor folk synes dette var barnslig baksnakking egentlig[8|][8|].. Var det så mange som følte seg truffet?[8D]

ORIGINAL: Bitzyh

Lurer på hvorfor folk synes dette var barnslig baksnakking egentlig[8|][8|].. Var det så mange som følte seg truffet?[8D]

bare fikk en ungdomsskole feeling av dette her...

Trenger kanskje ikke finne på noe faenskap... men kanskje sette henne litt på plass hvis hun prøver seg en gang til?[:)]

ORIGINAL: Daizy

Syns dere burde heve dere over hennes nivå og være de voksne her,enten ved å ignorere henne,det går helt fint det hvis man vil,eller faktisk prate med henne på en voksen og saklig måte.Ting blir ike bedre av å gå og irritere seg og finne på "uskyldige ondskapheter",tvert imot...

Og ang graviditeten kan jeg faktisk forstå oppførselen hennes,jeg har selv mistet 2 ganger og syns det var vanskelig å være glad og deltagende i andres graviditeter.Det kan kanskje virke barnslig og smålig på noen,men sånn er det!

Ok[:)]

trist å høre at du har mistet. Skjønner at dte er vanskelig,men jeg aner ikke hvordan jeg skal håntere det.hva jeg skal vite ang hva den andre parten tenker og sånne ting.

Jeg vet heller ikek hvordan jeg hadde følt det om jeg hadde mistet,hva jeg hadde tenkt,hvordan jeg hadde vært blandt andre gravide. Og det er og vanskelig å spørre en som har mistet om hva den personen tenker. Min andre nabo har og mistet 2 ganger,men hun spurte hvordan jeg hadde det og sånne ting. men ja, folk er forskjellige. alle reagerer på forskjellige måte på alle ting[:)] 

ORIGINAL: Fyrste metall

Skjønner deg godt jeg. HAdde og noen naboer som var MEGET spesielle. Flytta rett og slett for vi ikke gadd mer.
Skjønner og hevn tanken din veldig godt, det er jo en naturlig tanke hos alle mennesker tror jeg. Men ikke alle sier det høyt..

Meget spesiell dame, og jeg skjønner veldig godt tankegangen din, og irritasjonen.

Oi da...gikk det så langt at dere flyttet[:o]. det kan ikek ha vært bra i det hele tatt. jeg skal klare å leve med det,men irritajonen forsvinner nok ikke med det første nei..

ja, hun er spesiel.det skjønte jeg fort da de flyttet inn[&:]

ORIGINAL: *Vriompeis*

Trenger du ikke.. "koblet" meg på HI, og da fikk jeg hellere en frustrert vibb enn at hun ville henge ut noen[:)]

ORIGINAL: theolin

jeg synes egentlig ikke at du burde lagt ut hele historien her...du har bilde av deg selv i avataren, og folk som kanskje vet hvem du er er, kan fint finne ut hvem hun er også.
for alt du vet sitter hun kanskje på bv og leser akkurat nå...ikke særlig hyggelig det, vel?

sånn generelt når man har teite naboer, bør man iallefall ikke synke ned til samme stadium selv.

ja, jeg vet.har tenkt på det.men den skaden er allerede gjort.

Føler ikke at jheg har sunket ned på hennes nivå med å skrive her inne.Mulig det ikek var noe særlig sjakktrekk å skrive her inne,men når man er irritert så er dte ikke alltid man tenker før man skriver,eller snakker.

ORIGINAL: **Shakira**

jeg synest dere begge to er grådig barnslige i denne saken her!!

Ok[:)] dere 2, er det meg og min mann det? regner med det. ja, vi er barnslige.Må alle måte. Man er ikke voksen før man innser at man er barnslig...sies det[8D] det var kanskje barnslig å skrive dte og kanskje.

men vi kan være voksen og[:)]

ORIGINAL: Tobiasgullet

ORIGINAL: zarafina

Hmmm, leste alt, men for meg ble dette litt sånn "barnslig baksnakke" tråd.

Eg forstår godt at henne ikke orket kontakt med deg da du gikk gravid, eg venter jo selv, og guuuud
så vanskelig det er å være blid og grei mot de som er gravide når det er ditt største ønske selv.

Hun virket jo litt hersker aktig, emn dere burde bare se litt mellom fingrene syns eg[:)]

Akkurat det jeg tenkte når jeg leste det. Synes dette blir litt barnslig fra din/ og din mann side.

Du skriver at du vil gjøre det surt for henne? Du kaller det uskyldig ondskaphet[8|] Håper du ser selv at dette blir på barnestadiet og det er jo hva vi lærer våre barn til å IKKE gjøre mot hverandre.

Mitt råd til dere er å enten invitere henne alene til møte og si hva dere synes på en voksen måte. Kanskje hun ser det selv også? Hvis hun har vært litt maktsyk?
Eller, invitere til møte for alle i styret og prate om det sammen.

Har masse mer jeg kunne sagt men lar det være med det her[:)]

ja, det med den onskapheten, det var noe jeg og min mann lekte oss med i går. ikke noe vi hadde tenkt å utføre på noe som helst måte. men man kan vel få leke med tanken.regner med jeg ikke er den eneste som har gjort det her inne.

men jeg skal ta meg en tur bort å snakke med henne. det skal jeg[:)]

ORIGINAL: AnneEmilie

kan skjønne det med graviditeten din. er vanskelig det der. Jeg og en av mine beste venninner ble gravide samtidig, men jeg mistet. Selv om jeg var kjempeglad på hennes vegne klarte nesten ikke se på henne noen ganger fordi jeg var så lei meg og hennes vakre, voksende mage minnet meg om det som kunne vært. Så vi gikk rundt og hadde dårlig samvittighet begge to. Jeg fordi jeg ikke alltid klarte å glede meg på hennes vegne, og hun fordi hun var gravid og ikke jeg. var fælt [&o] Hun ble jo selvsagt også veldig lei seg, så vi fikk heldigvis snakket om det, og etter det var det bare kos med den flotte babymagen hennes! ble gravid noen dager etter hun fødte også [:)] men altså, er følelser en ikke alltid klarer å styre, blir mange vonde minner og sorg.

Ang det andre, så virker hun jo ganske maktsyk. Men en sånn velforening, skal ikke det være et demokrati? hun skal vel ikke bestemme ting bare fordi hun er lederen? trodde lederen hadde mer sånn møtestyrerfunksjon jeg.. er dere mange nok som går imot, er det vel flertallet som bestemmer? Syns det som er voksent å gjøre er å ta seg en prat med damen på tomannshånd. ikke samle sammen nabolaget og angripe henne, det blir nok ubehagelig for henne og dårlig stemning ellers. prøv iallefall det først, hvis hun fortsatt er vanskelig må det vel finnes en måte dere kan få henne avsatt som styrer på [:)][:)]

lykke til!

jeg skjønner mer og mer den med graviditeten[:)] Bra at du og venninnen din fant ut av ting. ikek noe gøy at et vennskap skal bli ødelagt.

jeg skal ta meg en prat med henne[:)]

ORIGINAL: Elimor

ORIGINAL: GutteBabyMars09

Er dere ikke voksen mennesker? Gidd å bry seg om noe sånt, denne tråden likte jeg ikke. Ble på en måte bare masse baksnakking! Drit i henne, og det med graviditeten er jo å forstå. Hun mistet jo 2 ganger! Forstår at det ikke var noe lett eller kjekt for henne å snakke med deg når du var gravid.

Hvis det er så gale og andre heller ikke liker henne som styreleder, bli kvitt henne da som styreleder?

Satt igjen med samme inntrykket. Og det å ha mistet såpass seint som i uke 19 må ha vært fryktelig tøft for henne, så kan godt forstå at det var vanskelig å spørre deg om hvordan det gikk med din egen graviditet.

ja, jeg skjønner dte må ha vært tøft.

Jeg synes bare dette her var UTROLIG barnslig!!!

ok[:)]

Huff da....! Det var en meget spesiell person.. synes dere har taklet det veldig bra jeg...! Du eller mannen din får sørge for å komme inn i styret så alt ikke går over styr!

Og nei, følte ikke dette var baksnakking i det heletatt.. følte det som at du trengte å lette på trykket og det trenger vi alle engang iblant!
Og jeg skjønner veldig godt at du trenger å lette på trykket med en slik nabo, Kan ikke bare ta og ta og ta, og så bare ignorere og overstyre så snart noen sier henne imot.
Værste dere kan gjøre er å ignorere henne![8D] Er hun som noen andre jeg kjenner så skjønner hun ikke engang hvorfor du ignorerer![8D]

Takk[:)] ja, det er litt godt å lette på trykket ja. er liksom bare min mann som har måtte høre på meg[8D] Og jeg på han.det er liksom litt deilig å få det ut til andre og. Og få andre synspunkter. men jeg er mest barnslig.Og det er greit det.ja, den tanke gangen med ondskapsfull var sikkert liltt barnslig,men var jo ment som morosomt mellom meg og min mann[:)]

Hvis vi er ute,og jeg snakker med naboen,så går hun rett forbi meg og snakker med hun andre.Ikke et hei engang. prøve rå se på henne for å kanskje få et hei,men hun enser meg ikke. Så er vanskelig å ignorere,se ting mellom fingrene,være voksne og alt dte andre jeg burde elelr ikek burde gjøre eller være her inne.

men jeg skakl snakke med henne.kan ikke bli verre liksom[:)]

ORIGINAL: tipp

Ok[:)] dere 2, er det meg og min mann det? regner med det. ja, vi er barnslige.Må alle måte. Man er ikke voksen før man innser at man er barnslig...sies det[8D] det var kanskje barnslig å skrive dte og kanskje.

nei du og nabo dama, ble liksom så mye hun sier sånn og hun gjør sånn, og sønnen min får ikke leke med dattera hennes for hun gjør sånn opplegg.. det synest jeg er barnslig.

Sikkert fordi de har hyggelige naboer som ikek går inn på deres eiedom og tar deres ting uten å spørre,eller han en nabo som bare overkjører de..ja,sikekrt derfor.,men det er greit det. Knakjse de ikke synnes dte er så barnslig når de får en ny nabo,og den nye naboen gjør akkurat dette[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

Trenger kanskje ikke finne på noe faenskap... men kanskje sette henne litt på plass hvis hun prøver seg en gang til?[:)]

Nei, jeg/vi skal ikek finne på noe faenskap[:)] var bare en tanke vi lekte med. jeg har ikke til vane å være jævlig mot noen elelr gjøre faenskap mot noen.så det er ikke noe vi hadde gjort nei[:)]

Trenger du ikke.. "koblet" meg på HI, og da fikk jeg hellere en frustrert vibb enn at hun ville henge ut noen[:)]

Takk[:)]Ikke meningen å henge noen ut i det hele tatt. Bare litt irritasjon som har bygget seg opp

nei du og nabo dama, ble liksom så mye hun sier sånn og hun gjør sånn, og sønnen min får ikke leke med dattera hennes for hun gjør sånn opplegg.. det synest jeg er barnslig.

Nå vet ikek jeg om hun har sagt dte til sønnen sin.Er bare en følelse jeg har fått siden han leker i sandkassen vår når mor ikke er hjemme liksom. Så det er ikke noe jeg sier hun har sagt.

Og ja, det virker sikkert litt barnslig. jeg er med på deg. Mye som blir unødvendig for dumt

Du har kanske ikke opplevd det før da[8|].... for høres ut som det er ganske slitsomt..er ikke rart man blir sint da..

Ville i alle fall holdt henne på en armlengdes avstand, og ikke brydd meg så mye om hva hun sier og mener. Så er det vel bare å komme seg inn i styret og rope ut sin mening!!

Back
Topp