Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bitzyh
Lurer på hvorfor folk synes dette var barnslig baksnakking egentlig[8|][8|].. Var det så mange som følte seg truffet?[8D]
ORIGINAL: Daizy
Syns dere burde heve dere over hennes nivå og være de voksne her,enten ved å ignorere henne,det går helt fint det hvis man vil,eller faktisk prate med henne på en voksen og saklig måte.Ting blir ike bedre av å gå og irritere seg og finne på "uskyldige ondskapheter",tvert imot...
Og ang graviditeten kan jeg faktisk forstå oppførselen hennes,jeg har selv mistet 2 ganger og syns det var vanskelig å være glad og deltagende i andres graviditeter.Det kan kanskje virke barnslig og smålig på noen,men sånn er det!
ORIGINAL: Fyrste metall
Skjønner deg godt jeg. HAdde og noen naboer som var MEGET spesielle. Flytta rett og slett for vi ikke gadd mer.
Skjønner og hevn tanken din veldig godt, det er jo en naturlig tanke hos alle mennesker tror jeg. Men ikke alle sier det høyt..
Meget spesiell dame, og jeg skjønner veldig godt tankegangen din, og irritasjonen.
ORIGINAL: *Vriompeis*
Lurer på hvorfor folk synes dette var barnslig baksnakking egentlig[8|][8|].. Var det så mange som følte seg truffet?[8D]
bare fikk en ungdomsskole feeling av dette her...
ORIGINAL: theolin
jeg synes egentlig ikke at du burde lagt ut hele historien her...du har bilde av deg selv i avataren, og folk som kanskje vet hvem du er er, kan fint finne ut hvem hun er også.
for alt du vet sitter hun kanskje på bv og leser akkurat nå...ikke særlig hyggelig det, vel?
sånn generelt når man har teite naboer, bør man iallefall ikke synke ned til samme stadium selv.
ORIGINAL: **Shakira**
jeg synest dere begge to er grådig barnslige i denne saken her!!
ORIGINAL: Tobiasgullet
ORIGINAL: zarafina
Hmmm, leste alt, men for meg ble dette litt sånn "barnslig baksnakke" tråd.
Eg forstår godt at henne ikke orket kontakt med deg da du gikk gravid, eg venter jo selv, og guuuud
så vanskelig det er å være blid og grei mot de som er gravide når det er ditt største ønske selv.
Hun virket jo litt hersker aktig, emn dere burde bare se litt mellom fingrene syns eg[:)]
Akkurat det jeg tenkte når jeg leste det. Synes dette blir litt barnslig fra din/ og din mann side.
Du skriver at du vil gjøre det surt for henne? Du kaller det uskyldig ondskaphet[8|] Håper du ser selv at dette blir på barnestadiet og det er jo hva vi lærer våre barn til å IKKE gjøre mot hverandre.
Mitt råd til dere er å enten invitere henne alene til møte og si hva dere synes på en voksen måte. Kanskje hun ser det selv også? Hvis hun har vært litt maktsyk?
Eller, invitere til møte for alle i styret og prate om det sammen.
Har masse mer jeg kunne sagt men lar det være med det her[:)]
ORIGINAL: AnneEmilie
kan skjønne det med graviditeten din. er vanskelig det der. Jeg og en av mine beste venninner ble gravide samtidig, men jeg mistet. Selv om jeg var kjempeglad på hennes vegne klarte nesten ikke se på henne noen ganger fordi jeg var så lei meg og hennes vakre, voksende mage minnet meg om det som kunne vært. Så vi gikk rundt og hadde dårlig samvittighet begge to. Jeg fordi jeg ikke alltid klarte å glede meg på hennes vegne, og hun fordi hun var gravid og ikke jeg. var fælt [&o] Hun ble jo selvsagt også veldig lei seg, så vi fikk heldigvis snakket om det, og etter det var det bare kos med den flotte babymagen hennes! ble gravid noen dager etter hun fødte også [:)] men altså, er følelser en ikke alltid klarer å styre, blir mange vonde minner og sorg.
Ang det andre, så virker hun jo ganske maktsyk. Men en sånn velforening, skal ikke det være et demokrati? hun skal vel ikke bestemme ting bare fordi hun er lederen? trodde lederen hadde mer sånn møtestyrerfunksjon jeg.. er dere mange nok som går imot, er det vel flertallet som bestemmer? Syns det som er voksent å gjøre er å ta seg en prat med damen på tomannshånd. ikke samle sammen nabolaget og angripe henne, det blir nok ubehagelig for henne og dårlig stemning ellers. prøv iallefall det først, hvis hun fortsatt er vanskelig må det vel finnes en måte dere kan få henne avsatt som styrer på [:)][:)]
lykke til!
ORIGINAL: Elimor
ORIGINAL: GutteBabyMars09
Er dere ikke voksen mennesker? Gidd å bry seg om noe sånt, denne tråden likte jeg ikke. Ble på en måte bare masse baksnakking! Drit i henne, og det med graviditeten er jo å forstå. Hun mistet jo 2 ganger! Forstår at det ikke var noe lett eller kjekt for henne å snakke med deg når du var gravid.
Hvis det er så gale og andre heller ikke liker henne som styreleder, bli kvitt henne da som styreleder?
Satt igjen med samme inntrykket. Og det å ha mistet såpass seint som i uke 19 må ha vært fryktelig tøft for henne, så kan godt forstå at det var vanskelig å spørre deg om hvordan det gikk med din egen graviditet.
Huff da....! Det var en meget spesiell person.. synes dere har taklet det veldig bra jeg...! Du eller mannen din får sørge for å komme inn i styret så alt ikke går over styr!
Og nei, følte ikke dette var baksnakking i det heletatt.. følte det som at du trengte å lette på trykket og det trenger vi alle engang iblant!
Og jeg skjønner veldig godt at du trenger å lette på trykket med en slik nabo, Kan ikke bare ta og ta og ta, og så bare ignorere og overstyre så snart noen sier henne imot.
Værste dere kan gjøre er å ignorere henne![8D] Er hun som noen andre jeg kjenner så skjønner hun ikke engang hvorfor du ignorerer![8D]
ORIGINAL: tipp
Ok[:)] dere 2, er det meg og min mann det? regner med det. ja, vi er barnslige.Må alle måte. Man er ikke voksen før man innser at man er barnslig...sies det[8D] det var kanskje barnslig å skrive dte og kanskje.
men vi kan være voksen og[:)]
ORIGINAL: EricaJenta
Trenger kanskje ikke finne på noe faenskap... men kanskje sette henne litt på plass hvis hun prøver seg en gang til?[:)]
ORIGINAL: *Vriompeis*
bare fikk en ungdomsskole feeling av dette her...
Trenger du ikke.. "koblet" meg på HI, og da fikk jeg hellere en frustrert vibb enn at hun ville henge ut noen[:)]
Ok[:)] dere 2, er det meg og min mann det? regner med det. ja, vi er barnslige.Må alle måte. Man er ikke voksen før man innser at man er barnslig...sies det[8D] det var kanskje barnslig å skrive dte og kanskje.
nei du og nabo dama, ble liksom så mye hun sier sånn og hun gjør sånn, og sønnen min får ikke leke med dattera hennes for hun gjør sånn opplegg.. det synest jeg er barnslig.
nei du og nabo dama, ble liksom så mye hun sier sånn og hun gjør sånn, og sønnen min får ikke leke med dattera hennes for hun gjør sånn opplegg.. det synest jeg er barnslig.