Det flaueste du har sagt i gynekologstolen

Jeg spurte min mannlige gyn med en bekymret tone hva han skulle bruke kondomene til.......
OMG!

Jeg målte ene vikar gynekologen min opp og ned og tenkte " ser virkelig frem til at du skal ha de store fingrene inni meg....
Bare det verste er at jeg ikke tenkte det jeg sa det høyt og sjokkerte både meg selv og han. Det var dritflaut og jeg turte ikke se han i øynene etterpå. Lesson learned: TENK private tanker ikke less det ut!!
Oh no!!!! Nå ble jeg skikkelig flau bare av å lese om det:o

Første gang jeg var til gu var jeg 18 år. Han spurte om jeg hadde vært til gyn før, hvorpå jeg svarer nei. Så da er han flink å forteller alt som skal gjøres, blandt annet at den "åpnegreia" er laget av stål og det vil jeg kjenne. Så husker jeg ikke ordrett hva han sa om å ha stål inni kroppen, men begynner hvertfall å synge den der mot i brystet-sangen.... "Mot i brystet, vett i pannen, STÅL i ben og armer". Jeg hadde da stål i glufsa. Jadda...

Vel, jeg har ikke sagt så mye flaut selv, men gynekologen hadde en noe spes kommentar forrige gang jeg var.
Jeg er fra Hardanger, og han hadde hytte og likte folket der, så når jeg spurte om alt var ok, så svarte han : Ja, du er jo harding. Det pleier å være bra da!

Haha lo litt da. Tok det som humor :p

Kan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.

Syns det var skikkelig flaut!
Vet ikke helt jeg, men syntes nesten sånne kommentarer er frekke. Jeg hadde ikke likt å høre sånt

Skulle ta ut spiralen for snart 2 år siden, lå i stolen til min unge og kjekke lege og han sleit med å få tak i trådene. Jeg ville helst slippe å bli henvist til sykehuset så han fikk lov å leite ganske lenge. Jobber på legekontor selv og mens jeg lå der og pustet meg gjennom en ganske smertefull leting, kom han på hva jeg jobbet med. Da kommer det fra kjekkasen: "Hvordan er det å jobbe på kontoret hos dere da?" Jeg svarer at jeg trives godt og han fortsetter med "ja, jeg tenkte å søke om å overta praksisen etter Dr. *****, han har vell nådd pensjonsalder nå? Kanskje vi blir kollegaer da!" Hm... Akkurat det jeg ville tenke på da, at han jeg lå og skræva for kanskje ble en av sjefene mine :p

Kan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.

Syns det var skikkelig flaut!

Jeg hadde anmeldt han. Man vet jo at det skjer diverse bak lukkede dører hos legen.

Jeg har aldri sagt noe flaut i GU-stolen, men opplevde noe utrolig flaut!!

Har vært til GU kun én gang i hele mitt liv. Den stolen var på et kontor innenfor kontoret til gynekologen. Satte meg ned og skræva, flauere enn jeg noen gang har vært. Så måtte gynekologen ut og hente noe ekstra utstyr, presterte å la døra til kontoret OG gangen stå på vidt gap. Så da satt jeg der da, med beina til værs, kliss naken, og kunne se rett ut på venterommet.....

Ikke fra gynekologstolen, men fra gynekolog-operasjonsbordet :p

Jeg var ferdig preppa på rygg med beina i de festlige bøylene, veneflon i armen og sykepleieren sa at hun nå skulle begynne å sende smertestillende og diverse annet gøy inn i kroppen min.
Cocktailen funket raskt og jeg ble både døsig og MEGET snakkesalig....monologen min handlet om hvor kjekk gynekologen min var og, siden han da var nyskilt, måtte jeg jo spørre de på opersjonssalen om de trodde jeg hadde sjangs på han. :rolleyes:
Gynekologen min har tydeligvis vært i rommet en stund uten at jeg har merket det, for da kommer han bort til meg og sier; "vi får ta dette som den første daten", mens han ler :rolleyes:
Jeg er offisielt dopa på dette tidspunktet og er heeelt enig, uten hemninger og fryktelig avslappet, så når gynekologen setter seg mellom beina mine og sier at de skal sette narkosen så PROMPER jeg!

Jeg var meget takknemlig for å bli sendt inn i mørket da å glemme hele greia:p

Dessverre husket jeg det veldig godt etterpå og var tomatrød i ansiktet når gynekologen kom for å se til meg da jeg hadde våknet fra narkosen...har aldri vært så flau i hele mitt liv:oops:

Det flaueste jeg har opplevd er en av de siste gangene jeg var hos legen før det ble bestemt at vi skulle få IVF. Vi hadde 4 forsøk med inseminasjon før vi fikk IVF og da må man flere ganger oppi GU stolen. Ihvertfall, den gangen jeg skulle til undersøkelse hadde jeg ny lege og hilste på han for så å gå rett bort, kle av meg å sette meg i stolen. Stivnet helt da jeg skjønte hva jeg hadde gjort, snudde meg sprutrød bort til legen og spør; jeg skulle hit ja....? Han svarer; Hehe, ja vi kan godt ta det med en gang! Kunne ikke komme meg fort nok ut etterpå:smiley-ashamed008

Når jeg hadde MA og utskrapning så begynte gyn å prate om hva jeg gjorde på den øde øy og badet og koset meg. Også sier han alt ser så fint ut, slimhinnene og ramset opp alt inni der. Når han klemte på livmoren det var jo vondt da ... Hadde med min datter og hun blir da sint :p da sier han: "hun passer godt på hu mor ja" jeg ble bare satt ut jeg.

Hørt flere ganger at alt er perfekt og at det er trangt inni der. Flaut :p

Frøkna i magen er ivf barn, og jeg måtte derfor noen ganger oppi gu stolen gitt ;) på første ul for å se hvordan eggene mine hadde utviklet seg opplevde jeg noe veldig pinlig. Legen tok innvendig ultralyd og er ferdig med å telle alle eggene på høyre side. Han spør derfor om JEG kan holde i ul-staven mens han går å noterer... I forfjamselse ligger jeg da der alene å holder en laang stav oppi .. Ja... Mens legen går på det andre rommet og noterer ;) akkurat der og da ønsket jeg veldig at kjæresten min hadde vært med for da hadde det ihvertfall vært noen å le sammen med.. Hele greia ble jo veldig komisk men følte ikke for å bryte ut i latter helt alene heller;)

Når jeg hadde MA og utskrapning så begynte gyn å prate om hva jeg gjorde på den øde øy og badet og koset meg. Også sier han alt ser så fint ut, slimhinnene og ramset opp alt inni der. Når han klemte på livmoren det var jo vondt da ... Hadde med min datter og hun blir da sint :p da sier han: "hun passer godt på hu mor ja" jeg ble bare satt ut jeg.

Hørt flere ganger at alt er perfekt og at det er trangt inni der. Flaut :p

Hehe, bare fordi vi assosierer trangt med seksuell nytelse, som er naturlig. De som ikke har problemer med det går jo ikke akkurat og tenker på urinlekkasje og livmorfremfall :p

Back
Topp