Solsikke2016
Glad i forumet
Jeg spurte min mannlige gyn med en bekymret tone hva han skulle bruke kondomene til.......
OMG!
OMG!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager. Men hahahaha hva sa han da?? hahaJeg spurte min mannlige gyn med en bekymret tone hva han skulle bruke kondomene til.......
OMG!
Oh no!!!! Nå ble jeg skikkelig flau bare av å lese om detJeg målte ene vikar gynekologen min opp og ned og tenkte " ser virkelig frem til at du skal ha de store fingrene inni meg....
Bare det verste er at jeg ikke tenkte det jeg sa det høyt og sjokkerte både meg selv og han. Det var dritflaut og jeg turte ikke se han i øynene etterpå. Lesson learned: TENK private tanker ikke less det ut!!
Han sa at nå gjorde jeg han flau....Beklager. Men hahahaha hva sa han da?? haha
Vet ikke helt jeg, men syntes nesten sånne kommentarer er frekke. Jeg hadde ikke likt å høre såntKan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.
Syns det var skikkelig flaut!
Kan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.
Syns det var skikkelig flaut!
Jeg hadde anmeldt han. Man vet jo at det skjer diverse bak lukkede dører hos legen.
ha ha ha ha ha ha!!! Jeg tror jeg dør det var dagens!!!Jeg spurte min mannlige gyn med en bekymret tone hva han skulle bruke kondomene til.......
OMG!
Enig mange morsomme historier hahaDenne tråden er fantastisk
Når jeg hadde MA og utskrapning så begynte gyn å prate om hva jeg gjorde på den øde øy og badet og koset meg. Også sier han alt ser så fint ut, slimhinnene og ramset opp alt inni der. Når han klemte på livmoren det var jo vondt da ... Hadde med min datter og hun blir da sint da sier han: "hun passer godt på hu mor ja" jeg ble bare satt ut jeg.
Hørt flere ganger at alt er perfekt og at det er trangt inni der. Flaut