Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, bruker ikke så mye tid på fjes han der ^^Han sa hei, og virka ikke som han kjente meg igjen. så jeg spurte om han ikke huska meg, hadde vært der 1 mnd før. Han rista på hodet.
Satte meg i stolen og han utbryter i det han ser inn i det aller helligste:"ååh,ja. Det er deg ja!!"
Jeg var hos gyn for 2 uker siden. Skulle sett inn spiral. Jeg har ikke vært på noe sjekk etter fødsel nummer 3 og klarte å spørre: "ser det fint ut?"
en gang jeg var hos gyn hadde jeg fått mensen............................... Merket ikke at jeg hadde fått den (blør lite), ligger og skrever og gyn utbryter "jasså ja, her er veka på gang ja" Ville bare synke i bakken!
Første gangen jeg var hos gynekolog, var det hos en av den gamle "gode" sorten, som ikke snakket og fortalte meg noe som helst av hva han gjorde. Fikk en finger i rumpa uten forvarsel, kneip alt jeg hadde av muskler i området og brølte "hva pokker driver du med!" (19 år og ikke helt forberedt på slik inntrenging...). Neste besøk hos gynekolog var hos en ung snill mann, som var veldig forsiktig hele veien. Så tok han fram et apparat med en liten stav i enden, tredde en "kondom" på og snudde seg mot meg. Jeg freaket helt ut, satte øynene i han og spurte "og hvor har du så tenkt å stappe den der?!?"...han så forskrekket på meg, og stammet fram "det er ultralyd, slik at jeg får sett skikkelig innvendig om alt er som det skal være"...hvorpå jeg sukket lettet og sa "åh, jeg trodde den skulle i rumpa på meg, og DET ville jeg ikke gått med på igjen". Innså først etterpå at han såklart ikke kunne vite om mitt forrige besøk hos en gynekolog, og hvorfor jeg dermed var så rumpefiksert
Jeg lå med bena til værs på tidlig innvendig UL. Hadde med meg i venninne. Å mens jeg ligger der begynner jeg å nynne.... (ikke uvanlig for meg og være)
Da sier venninna mi. " Du ER klar over at du ligger å nynner i gynekologstolen eller??"
"Ja" sier jeg.. "Er vel ikke noe uvanlig det til meg å være?"
Gynekologen begynner å le.. Så sier han "Sønnen min begynner å nynne når han har det morro.." Så kikker han på meg litt forstørra over det han akkurat sa før vi alle bryter ut i latter...
Denne gynekologen er helt fantastisk.. Har hatt ham før.. Å han er utrolig morsom å snill
Hehehe, har ikke fått det hos andre gynekologer i etterkant heldigvis! Forklaringen vedkommende gav meg etter at jeg bortimot kneip fingeren hans tvers av (hadde mer muskler der enn jeg noen gang hadde trodd mulig!), var at han kunne kjenne eventuelle uregelmessigheter i skjedeveggen mye bedre ved å bruke den inngangen, og påsto også at det var helt normal prosedyre ved gu. Kan si jeg var på hugget ved hvert eneste gynekologbesøk mange år etterpå, men ingen har repetert den prosedyren...hahaha!!
Menne...finger i rumpa? Har aldri hatt noen finger i stjerten når jeg er hos gyno (eller noen gang!!!) Men hvorfor i alll verden skulle han/hun rote oppi der?? Også uten og si ifra...da hadde jeg blitt hysterisk...hahaha...nå så jeg det for meg at jeg hadde spretti opp fra gynostolen med fingern til gyno i rumpa hengenes fast...hahahaha...uuuuuuff
Hehehe, har ikke fått det hos andre gynekologer i etterkant heldigvis! Forklaringen vedkommende gav meg etter at jeg bortimot kneip fingeren hans tvers av (hadde mer muskler der enn jeg noen gang hadde trodd mulig!), var at han kunne kjenne eventuelle uregelmessigheter i skjedeveggen mye bedre ved å bruke den inngangen, og påsto også at det var helt normal prosedyre ved gu. Kan si jeg var på hugget ved hvert eneste gynekologbesøk mange år etterpå, men ingen har repetert den prosedyren...
det gjør tyedligis ikke jegHaha, konge!
Eg helde kjeften og svarar veldig kort på det som blir spørt om
Haha! Har hatt en lik en - gynekologen virket så fjern, så det bare glapp ut "Ser du noe?" ...awkward silence ftw ><
Første gangen jeg var hos gynekolog, var det hos en av den gamle "gode" sorten, som ikke snakket og fortalte meg noe som helst av hva han gjorde. Fikk en finger i rumpa uten forvarsel, kneip alt jeg hadde av muskler i området og brølte "hva pokker driver du med!" (19 år og ikke helt forberedt på slik inntrenging...). Neste besøk hos gynekolog var hos en ung snill mann, som var veldig forsiktig hele veien. Så tok han fram et apparat med en liten stav i enden, tredde en "kondom" på og snudde seg mot meg. Jeg freaket helt ut, satte øynene i han og spurte "og hvor har du så tenkt å stappe den der?!?"...han så forskrekket på meg, og stammet fram "det er ultralyd, slik at jeg får sett skikkelig innvendig om alt er som det skal være"...hvorpå jeg sukket lettet og sa "åh, jeg trodde den skulle i rumpa på meg, og DET ville jeg ikke gått med på igjen". Innså først etterpå at han såklart ikke kunne vite om mitt forrige besøk hos en gynekolog, og hvorfor jeg dermed var så rumpefiksert
Beklager - jeg ler så jeg griner
Huff hahah, stakkars finger ler så jeg nesten griner jegHehehe, har ikke fått det hos andre gynekologer i etterkant heldigvis! Forklaringen vedkommende gav meg etter at jeg bortimot kneip fingeren hans tvers av (hadde mer muskler der enn jeg noen gang hadde trodd mulig!), var at han kunne kjenne eventuelle uregelmessigheter i skjedeveggen mye bedre ved å bruke den inngangen, og påsto også at det var helt normal prosedyre ved gu. Kan si jeg var på hugget ved hvert eneste gynekologbesøk mange år etterpå, men ingen har repetert den prosedyren...
Har blitt ledd en del av den historien der i etterkant Men tok sin tid før jeg så humoren i detHuff hahah, stakkars finger ler så jeg nesten griner jeg
Har blitt ledd en del av den historien der i etterkant Men tok sin tid før jeg så humoren i det