Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var på min aller første gynekologtime noensinne, skulle ta innvendig UL. Samboeren var også med.
Gynekologen var en relativt ung mann, og virket ganske nervøs og rødmet med en gang vi hilste.
Han tredde kondomen på staven og tok på glidemiddel. Så slokket han lyset.. Han fomla og styrte der nede, og så skikkelig ukomfortabel ut.
Han sier: Ehh, jeg må nesten ta på lyset, tror ikke jeg finner rett hull. ( jeg var nok anspent og strammet til så den ikke gikk inn)
Samboer var også veldig ukomfortabel, noe som fører til at han sier rare ting. Han sier så friskt: Nei, jeg har gått på den smellen flere ganger jeg og, men nå har jeg til og med fått lov.
Ehh takk for utlevering kjære.
Ikke ETT ord ble nevnt etter dette, og samboer var like rød som veggene på sykehuset.
Sign!!!hahaha!!
Menne...finger i rumpa? Har aldri hatt noen finger i stjerten når jeg er hos gyno (eller noen gang!!!) Men hvorfor i alll verden skulle han/hun rote oppi der?? Også uten og si ifra...da hadde jeg blitt hysterisk...hahaha...nå så jeg det for meg at jeg hadde spretti opp fra gynostolen med fingern til gyno i rumpa hengenes fast...hahahaha...uuuuuuff
Hahaha!!! Jeg dæver!!! *KLEINT*Jeg var på min aller første gynekologtime noensinne, skulle ta innvendig UL. Samboeren var også med.
Gynekologen var en relativt ung mann, og virket ganske nervøs og rødmet med en gang vi hilste.
Han tredde kondomen på staven og tok på glidemiddel. Så slokket han lyset.. Han fomla og styrte der nede, og så skikkelig ukomfortabel ut.
Han sier: Ehh, jeg må nesten ta på lyset, tror ikke jeg finner rett hull. ( jeg var nok anspent og strammet til så den ikke gikk inn)
Samboer var også veldig ukomfortabel, noe som fører til at han sier rare ting. Han sier så friskt: Nei, jeg har gått på den smellen flere ganger jeg og, men nå har jeg til og med fått lov.
Ikke ETT ord ble nevnt etter dette, og samboer var like rød som veggene på sykehuset.
Ikke noe mg grue seg til det er bare veldig gøy og le av det etterpå ;-)Gosh! Hadde tenkt å ta meg en tur til gynekolog, men mistet mote nå haha!
Aldri vært hos gynekolog..
Ånei.... HahahahahaJeg var på min aller første gynekologtime noensinne, skulle ta innvendig UL. Samboeren var også med.
Kan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.
Syns det var skikkelig flaut!
Har aldri det jeg heller, men må nok snart.. Jeg greier GARANTERT å få ut av meg et gullkorn eller 40!Gosh! Hadde tenkt å ta meg en tur til gynekolog, men mistet mote nå haha!
Aldri vært hos gynekolog..
Er vanlig hvis de ikke får kjent den skikkelig vaginalt Bakovervendt livmor kjennes best analt sa fastlegen min når jeg var gravid med eldste for 13 år siden.Er det vanlig å få en finger i fua hos gyn?? Jeg nekter! Da får livmora bare være.
Æææ det hørtes nesten litt creepy utKan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.
Syns det var skikkelig flaut!
Man trenger ikke snakke om så mye jeg har ikke vært så ofte så kan ikke gi deg noen samtaletips, men tror ikke du skal være bekymret for å si noe feilHahah, ler av alle historiene her ! Jeg har aldri vært hos gyn, men skal om noen mnd, og jeg har jo aldri tenkt over dette, men HVA snakker man egentlig om ? Jeg kjenner jeg dør litt inni meg allerede