Det flaueste du har sagt i gynekologstolen

Jeg var på min aller første gynekologtime noensinne, skulle ta innvendig UL. Samboeren var også med.

Gynekologen var en relativt ung mann, og virket ganske nervøs og rødmet med en gang vi hilste.

Han tredde kondomen på staven og tok på glidemiddel. Så slokket han lyset.. Han fomla og styrte der nede, og så skikkelig ukomfortabel ut.

Han sier: Ehh, jeg må nesten ta på lyset, tror ikke jeg finner rett hull. ( jeg var nok anspent og strammet til så den ikke gikk inn)

Samboer var også veldig ukomfortabel, noe som fører til at han sier rare ting. Han sier så friskt: Nei, jeg har gått på den smellen flere ganger jeg og, men nå har jeg til og med fått lov.

Ehh takk for utlevering kjære.

Ikke ETT ord ble nevnt etter dette, og samboer var like rød som veggene på sykehuset.

Oh my... HAHAHAHAH!!!! Jeg hadde kledd på meg å gått !! Aldri i helsike at jeg hadde blitt.. :p

hahaha!!
Menne...finger i rumpa? Har aldri hatt noen finger i stjerten når jeg er hos gyno (eller noen gang!!!) Men hvorfor i alll verden skulle han/hun rote oppi der?? Også uten og si ifra...da hadde jeg blitt hysterisk...hahaha...nå så jeg det for meg at jeg hadde spretti opp fra gynostolen med fingern til gyno i rumpa hengenes fast...hahahaha...uuuuuuff :laughing021
Sign!!!
Hahaha!

Jeg var på min aller første gynekologtime noensinne, skulle ta innvendig UL. Samboeren var også med.

Gynekologen var en relativt ung mann, og virket ganske nervøs og rødmet med en gang vi hilste.

Han tredde kondomen på staven og tok på glidemiddel. Så slokket han lyset.. Han fomla og styrte der nede, og så skikkelig ukomfortabel ut.

Han sier: Ehh, jeg må nesten ta på lyset, tror ikke jeg finner rett hull. ( jeg var nok anspent og strammet til så den ikke gikk inn)

Samboer var også veldig ukomfortabel, noe som fører til at han sier rare ting. Han sier så friskt: Nei, jeg har gått på den smellen flere ganger jeg og, men nå har jeg til og med fått lov.

Ikke ETT ord ble nevnt etter dette, og samboer var like rød som veggene på sykehuset.
Hahaha!!! Jeg dæver!!! *KLEINT*

Hahahahahaha:-P

Jeg har heldigvia bare positive opplevelser, til å ha drøyd gu til nå i sommer ;-)

Og da skjønte jeg ikke hvorfor jeg hadde gruet meg ;-)

Var mye verre alle de kontrollene etter min grad 3c ruptur...
Har hatt ultralydstaven både her og der, og fingre her og der etter den runden.

Gu var for meg barnemat ;-)

Gosh! Hadde tenkt å ta meg en tur til gynekolog, men mistet mote nå :p haha!
Aldri vært hos gynekolog..
Ikke noe mg grue seg til :-) det er bare veldig gøy og le av det etterpå ;-)

Eg skulle sitte inn spiralen hos legen min (en ung kjekk fyr) :p. Låg i stolen og såg han va litt utilfreds med heile spiralinsettinga. Han åpner opp og kommer etter hvert med en kommentar: "eg har ikkje langt nok utstyr til deg" :p ehhhh. Eg fekk ikkje fram så masse. Og han fortsetter med at han må henvise meg til gyn for de hadde større utstyr enn han :p haha.

Ikke om meg dette her, men søstra mi.. Var på 6ukers-kontroll etter fødselen, og mens gyn holder på "oppi der" ser han på ho med DET gliset, og sier ganske så overentusiastisk: "Ja, her var det veldig trangt og fint! Bare å begynne på igjen her!"
Hjalp visst ikke akkurat på at legen hadde en smule skingrende stemme mens han sa det - ho holdt på å le seg skakk!:laughing001

Ånei.... Hahahahaha :p

Kan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Idet jeg får beina opp i de beholderen ser han meg mellom beina og sier:
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.
Så skal han kjenne på livmoren og stikker fingrene oppi og sier :
Trang inni og ja, heldig han mannen din.

Syns det var skikkelig flaut!

Kan ikke huske jeg har sagt eller gjort noe flaut, men da jeg var hos gyn på tidlig ul i vår ble jeg flau av de gyn sa. (en gammen mann som sier mye rart).
Du ser ganske trang ut. Kjønnsleppene dine glipper ikke engang. Hadde aldri gjetta at du hadde født 4 barn.

Ja det er vel ikke fra gyn du vil ha slike komplimenter fra ^^

Æææ det hørtes nesten litt creepy ut :wideyed:

Dette var min tidligere fastlege (gikk kun dit 1 gang). Eg skulle ha ppiller, fikk det men også beskjed om at eg måtte sjekkes for klamydia, for det måtte eg ha. Han kalte meg også ei hore (ikkje med det ordet men) osv... Eg gikk aldri tilbake... Og eg nekta han å utføra GU på meg :P

Hahah, ler av alle historiene her ! Jeg har aldri vært hos gyn, men skal om noen mnd, og jeg har jo aldri tenkt over dette, men HVA snakker man egentlig om ? Jeg kjenner jeg dør litt inni meg allerede :p
Man trenger ikke snakke om så mye :) jeg har ikke vært så ofte så kan ikke gi deg noen samtaletips, men tror ikke du skal være bekymret for å si noe feil :)

Opplevde forresten en gang at vi ble sittende/liggende å snakke om den vanskelige livtappen min som ikke var helt medgjørlig og kom frem, ble litt pinlig når tiden halte ut :p

Oooog en gang jeg hadde gu mens jeg hadde mensen som legen min bryter ut at "oi som du blør, tror vi må ta blodprosenten din for å sjekke at du ikke blir blodfattig" (den var forresten fin) :p

Back
Topp