Det flaueste du har sagt i gynekologstolen

Frøkna i magen er ivf barn, og jeg måtte derfor noen ganger oppi gu stolen gitt ;) på første ul for å se hvordan eggene mine hadde utviklet seg opplevde jeg noe veldig pinlig. Legen tok innvendig ultralyd og er ferdig med å telle alle eggene på høyre side. Han spør derfor om JEG kan holde i ul-staven mens han går å noterer... I forfjamselse ligger jeg da der alene å holder en laang stav oppi .. Ja... Mens legen går på det andre rommet og noterer ;) akkurat der og da ønsket jeg veldig at kjæresten min hadde vært med for da hadde det ihvertfall vært noen å le sammen med.. Hele greia ble jo veldig komisk men følte ikke for å bryte ut i latter helt alene heller;)

Konge! Jeg hadde følt meg passe dum...

Hehe, bare fordi vi assosierer trangt med seksuell nytelse, som er naturlig. De som ikke har problemer med det går jo ikke akkurat og tenker på urinlekkasje og livmorfremfall :p
det er sant det :p

Er ikke så veldig snartenkt selv, under min første undersøkelse ble jeg skikkelig satt ut da legen kom inn og jeg var overbevist om at han passet rett inn på ungdomstolen. Så under undersøkelsen utbryter jeg: å dette var komfortabelt i entusiasme, måtte selvfølgelig forklare at jeg mente stolen da flere av mine venner klager over hvor vond den er å sitte i.

Jeg var på min aller første gynekologtime noensinne, skulle ta innvendig UL. Samboeren var også med.

Gynekologen var en relativt ung mann, og virket ganske nervøs og rødmet med en gang vi hilste.

Han tredde kondomen på staven og tok på glidemiddel. Så slokket han lyset.. Han fomla og styrte der nede, og så skikkelig ukomfortabel ut.

Han sier: Ehh, jeg må nesten ta på lyset, tror ikke jeg finner rett hull. ( jeg var nok anspent og strammet til så den ikke gikk inn)

Samboer var også veldig ukomfortabel, noe som fører til at han sier rare ting. Han sier så friskt: Nei, jeg har gått på den smellen flere ganger jeg og, men nå har jeg til og med fått lov.

Ehh takk for utlevering kjære.

Ikke ETT ord ble nevnt etter dette, og samboer var like rød som veggene på sykehuset.

Hahahaha xD

Første gang jeg hadde GU, så sa jeg ikke noe særlig flaut, men opplevelsen var ganske ille... Dama skulle gjøre klart utstyret, så fikk hun ikke til den dingsen, det satt noe fast.. Så mens jeg ligger der og skrever med beina, prøver hun en til, som også hadde kilt seg, jeg trodde jo jeg skulle dø av flauhet.. Tredje funka...

Jeg var hos min nye lege (kvinnelig) jeg hadde lagt meg i stolen ,og hun puttet inn en sånn plaståpner istedefor stål. Hun mister den pinnen hun skal ta celleprøve med på gulvet, og må finne en ny i skapet. Mens hun bøyer seg bort mot skapet kjenner jeg plastdingsen begynner å skli ut. Jeg kniper fordi jeg får litt panikk, og vipps der spretter den ut og ned på gulvet :p Hun snur seg rundt og spør hva som skjer..... trodde jeg skulle knekke sammen da jeg sa at den bare spratt ut av meg :)

Jeg var hos min nye lege (kvinnelig) jeg hadde lagt meg i stolen ,og hun puttet inn en sånn plaståpner istedefor stål. Hun mister den pinnen hun skal ta celleprøve med på gulvet, og må finne en ny i skapet. Mens hun bøyer seg bort mot skapet kjenner jeg plastdingsen begynner å skli ut. Jeg kniper fordi jeg får litt panikk, og vipps der spretter den ut og ned på gulvet :p Hun snur seg rundt og spør hva som skjer..... trodde jeg skulle knekke sammen da jeg sa at den bare spratt ut av meg :)
Jeg døøøøør av latter :D ser det for meg liksom. Hadde garantert gjort det samme selv

Var på vaginal ul tidlig i svangerskapet fordi de mistenkte noe galt.... fikk en kvinnelig gynekolog og var ganske letta for det. Etter jeg hadde satt meg med bena i været i stolen, kom en ung mannlig lege inn... ca på min alder (27 år els...) han skulle visst på opplæring! Fuck...
Så satt jeg der da, og denne unge mannen jobbet iherdig med å se meg i øynene... ;)

Var på vaginal ul tidlig i svangerskapet fordi de mistenkte noe galt.... fikk en kvinnelig gynekolog og var ganske letta for det. Etter jeg hadde satt meg med bena i været i stolen, kom en ung mannlig lege inn... ca på min alder (27 år els...) han skulle visst på opplæring! Fuck...
Så satt jeg der da, og denne unge mannen jobbet iherdig med å se meg i øynene... ;)

Ågud! Men ble du ikke spurt først om det var greit? Jeg var til sjekk etter en sa og da fikk jeg spørsmål på forhånd om det var greit at en medisinstudent var med inn og observerte. Heldigvis en finsk ung dame som ikke forsto norsk ;)

Er så mange gøyale historier her! :D haha ;)

Ågud! Men ble du ikke spurt først om det var greit? Jeg var til sjekk etter en sa og da fikk jeg spørsmål på forhånd om det var greit at en medisinstudent var med inn og observerte. Heldigvis en finsk ung dame som ikke forsto norsk ;)

Nei var aldri spm. om det var greit... i tillegg hadde legen en assistent fra før, så de var 3 stk som sto nede ved beina mine og prata om det de kunne se!!
Og da den unge mannen kom inn døra var det med utsikt rett til venterommet, så hadde vært fint om han kunne vært litt raskere til å lukke etter seg også :p

Fantastisk tråd!!!!! Har aldri opplevd nor flaut selv, men så har jeg bare vært til GU i forbindelse med graviditet og etter fødsel for å sjekke at alt grodde som det skulle :)

Ikke fra gynekologstolen, men fra gynekolog-operasjonsbordet :p

Jeg var ferdig preppa på rygg med beina i de festlige bøylene, veneflon i armen og sykepleieren sa at hun nå skulle begynne å sende smertestillende og diverse annet gøy inn i kroppen min.
Cocktailen funket raskt og jeg ble både døsig og MEGET snakkesalig....monologen min handlet om hvor kjekk gynekologen min var og, siden han da var nyskilt, måtte jeg jo spørre de på opersjonssalen om de trodde jeg hadde sjangs på han. :rolleyes:
Gynekologen min har tydeligvis vært i rommet en stund uten at jeg har merket det, for da kommer han bort til meg og sier; "vi får ta dette som den første daten", mens han ler :rolleyes:
Jeg er offisielt dopa på dette tidspunktet og er heeelt enig, uten hemninger og fryktelig avslappet, så når gynekologen setter seg mellom beina mine og sier at de skal sette narkosen så PROMPER jeg!

Jeg var meget takknemlig for å bli sendt inn i mørket da å glemme hele greia:p

Dessverre husket jeg det veldig godt etterpå og var tomatrød i ansiktet når gynekologen kom for å se til meg da jeg hadde våknet fra narkosen...har aldri vært så flau i hele mitt liv:oops:
Omg :oops:

Jeg har kommi over ganske mye ang det er flaut med vagina osv. Men jeg trur jeg gjorde en lege flau. Hehe. Var hos en vikar på legesenteret pga problemer etter fødselen. Min lege nekter å gjøre noe som helst så krevde vikar. Han var vel på min alder og veldig koselig. Ba om gu og han holdt på å dø, begynte å stamme og lurte på om han skulle hente en av damene i skranken så jeg kunne føle meg tryggere. Lure meg sa jo at med så mange problemer under svangerskapet så hadde jo hele gu avd på ahus vært nedi der. Hehe. Han ble skikkelig flau og veldig glad for å få meg ut av rommet. Han hadde til å med en datter på alder med min datter.

Haha. Mye bra som blir sagt i de stolene.

Har gjort endel dumme å flaue ting selv på slike undersøkelser. Da jeg fikk Lille Stille klarte jeg å si til gyn "Du skjønner det er ikke alle som kan få barn ut der". Trodde det ville hjelpe henne i å skjønne at dette ikke var et barn men tarmene mine som kom ut, siden jeg ikke kan få barn. Viste seg da å være en engel i uke 20. Når jeg skjønte at hun faktisk hadde rett så klarer jeg å spørre "Hvordan i all verden har han kommet inn der?!" Vet jo egentlig på en måte hvordan han kom inn der, men jeg skal jo ikke kunne bli gravid så fikk litt sjokk.

Back
Topp