Palma16
Første møte med forumet
Har lastet ned flere (Ovia Pregnancy, Pregnancy+, Preg&Baby, Gravid&Baby, I'm Expecting). Den jeg er mest fornøyd med er Ovia Pregnancy.Hvilke graviditet apper bruker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lastet ned flere (Ovia Pregnancy, Pregnancy+, Preg&Baby, Gravid&Baby, I'm Expecting). Den jeg er mest fornøyd med er Ovia Pregnancy.Hvilke graviditet apper bruker dere?
Såppass... Visste på en måte hva du gikk til da. Dog ikke noe god situasjon å være i. Men du har helt rett... premien til slutt er helt sikkert verdt detTakk for omtanken!
Trøsten er at premien til slutt er verdt hver en da med oppkast og kvalme. Jeg har to jenter fra før og har kastet opp til ca uke 25 med begge to, så jeg er innstilt på at det kommer til å vare en stund denne gangen også. Men jeg krysser alle fingrer og tær for at du blir bedre uke 12![]()
Jeg har ikke jobbet den siste måneden jeg... Så håper virkelig det bedrer seg snart, har jo ikke råd til noen unge hvis det fortsetter slik :/ Er du langt på vei?Dette høres kjent ut! Er uggen med mindre jeg nettopp har spist eller ligger flat, og totalt tappet for energi. Jeg og håper det bedres etter de berømmelige 12 ukene, for nå klarer jeg ikke jobbe![]()
Det er vel 4. uken jeg er hjemme nå, rimelig lei... Men ser heller ikke helt for meg hvordan jeg skal fungere i min hektiske jobb når jeg er tom etter en tur på butikken. Skal på jobb igjen på fredag, så får vi se det an da.Jeg har ikke jobbet den siste måneden jeg... Så håper virkelig det bedrer seg snart, har jo ikke råd til noen unge hvis det fortsetter slik :/ Er du langt på vei?
Er visst 11+1Uke 10 herskal på UL imorgen og er kjempespent ... Har en følelse(drømt det) på at det er mer en 1 .... Uææææ ... Har vært sykemeldt siden slutten av april pga kvalme og nå gjør det så vondt i bekkenet når jeg går... Noen som har erfaringer med f. Eks kiropraktor?
Veit det har vore skrive om før her inne, men nokon som vil fortelle litt om kva som skjer på fyrste legetime?Huskar ikkje kvar eg leste det
![]()

HærligVis vedlegget 182495
Var på tul for ca 2 uker siden, og fikk se denne lillingenSåå glad!
Gleder meg bare enda mer til oul i juli![]()
Gravid&baby og BV gravid. Og de regner litt forskjellig.Hvilken app bruker dere?? I følge gravidguiden er jeg 15+4, mens Gravid&baby sier jeg er 16+0. Liker helt klart best sistnevnte![]()
Så hærligBle skikkelig overrasket i kveld. Tok frem doppleren, men fant ikke hjertelyden så tydelig.
Helt til jeg skjønte jeg letet alt for langt nedevar ikke klar over den har vokst seg så langt opp:-D så morro. Føltes plutselig mer gravid ut
![]()
Så gøy!Ble skikkelig overrasket i kveld. Tok frem doppleren, men fant ikke hjertelyden så tydelig.
Helt til jeg skjønte jeg letet alt for langt nedevar ikke klar over den har vokst seg så langt opp:-D så morro. Føltes plutselig mer gravid ut
![]()
16.2 . Bare noen få cm nedom navlenSå gøy!
Hvor langt er du nå, og hvor høyt måtte du lete?
Såpass høyt oppe, ja! Så gøy!16.2 . Bare noen få cm nedom navlenveldig gøy. Har virkelig kjent etter bevegelse på helt feil plass da;-p så nå håper jeg jeg klarer kjenne noe snart