Desemberjentenes skravletråd

Takk for omtanken! :happy:
Trøsten er at premien til slutt er verdt hver en da med oppkast og kvalme. Jeg har to jenter fra før og har kastet opp til ca uke 25 med begge to, så jeg er innstilt på at det kommer til å vare en stund denne gangen også. Men jeg krysser alle fingrer og tær for at du blir bedre uke 12 ;)
Såppass... Visste på en måte hva du gikk til da. Dog ikke noe god situasjon å være i. Men du har helt rett... premien til slutt er helt sikkert verdt det :) Jeg har aldri vært gravid før, så for min del har jeg absolutt ingen formening om hva som kommer til å skje eller hvordan jeg kommer til å reagere. Men det er jo litt spennende det og. Og ikke minst å oppleve det man har hørt så mye om tidligere ;)

Dette høres kjent ut! Er uggen med mindre jeg nettopp har spist eller ligger flat, og totalt tappet for energi. Jeg og håper det bedres etter de berømmelige 12 ukene, for nå klarer jeg ikke jobbe :(
Jeg har ikke jobbet den siste måneden jeg... Så håper virkelig det bedrer seg snart, har jo ikke råd til noen unge hvis det fortsetter slik :/ Er du langt på vei?

Jeg har ikke jobbet den siste måneden jeg... Så håper virkelig det bedrer seg snart, har jo ikke råd til noen unge hvis det fortsetter slik :/ Er du langt på vei?
Det er vel 4. uken jeg er hjemme nå, rimelig lei... Men ser heller ikke helt for meg hvordan jeg skal fungere i min hektiske jobb når jeg er tom etter en tur på butikken. Skal på jobb igjen på fredag, så får vi se det an da.
Jeg er 10 uker i dag, så får bare krysse fingrene for bedring! Er første gangen, så aner ikke hva jeg kan forvente.

Veit det har vore skrive om før her inne, men nokon som vil fortelle litt om kva som skjer på fyrste legetime? :happy: Huskar ikkje kvar eg leste det:p

Uke 10 her :) skal på UL imorgen og er kjempespent ... Har en følelse(drømt det) på at det er mer en 1 .... Uææææ ... Har vært sykemeldt siden slutten av april pga kvalme og nå gjør det så vondt i bekkenet når jeg går... Noen som har erfaringer med f. Eks kiropraktor?

Uke 10 her :) skal på UL imorgen og er kjempespent ... Har en følelse(drømt det) på at det er mer en 1 .... Uææææ ... Har vært sykemeldt siden slutten av april pga kvalme og nå gjør det så vondt i bekkenet når jeg går... Noen som har erfaringer med f. Eks kiropraktor?
Er visst 11+1

Veit det har vore skrive om før her inne, men nokon som vil fortelle litt om kva som skjer på fyrste legetime? :happy: Huskar ikkje kvar eg leste det:p

Leverte inn urinprøve, samt at de tok blodprøver og vekt. Målte også blodtrykk. Fikk helsekort for gravide som jeg skal ha med til hver legetime framover. Ellers var det mest bare en samtale om hva som skjer videre og jeg kunne stille spørsmål om jeg ville. Nå er det 2.gang for min del, så mulig det var mer omfattende første, men det husker jeg faktisk ikke :happy:

Ble skikkelig overrasket i kveld. Tok frem doppleren, men fant ikke hjertelyden så tydelig.
Helt til jeg skjønte jeg letet alt for langt nede:D var ikke klar over den har vokst seg så langt opp:-D så morro. Føltes plutselig mer gravid ut:-p

Hvilken app bruker dere?? I følge gravidguiden er jeg 15+4, mens Gravid&baby sier jeg er 16+0. Liker helt klart best sistnevnte :P

Har de 3D ultralydapparat der dere skal på ul? Har forstått at det ikke har vært så vanlig med 3D på oul, men noek plasser har fått det.

Back
Topp