Julegaven2016
Andre møte med forumet
Hehe... det er det det gjør til meg og. Det og brød/rundstykker....Har samme problem, så her går det i frokostblanding![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... det er det det gjør til meg og. Det og brød/rundstykker....Har samme problem, så her går det i frokostblanding![]()
Kanskje jeg bør begynne å gjøre det jeg og. Men ulempen er at jeg er så lei all mat at ingenting frister... :/Sammen her!! Planlegger mellom hvert måltid hva jeg skal spise neste måltidikke alltid den sunneste maten heller......
Jeg bruker masse penger på mat for tiden. Kjøper det jeg har lyst på. Vet jo det bare er for en kort tid, derfor prioriterer jeg maten. Orker bare ikke gå rundt å kjenne meg uggen, må jo fungere for resten av familien og jobb og sånn.Kanskje jeg bør begynne å gjøre det jeg og. Men ulempen er at jeg er så lei all mat at ingenting frister... :/
Jeg melder meg inn sammen med dereOm svangerskapet går bra så får vi tidenes julegave, termin 20.desember
4+4 i dag.
Dette bittelille fosteret mitt må jo være et matvrak uten like....!Jeg er konstant sulten hele dagen, og har nå gått lei av all mat... Aner ikke lenger hva jeg skal spise for å dempe sulten. For jeg har jo ikke tid til å lage mat som tar mer enn 1min der jeg står fullstendig utsultet... :/ Det har jo tross alt gått en hel halltime siden jeg spiste sist.... Blir sliten jeg...
Er kvalm og uggen hele dagen jeg og. Samtidig som jeg er sulten... Men jeg synes ikke maten smaker godt lengre. Blir litt at jeg tvinger det i meg så jeg skal overleveHehe mat ja, mye rart som skjer med smaks og sultfølelsen for tida hos meg og. Er kvalm og uggen fra jeg står opp til jeg legger meg, men akkurat idet jeg spiser synes jeg maten smaker godt, ellers har j lite lyst på mat. Er på en måte både kvalm og sulten på samme tid. Prøver å spise litt og ofte, og drikke mye.
Jeg sliter også med at ikke noe smaker godt...Er kvalm og uggen hele dagen jeg og. Samtidig som jeg er sulten... Men jeg synes ikke maten smaker godt lengre. Blir litt at jeg tvinger det i meg så jeg skal overleve![]()
Dette bittelille fosteret mitt må jo være et matvrak uten like....!Jeg er konstant sulten hele dagen, og har nå gått lei av all mat... Aner ikke lenger hva jeg skal spise for å dempe sulten. For jeg har jo ikke tid til å lage mat som tar mer enn 1min der jeg står fullstendig utsultet... :/ Det har jo tross alt gått en hel halltime siden jeg spiste sist.... Blir sliten jeg...
Hehe... jeg spiser alltid rett før jeg går å legger meg, og sørger for at jeg har noe form for mat liggende ved sengen. Slår aldri feil at jeg våkner tidlig på morgenkvisten (noen ganger midt på natten) skrubbsulten..Huff, helt likt her. Går og legger meg, føler meg soveklar, men har samtlige kvelder denne uken vært nødt å stå opp igjen for å spise en gang til. I dag vurderte jeg å ta med niste i sengen...
Funnet noen gode tips for å få i deg mat likevell?Jeg sliter også med at ikke noe smaker godt...![]()
Nei.... Her handler det bare om å spise det som er minst vondt å kaste opp igjen...Funnet noen gode tips for å få i deg mat likevell?
Oj, uff da... det hørtes ikke noe særlig utNei.... Her handler det bare om å spise det som er minst vondt å kaste opp igjen...
Har allerede vært innlagt en gang dette svangerskapet, og er stygt redd for at det blir flere om ikke formen snur snart... Begynner på uke ti på tirsdag, er fortsatt sengeliggende og har vært det siden uke 6... Hvordan går det med deg?
Takk for omtanken!Oj, uff da... det hørtes ikke noe særlig utHåper virkelig du blir bedre snart!!
Jeg går stort sett med en ekkel klump i halsen og skulle ønske jeg kastet opp. For å på en måte få det ut og bli bedre... men det skjer visst ikke... Og jeg har ingen energi, så ligger stort sett på sofaen fordi jeg ikke orker eller tørr å gjøre noe. Håper bare at ting blir enklere etter disse berømte 12 ukeneOg jeg skal krysse alle fingre og tær for at formen din også bedrer seg
![]()