Desember 2025

Åh, så spennende med innsett i dag for deg! Krysser alt jeg har for at det fester seg en liten spire hos deg :Heartred tusen takk for erfaringsdeling!! Håper, håper, håper. Det eneste jeg vet er at blastoen ikke er av topp-kvalitet, men er femdagers. Tusen takk! Straks 2,5 år. Hva med ditt barn? :love2
Hvordan gikk det?

Min er født mars 24. Har vært klar for å bli gravid siden hun ble 1 år.. men hvis jeg skal prøve å trekke noe positivt ut av at det har dratt ut i tid så er det at jeg har fått masse kvalitetstid med henne uten å måtte vær kvalm/dårlig osv. :)

Uttak gikk greit, takk som spørr :Heartred
For meg var det tidvis vondt grunnet noen follikler som var vanskelig å komme til, men gjengen på jobb på OUS var helt fantastiske! Sitter derfor igjen med en bra opplevelse, tross vondt! Vi fikk ut 6 egg og for beskjed i dag hvor mange som ble befruktet (planen var ICSI) og når det evt. blir innsett. Får brev i Helsenorge mellom kl. 8-10. Kjenner jeg er veldig spent på det :Heartred
Du får oppdatere når du vet noe :Heartred

Blir med som «ruger» i desembergruppa :Heartred Satt inn en fin blastocyst i dag. Fikk vite at det er 3 stk embryoer som fremdeles kjemper om å bli gode nok til fryseren. 1 var nær en blastocyst mens 2 var fremdeles på morula-stadiet. Så har ikke så mye håp for dem. Får mer svar av klinikken i morgen :Heartred

Drikkeflaske - 36 - B2 - IVF 1 (for dette barneønsket, men har vært gjennom 3 forsøk tidligere før vi fikk vårt første barn) - Livio :)

Blir med som «ruger» i desembergruppa :Heartred Satt inn en fin blastocyst i dag. Fikk vite at det er 3 stk embryoer som fremdeles kjemper om å bli gode nok til fryseren. 1 var nær en blastocyst mens 2 var fremdeles på morula-stadiet. Så har ikke så mye håp for dem. Får mer svar av klinikken i morgen :Heartred

Drikkeflaske - 36 - B2 - IVF 1 (for dette barneønsket, men har vært gjennom 3 forsøk tidligere før vi fikk vårt første barn) - Livio :)
Krysser fingrene og håper at rugetiden blir positiv og at du får så mange som mulig på frys :Heartred

Hvordan gikk det?

Min er født mars 24. Har vært klar for å bli gravid siden hun ble 1 år.. men hvis jeg skal prøve å trekke noe positivt ut av at det har dratt ut i tid så er det at jeg har fått masse kvalitetstid med henne uten å måtte vær kvalm/dårlig osv. :)
Det er jeg helt enig med deg i!

Det ble innsett i dag, og jeg kan kalle meg ruger :nailbiting::love017 så utrolig spennende! Trodde ikke jeg skulle ta blodprøve, men det skal jeg visst om 14 dager. Blir 14 lange dager!! La dagene fly av gårde!

Det er jeg helt enig med deg i!

Det ble innsett i dag, og jeg kan kalle meg ruger :nailbiting::love017 så utrolig spennende! Trodde ikke jeg skulle ta blodprøve, men det skal jeg visst om 14 dager. Blir 14 lange dager!! La dagene fly av gårde!
Såå bra! Tenker du å vente til blodprøven med å teste?

Såå bra! Tenker du å vente til blodprøven med å teste?
Det kommer jeg garantert ikke til å klare… :angelic::arghh: Hva med deg? Følte nettopp det var litt vått i trusen (annerledes enn cyclogest-vått), og der var det litt friskt rødt blod… tror jeg skal sende en melding og informere om det til klinikken. Det var ikke bare bare å få satt inn egget i dag, siden livmoren min lå veldig langt bak. Så forhåpentligvis bare en rift (håpe, håpe). Hvordan har du det?

Fikk svar i dag at ingen av de 3 gjenværende embryoene klarte deg til frysestadiet:arghh: Kjente jeg ble litt skuffet siden vi fikk ut hele 6 stk, og vi har vurdert at vi kanskje kun gir søskenforsøket nå 1 forsøk fordi jeg ikke vet om jeg orker mer.

De 3 andre ferskforsøkene har endt i kjemisk eller MA, så har liksom ikke så troa på den som er satt inn nå. Huff, rett tilbake til disse destruktive tankene:banghead:

Fikk svar i dag at ingen av de 3 gjenværende embryoene klarte deg til frysestadiet:arghh: Kjente jeg ble litt skuffet siden vi fikk ut hele 6 stk, og vi har vurdert at vi kanskje kun gir søskenforsøket nå 1 forsøk fordi jeg ikke vet om jeg orker mer.

De 3 andre ferskforsøkene har endt i kjemisk eller MA, så har liksom ikke så troa på den som er satt inn nå. Huff, rett tilbake til disse destruktive tankene:banghead:
Ånei, så trist.. Skjønner veldig godt skuffelsen din. :Heartred heier ekstra på egget som er satt inn!

Det kommer jeg garantert ikke til å klare… :angelic::arghh: Hva med deg? Følte nettopp det var litt vått i trusen (annerledes enn cyclogest-vått), og der var det litt friskt rødt blod… tror jeg skal sende en melding og informere om det til klinikken. Det var ikke bare bare å få satt inn egget i dag, siden livmoren min lå veldig langt bak. Så forhåpentligvis bare en rift (håpe, håpe). Hvordan har du det?
Nei, altså testdag er 19 dpo så det går ikke. Men tenker å vente til 14-15 dpo!

Det høres veldig ut som blod etter instrumenteringen, er jo bare det som gir mening.

Har det helt ok egentlig. Heldigvis nok å holde på med på dagtid, tankene svirrer mest på kveld. Hva med deg?

Ah, ser den! Du er sterk om du klarer å vente så lenge!!

Ja, tror og håper det jeg og!

Akkurat samme her. Vil jo bare spole fram en ukes tid! Hjelper at det er mye som skjer de neste dagene <3
Nei, altså testdag er 19 dpo så det går ikke. Men tenker å vente til 14-15 dpo!

Det høres veldig ut som blod etter instrumenteringen, er jo bare det som gir mening.

Har det helt ok egentlig. Heldigvis nok å holde på med på dagtid, tankene svirrer mest på kveld. Hva med deg?

Morellakris - 38 - B2- Forsøk nr. 2 (men hatt tre mislykkede fryseinnsett i fra forrige forsøk) - Porsgrunn - Rekovelle og Fyremadel - oppstart 2.12

Hadde visst glemt at det var blitt desember så hold fremdeles på i Novembergruppa :laughing002 Jeg vil gjerne settessom ruger :happy:

Kassy92 - 33 - B2 - HUS - IVF1 - GonalF, Fyremandel, Ovitrelle, Utrogestan - hadde innsetting 2. desember og skal ta blodprøve 16. desember

Back
Topp