Hvordan gikk det?Åh, så spennende med innsett i dag for deg! Krysser alt jeg har for at det fester seg en liten spire hos degtusen takk for erfaringsdeling!! Håper, håper, håper. Det eneste jeg vet er at blastoen ikke er av topp-kvalitet, men er femdagers. Tusen takk! Straks 2,5 år. Hva med ditt barn?
![]()
Min er født mars 24. Har vært klar for å bli gravid siden hun ble 1 år.. men hvis jeg skal prøve å trekke noe positivt ut av at det har dratt ut i tid så er det at jeg har fått masse kvalitetstid med henne uten å måtte vær kvalm/dårlig osv.
tusen takk for erfaringsdeling!! Håper, håper, håper. Det eneste jeg vet er at blastoen ikke er av topp-kvalitet, men er femdagers. Tusen takk! Straks 2,5 år. Hva med ditt barn?

så utrolig spennende! Trodde ikke jeg skulle ta blodprøve, men det skal jeg visst om 14 dager. Blir 14 lange dager!! La dagene fly av gårde!
Hva med deg? Følte nettopp det var litt vått i trusen (annerledes enn cyclogest-vått), og der var det litt friskt rødt blod… tror jeg skal sende en melding og informere om det til klinikken. Det var ikke bare bare å få satt inn egget i dag, siden livmoren min lå veldig langt bak. Så forhåpentligvis bare en rift (håpe, håpe). Hvordan har du det?
Heldigvis var det ikke noe problem da det var kun noen timer med feber og under 39. Vi går gjennom ICSI m/PESA 
Jeg vil gjerne settessom ruger