Har brukt dagen på å google telefoner. Jeg ønsker meg ny telefon siden kamera på den jeg har er ødelagt. Fikk ikke til jul og "må" derved ut og handle selv. Det haster ikke og jeg trenger ikke handle i romjula. Jeg er ikke på utkikk etter "det nyeste nye" eller "flaggskipet", kan godt være en litt eldre modell, har tittet litt på samsung s21. S23 kommer vel i løpet av et par mnd, noe som kan gjøre noe prisen på s22, og muligens derved også s21, så muligens er det i så fall lurt å vente. Kanskje heller et helt annet merke? Vet bare at jeg skal ha en android og ikke vil betale 10k for den. Og jeg vil ha en som varer 4-5+ år. Den jeg har nå er 4,5 år gammel og føles ikke gammel eller slitt utover hardware-feil på kamera som gjør at det ikke kan fokusere og derved bare ta blurry bilder.
Men så blir jeg brått fristet av bilder i samme kategori i nettbutikken, og sitter og ser på smartklokker.... Det ønsket jeg meg klart og tydelig til jul. (men slett ikke misfornøyd med smykket og øredobbene jeg fikk, altså!!!)
Men det kan jeg sikkert leve uten og ønske meg til bursdagen i august, selv om jeg savner klokke. Telefon føler jeg kan vente et par mnd når jeg uansett jobber. Men jeg ønsker ny innen påske. (mannen skal nok også ha ny snart, etter nyttår kan han få ny via jobb, e dekker da inntil 6k, og hans er såpass knust at jeg tipper han ikke går langt over nyttår