Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooohyes! Den ganga jeg ble gravid så måtte jeg hele tiden løpe og se om det var blod eller Lutinus som rantHerreguuuud for noe klin lutinus er! Beklager detaljer, men er det flere som kan stå midt i en samtale å kjenne at det bare renner strie strømmer ut? 8)

Kan ikke tro at de ikke ringte. Våkna såklart klokka 8 og lå å så på mobilen i en time!Lykke til til alle som skal på innsett i dag! Fingers crossed for mange små spirer![]()
Spent på Om begge eggene har overlevd.Ååå! Så bra du ikke fikk noen telefonKan ikke tro at de ikke ringte. Våkna såklart klokka 8 og lå å så på mobilen i en time!Er på vei inn nå. Så da satser jeg på å ruge i ettermiddag!
Spent på Om begge eggene har overlevd.
Ikke noe telefon her heller, så da ruger vi nok begge to i løpet av dagen 

Så leit å høre. Håper du får landet litt og klarer å se fremover. Ikke minst at du får en god julMasse lykke til med innsett dere som har i dag
Jeg kan dessverre settes på Ikke gravidmensen har kommet, tempen har falt og testen er like blenda… venter på telefon fra Haugesund i morgen for fortelle om negativ forsøk og veien videre. Har et forsøk igjen offentlig, så håper på januarforsøk, men frykter det har blitt litt ventetid nå pga.corona igjen.
Kommer til å følge med videre og krysser alt jeg har for at det blir flere positive tester til jul for dere![]()

Uff ja! Det er helt forferdeligHerreguuuud for noe klin lutinus er! Beklager detaljer, men er det flere som kan stå midt i en samtale å kjenne at det bare renner strie strømmer ut? 8)
Føler jeg må gå å tørke meg eller skifte hele tiden
Det er helt latterlig sent med 16 dager etter innsett av blasto. Det vil jo si 21dpo. Vi hadde 3 runder inseminering der, da skulle vi også teste 16 dager etter inseminasjon, og det blir jo 15-16DPO. Så tror bare de opererer med samme antall dager uansett, noe som er latterlig spør du megJeg var teit å tok en preggistest. Dag fem etter innsett og den er jo ikke akkurat til å juble av. Hvordan fungerer det med produksjon av hcg etter innsett? Går det tregere? Porsgrunn vil jo først ha svar på dag 16 etter innsett. Hvorfor så sent? Hilsen spørsmålstegn![]()

Haha jeg gjorde akkurat det samme ! Tidenes lengste time men heldigvis forble telefonen stilleKan ikke tro at de ikke ringte. Våkna såklart klokka 8 og lå å så på mobilen i en time!Er på vei inn nå. Så da satser jeg på å ruge i ettermiddag!
Spent på Om begge eggene har overlevd.
Betyr det da at om jeg er gravid så burde det synes på test nå?Det er helt latterlig sent med 16 dager etter innsett av blasto. Det vil jo si 21dpo. Vi hadde 3 runder inseminering der, da skulle vi også teste 16 dager etter inseminasjon, og det blir jo 15-16DPO. Så tror bare de opererer med samme antall dager uansett, noe som er latterlig spør du meg![]()
Nei! Absolutt ikke! Du er jo bare 10dpo, veeeldig mange som ikke får positiv test så tidligBetyr det da at om jeg er gravid så burde det synes på test nå?
den ganga jeg ble gravid var testen blenda 12 og 13dpo, og svaaaak positiv 14dpoHaha, det er såå grusomt! En gang måtte jeg bare tisse 30 min før innsett, så jeg styrta over en liter vann etterpå. Gikk greit detHerregud jeg er så tissetrengt og har ikke innsett før 1230![]()

Gratulerer som ruger!Ruger![]()

TakkGratulerer som ruger!![]()

Jaaa, klor deg fast lille eskimoHurra! Nå må den klore seg fast![]()

Gratulerer! Håper virkelig det går din vei denne gangen! Krysser fingrene!Ruger![]()