Desember 2021

14 DPO i dag og jeg håper virkelig denne holder hele veien! :Heartred

Må bare snike meg innom her og gratulere deg med positive tester!!:Heartred:Heartred Så herlig! Nå må den sitte!!:angel8

Nå gikk det plutselig opp for meg at med Ovitrelle som støttemedisin kan jeg jo ikke begynne å teste tidlig :hilarious::hungry: Er det noen av dere som har fått det og hvordan gjorde dere det med testing?

Ååååh! Herlighet så spennende! Krysser fingre og tær for at dette er en terminspire :love7
Jeg tror du kan sette meg på gravid :love7 2-3 på digital i dag!

Får ikke sterkere tester her, men de minker ikke heller… burde jo være ganske mye sterkere nå tenker jeg! Så får vel kanskje forberede meg på at dette ikke går veien likevel :meh:

noen som har erfaring med styrt fryseforsøk? Hvordan blir det med mensen, når kommer den igjen? Skal ta blodprøve mandag og regner vel egentlig med at de sier jeg kan slutte med medisinene da.
og om det blir sånn, når kan jeg ha et nytt innsett?
Hvordan går det med deg? :Heartred Har du testet noe mer? Krysser fingrene for at det bare er litt treg stigning i starten :love2

Hvordan går det med deg? :Heartred Har du testet noe mer? Krysser fingrene for at det bare er litt treg stigning i starten :love2
Har fortsatt positive tester, og fortsatt 1-2 på digital. Så håpet svinger voldsomt her :oops: men nå nærmer det seg mandag og blodprøve, så regner med jeg får et svar da på hvordan det ser ut :)
Hvordan går det med deg?

Har fortsatt positive tester, og fortsatt 1-2 på digital. Så håpet svinger voldsomt her :oops: men nå nærmer det seg mandag og blodprøve, så regner med jeg får et svar da på hvordan det ser ut :)
Hvordan går det med deg?
Krysser fingrene for harde livet for at det er et lite julemirakel på vei hos deg :love7
Har innsett i morgen, håper lille blasto klarer opptiningen:love2 Tatt første Ovitrelle-dose og begynte på Lutinus i går, og har vært kvalm siden det :sour: kvalm FØR innsett liksom :hilarious:

Krysser fingrene for harde livet for at det er et lite julemirakel på vei hos deg :love7
Har innsett i morgen, håper lille blasto klarer opptiningen:love2 Tatt første Ovitrelle-dose og begynte på Lutinus i går, og har vært kvalm siden det :sour: kvalm FØR innsett liksom :hilarious:
Skal du ta flere ovitrelle doser? Håper også på innsett i morgen. Er livredd for at de skal ringe i morra:sorry:

Skal du ta flere ovitrelle doser? Håper også på innsett i morgen. Er livredd for at de skal ringe i morra:sorry:
Er også livredd for telefon i morgen at lille eskimo ikke klarte opptiningen. :nailbiting:
Jeg skal ha Ovitrelle som støttemedisin, så jeg skal ha 5 klikk hver 3. dag. Skal prøve det denne gangen fordi jeg har fått blødning bare 3-4 dager etter innsett de andre tre gangene.

Er også livredd for telefon i morgen at lille eskimo ikke klarte opptiningen. :nailbiting:
Jeg skal ha Ovitrelle som støttemedisin, så jeg skal ha 5 klikk hver 3. dag. Skal prøve det denne gangen fordi jeg har fått blødning bare 3-4 dager etter innsett de andre tre gangene.
Ååå okei. Jeg trodde ovitrelle var bare sånn eggløsnings medesin. Hjelp, dette er så komplisert. Jeg har egentlig nok med å bare høre på hva de sier :hilarious: kanskje vi blir sittende å vente sammen da. Håper det! :Heartpink

Når ringer de fra Porsgrunn om egget ikke overlever opptining? 9?10?
vurderer å slå av alarmen imorgen tidlig og håpe på å sove meg igjennom spenninga :dead:

Back
Topp