BatteryBarn
Flørter med forumet
Lykke til! Håper vi ikke får en tlf de neste timene!Lykke til til alle som skal på uttak og innsett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Håper vi ikke får en tlf de neste timene!Lykke til til alle som skal på uttak og innsett![]()
Virkelig ikke! Jeg har litt reisevei, og skulle jeg få kjip telefon klokken ni, er jeg allerede halvveis til Porsgrunn. Dobbeltkjipt! Meeen fingers crossedLykke til! Håper vi ikke får en tlf de neste timene!![]()
Samme her! 3 timer reise veiVirkelig ikke! Jeg har litt reisevei, og skulle jeg få kjip telefon klokken ni, er jeg allerede halvveis til Porsgrunn. Dobbeltkjipt! Meeen fingers crossed![]()
Jupp!Håper uttak går fint i dag!Sovna til slutt men hadde så mye mareritt om uttaket at det er helt komisk for jeg grua meg egentlig ikke men man drømmer jo de rareste ting![]()
Lykke til i dagSovna til slutt men hadde så mye mareritt om uttaket at det er helt komisk for jeg grua meg egentlig ikke men man drømmer jo de rareste ting![]()

Har du satt Ovitrelle? Kan være den har hengt igjen lenge, fet gjør den i hvert fall hos meg. Gir skygger frem til ca 11 dpo. Jeg er enig i at man bør se noe på tidligtest 12 dpo. Håper det er din tur neste gangBlenda tester i dag, så alt til nå har med andre ord bare vært tullestreker… jeg anser løpet for kjørt for min egen del- vet at mange vil trøste med at det fortsatt er tidlig, men med tidligtester vet man nok innerst inne at det ville slått ut nå. Går greit, begynner å bli skremmende apatisk/likegyldig til hele opplegget og hadde gråtekula mi i går… neste runde skal jeg PRØVE å teste kun ved testdato, så slipper jeg ytterligere berg og dalbane enn denne IVF-prosessen allerede er fra før.
Ønsker dere masse lykke til her inne og håper det este for absolutt alle <3

Det er lov å være både sint og lei seg, og jeg sender en stor klem 
så det var det for denne gang. Irriterende at jeg må dra å ta den blodprøva uansett. Akkurat nå føler jeg absolutt ingenting..greier ikke bli lei meg engang Åh, tenk om dette kan være babystrek???Så spent på neste testen din her nå
![]()
Blenda tester i dag, så alt til nå har med andre ord bare vært tullestreker… jeg anser løpet for kjørt for min egen del- vet at mange vil trøste med at det fortsatt er tidlig, men med tidligtester vet man nok innerst inne at det ville slått ut nå. Går greit, begynner å bli skremmende apatisk/likegyldig til hele opplegget og hadde gråtekula mi i går… neste runde skal jeg PRØVE å teste kun ved testdato, så slipper jeg ytterligere berg og dalbane enn denne IVF-prosessen allerede er fra før.
Ønsker dere masse lykke til her inne og håper det este for absolutt alle <3
Egentlig testdag på Riksen i dag, men skal ta blodprøva i morgen i stedet siden jeg fortsatt er i koronaisolasjon i dag. Tok test hjemme her på morgenen og den var, ikke overraskende, kritthvit som alltidså det var det for denne gang. Irriterende at jeg må dra å ta den blodprøva uansett. Akkurat nå føler jeg absolutt ingenting..greier ikke bli lei meg engang
![]()
Tusen takk <3 jeg kjenner mest på redselen for at det aldri skal gå…Har du satt Ovitrelle? Kan være den har hengt igjen lenge, fet gjør den i hvert fall hos meg. Gir skygger frem til ca 11 dpo. Jeg er enig i at man bør se noe på tidligtest 12 dpo. Håper det er din tur neste gangDet er lov å være både sint og lei seg, og jeg sender en stor klem
![]()
Det var en fin tanke som jeg skal prøve å adoptere. For det jeg kjenner mest på er frykten for å aldri lykkesDet var leit å høre at det ikke gikk veien.Jeg synes det hjelper litt å tenke at man har «brukt opp» et av de negative forsøkene man må gjennom på veien til å bli gravid, og at oddsen sånn sett er litt bedre neste gang. Heldigvis lykkes jo flertallet på tre forsøk. Håper du får en fin juletid og at 2022 blir ditt år!
Det var en fin tanke som jeg skal prøve å adoptere. For det jeg kjenner mest på er frykten for å aldri lykkes
kan nok hjelpe litt å tenke sånnJeg følte meg nesten ikke stimulert overhodet denne runden- har jo hatt bedre utgangspunkt i naturlig syklus. Så satser på de skrur opp litt neste runde nå som de kjenner meg bedre.
Fin jul til deg og dine <3
Takk takk! Koronaformen er heldigvis grei, ja jeg føler nesten det er like greit å ha koronaen unnagjortSender deg en stor klem! Så irriterende å måtte ta blodprøve når man vet resultatet. Håper koronaformen er grei. Jeg fikk jo også covid nå, og trøster meg med at vi da slipper karantene de neste 3 mnd og har litt bedre beskyttelse hvis vi blir gravide før vi rekker å få tredje dose.
Jeg fikk jo tredje dose rett før jeg ble smitta så bør jo ha tidenes beskyttelse nå hehe.Det har du helt rett i <3 så fint sagt!Jeg kjenner den frykten og den er forferdelig. Men husk på at på dette forumet er det hver bidige måned flere som har den frykten, og har hatt den i flere eller til og med mange år, som endelig lykkes. Det synes jeg er kjempemotiverende![]()
Nå må vi håpe at det holder seg der i noen mndGratulerer så mye som ruger!! Jeg krysser alt jeg kan for at spiren klamrer seg fast!Nå ruger jeg på egget vårt! Kan faktisk ikke tro det!Nå må vi håpe at det holder seg der i noen mnd
![]()