Desember 2021

Røyk på en jeg vettu dere- ryggrad som en glassmanet… :p

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:
Jeg ser absolutt noe her :D

Jeg tok tre tester i går der det var svak strek, tok en i morges jeg kunne såvidt se en om jeg la godviljen til. Men så tok jeg denne nettopp, kan dette være en defekt test? Gikk egentlig litt i kjelleren i dag og tok alle sorger på forskudd, begynte å tenke på neste forsøk og bla,bla,bla… ganske tung morgning bare!
Denne ser jo klart positiv ut! Hvorfor tror du den er defekt? Hvor mange DPO? :)

Jeg tok tre tester i går der det var svak strek, tok en i morges jeg kunne såvidt se en om jeg la godviljen til. Men så tok jeg denne nettopp, kan dette være en defekt test? Gikk egentlig litt i kjelleren i dag og tok alle sorger på forskudd, begynte å tenke på neste forsøk og bla,bla,bla… ganske tung morgning bare!
Fin spirestrek det der :love7

Den ser absolutt ikke defekt ut!! Sier forsiktig gratulerer :woot:

Sier som de andre her, denne ser jo helt nydelig ut! :happy: Ikke alltid morgenurin som gir mest utslag.

Denne ser jo klart positiv ut! Hvorfor tror du den er defekt? Hvor mange DPO? :)
Fordi jeg såvidt kunne se strek i morges og denne var jo så enormt klar. Litt for stor forskjell kanskje? Blir aldri fornøyd :hilarious: Neida, men kjenner jeg ble litt uvel av håpet som blusset opp om det gir mening :sour:
Er 10dpo, tok to til nå og det er streker der også, lysere da, men var jo nettopp på do :rolleyes:

Fordi jeg såvidt kunne se strek i morges og denne var jo så enormt klar. Litt for stor forskjell kanskje? Blir aldri fornøyd :hilarious: Neida, men kjenner jeg ble litt uvel av håpet som blusset opp om det gir mening :sour:
Er 10dpo, tok to til nå og det er streker der også, lysere da, men var jo nettopp på do :rolleyes:
Kanskje jeg skal prøve meg på en til og :p

Husk på at morgenurin er jo samlet opp fra kvelden før. Så selv om urinen er mest konsentrert da, så er det ikke alltid man får sterkest strek på morgenen :) Testen din ser veldig lovende ut!!

Neineinei, nå ble jeg skikkelig trist på dine vegne! Det er den verste beskjeden å få :( Håper du får en god prat med legen. Kan i hvert fall trøste deg med at de ikke har ventetid. Jeg får ihvertfall gå på nytt forsøk i januar, skal ringe inn mens nå i desember. Sender deg en stor klem:Heartbigred
Tusen takk for omtanken :Heartred
Har blitt forespeilet at jeg ikke kan starte igjen før mens i januar, har samtale i morgen, da blir jeg nok klokere :)
Kan jeg spørre når du forventer mens? Jeg er jo på samme klinikk, håper jo i det lengste at jeg kan starte opp igjen allerede i slutten av desember o_O

Tusen takk for omtanken :Heartred
Har blitt forespeilet at jeg ikke kan starte igjen før mens i januar, har samtale i morgen, da blir jeg nok klokere :)
Kan jeg spørre når du forventer mens? Jeg er jo på samme klinikk, håper jo i det lengste at jeg kan starte opp igjen allerede i slutten av desember o_O

Venter mens nærmere helga denne uken. Ser jeg skrev litt uklart, men det de sa til meg var at jeg skulle ringe inn nå, men at neste oppstart blir på syklusen som begynner i januar, pga jula. Så samme info som du fikk. Men satser på at den tida går fort med alt som skjer i jula, og at det er godt for kroppen med en måneds medisinpause.

Er så forvirret! Fikk 0 på digital i dag. Fikk ultrasvak strek på babyplan eggløsningstest. Var på UL nå og de to ledende folikkene var 20 mm og 19mm. Slimhinna 15 mm (er det for mye? Han sa det var bra men tror aldri jeg har hatt så tykk slimhinne før).
Hvordan i alle dager kan to forskjellige EL-tester ikke være i nærheten av EL engang? :eek:
Desember i fjor hadde jeg eggåose på 23 mm, positiv test dagen etter. I januar i år var eggposen 24 mm og pos samme ettermiddag. Noen ganger blir eggene bare litt større enn andre ganger før de slipper. ble gravid på begge de eggene, så du må ikke tenke at det er for stort heller :)

Haha om jeg gjorde! :p #håpløs, haha! Den var blenda, som forventet- når den fra i dag tidlig såviiiiiidt hadde en skygge av noe slag. Får prøve igjen i morgen :)

Dette er spennende og nervepirrende dager :p på godt og vondt! Lykke til i morgen :D

Venter mens nærmere helga denne uken. Ser jeg skrev litt uklart, men det de sa til meg var at jeg skulle ringe inn nå, men at neste oppstart blir på syklusen som begynner i januar, pga jula. Så samme info som du fikk. Men satser på at den tida går fort med alt som skjer i jula, og at det er godt for kroppen med en måneds medisinpause.
Satser på at den tiden går fort :)
Mange gleder med julen uansett :Heartred

Da har jeg fått telefon fra klinikken, skulle egentlig vært til innsett i dag, men det finnes ingenting å sette inn :( Forsøk avbrutt, fått telefontid med legen senere idag for å snakke om oppstart på nytt forsøk....
ånei, det er den verste beskjeden å få:Heartred føles som om noen tar ut hjertet og knuser det i 1000 biter:Heartred
Håper du gjør noen fint for deg selv i dag og at dere kan komme kjapt i gang igjen med nytt forsøk. Sender deg mange gode klemmer og tanker :love7

Desember i fjor hadde jeg eggåose på 23 mm, positiv test dagen etter. I januar i år var eggposen 24 mm og pos samme ettermiddag. Noen ganger blir eggene bare litt større enn andre ganger før de slipper. ble gravid på begge de eggene, så du må ikke tenke at det er for stort heller :)
Fikk lov å sette Ovitrelle i kveld, så da blir eggløsning på onsdag vel. Glad for det, stoler ikke på eggløsningstestene lengre :eek:

Flere enn meg som ser noe her? :nailbiting:

Vedlegg

• 55F8F95D-F2B7-4C9C-B1CE-E117AA14FD25.jpeg
    55F8F95D-F2B7-4C9C-B1CE-E117AA14FD25.jpeg
    642,6 KB · Visninger: 107
Back
Topp