Desember 2021

Det er absolutt ikke rart at du ble overrasket og skuffet etter ultralyd med så mange eggposer på UL. Men som de andre her sier, det er masse håp i disse 4 også. ❤️ Krysser alle fingre for gode nyheter for deg i morgen. Håper du føler deg i grei form etter uttaket og at timene går fort. Når er innsett planlagt?
Tusen takk:Heartred Ja, jeg ble litt sjokket. Men var veldig vanlig, sa de. Men håper på 4 gode egg som klarer seg! Har litt smerter, og blør en del! Men det er nok helt vanlig?:Heartred Hvis egg blir befruktet og forsetter å utvikle seg, så blir det innsett onsdag! Dag 5:love7

Tusen takk:Heartred Ja, jeg ble litt sjokket. Men var veldig vanlig, sa de. Men håper på 4 gode egg som klarer seg! Har litt smerter, og blør en del! Men det er nok helt vanlig?:Heartred Hvis egg blir befruktet og forsetter å utvikle seg, så blir det innsett onsdag! Dag 5:love7
Jeg har også blødd endel etter mine uttak, så tror det er helt vanlig :Heartred Hvem av legene var det som hadde uttaket?

Hvis det er noen av dere jeg ikke har fått flyttet over til ruger/stimulerer etc, så gjerne si ifra. Ikke alltid jeg klarer å henge helt med i svingene :love7

Heldigvis negativ koronatest på meg, så da er alt klart for reise til Danmark neste uke. Tror kanskje jeg må holde meg i leiligheten fram til det (i alle fall ikke gå på arrangement/møte mange folk) for å ikke møte omikron på veien.

Fordelen med de nye reglene er at med alle på hjemmekontor blir det mindre behov for å forklare fravær! Aldri så galt at det ikke er godt for noe...

Hvis det er noen av dere jeg ikke har fått flyttet over til ruger/stimulerer etc, så gjerne si ifra. Ikke alltid jeg klarer å henge helt med i svingene :love7
Det ser ut til at jeg mangler på oversikten?

soloprøver2020 - 35 - B1 - Ciconia Aarhus - 2. innsett på andre IVF - Ovitrelle, Crione - innsett ca. uke 49

Jeg har også blødd endel etter mine uttak, så tror det er helt vanlig :Heartred Hvem av legene var det som hadde uttaket?
Ja, det kommer en del blod nå, og litt koulagert blod også:(
Det var Adrian Botea, tror jeg han het? Veldig rolig person. Tok ting i mitt tempo! Og forklarte alt han gjorde. Han så jeg ble overveldet og litt sjokket, så tok seg tid til å snakke med meg og forklare etter uttak. Selvom sykepleier sa de hadde full planlegger. Men han tok seg tid til å prate, og ikke la meg gå å være helt på tuppa:Heartred

Ja, det kommer en del blod nå, og litt koulagert blod også:(
Det var Adrian Botea, tror jeg han het? Veldig rolig person. Tok ting i mitt tempo! Og forklarte alt han gjorde. Han så jeg ble overveldet og litt sjokket, så tok seg tid til å snakke med meg og forklare etter uttak. Selvom sykepleier sa de hadde full planlegger. Men han tok seg tid til å prate, og ikke la meg gå å være helt på tuppa:Heartred
Han hadde jeg også på mitt siste uttak. Og det var det minst vonde til nå, til tross for 15 egg ut og stor fare for OHSS. Synes også han var flink :happy: Og så godt å høre at han tok seg tid til å snakke med deg etterpå, veldig viktig :love7

Bare 1 egg som har latt seg befrukte…:sad010 Så nå har jeg virkelig ikke troen

Uff, nå ble jeg lei meg på dine vegne! :( Håper veldig at dette embryoet er en tøffing som fortsetter å utvikle seg fint! :smiley-angelic001 Men hvis det ikke skulle gå denne gangen, husk at det kan hende at du har havnet på en dårlig syklus denne gangen, eller at medisinene burde justeres neste gang - det trenger slett ikke bli sånn neste gang. Sender deg en stor klem❤️

Uff, nå ble jeg lei meg på dine vegne! :( Håper veldig at dette embryoet er en tøffing som fortsetter å utvikle seg fint! :smiley-angelic001 Men hvis det ikke skulle gå denne gangen, husk at det kan hende at du har havnet på en dårlig syklus denne gangen, eller at medisinene burde justeres neste gang - det trenger slett ikke bli sånn neste gang. Sender deg en stor klem❤️
Sender deg en god klem :Heartred
Jeg heier på at det er et skikkelig gullegg :)
Åååå! Sender deg en stor klem :Heartred Skjønner du ikke har troa :Heartred men krysser likevel alt jeg har for at det er gullegget :love2

Tusen takk for støtten! Dere er gode:Heartbigred Jeg er bare litt nedbrutt. Først litt sjokk i går. Så tlf i dag om at bare 1 har latt seg befrukte. Jeg vet jo dette er vanlig for maaange, og man må ha nytt forsøk. Hun på labben sa egget var fint, men hun forberedte meg på at det kanskje blir et nytt forsøk… Men føler bare at man er tilbake til start, ikke sant? Vente…. Når får man nytt forsøk? Hvilke medisiner neste gang? Høyere dose? Er bare tusen tanker akkurat nå:love2 Babyshower for min søster er det siste jeg vil i dag merker jeg…..

takk for støtte, og at dere forstår meg:Heartred

Tusen takk for støtten! Dere er gode:Heartbigred Jeg er bare litt nedbrutt. Først litt sjokk i går. Så tlf i dag om at bare 1 har latt seg befrukte. Jeg vet jo dette er vanlig for maaange, og man må ha nytt forsøk. Hun på labben sa egget var fint, men hun forberedte meg på at det kanskje blir et nytt forsøk… Men føler bare at man er tilbake til start, ikke sant? Vente…. Når får man nytt forsøk? Hvilke medisiner neste gang? Høyere dose? Er bare tusen tanker akkurat nå:love2 Babyshower for min søster er det siste jeg vil i dag merker jeg…..

Uida, jeg skjønner absolutt at babyshower i dag kan føles tungt. Vet ikke om det kan hjelpe å tenke på at du nå har tatt noen viktige skritt på den veien som skal føre deg også dit. Jeg synes ihvertfall det hjelper å tenke på IVF som en prosess med et ukjent antall små skritt som må tas, og at selv skuffelsene innebærer at man er kommet litt nærmere❤️ Og så må du ikke glemme å ta til deg at embryoet du har er fint - jeg holder fingrene krysset!

Hei jenter!
Ser at det er mye forskjellig opplevelser her nå. Det er en vanskelig tid for oss alle og alle har en egen og unik situasjon. Jeg tenker hele tiden at man må ta en dag av gangen. godt å se at dere holder mote og hverandre oppe! :Heartpink
Jeg hadde et forsøk i september som ble avbrutt, og er nå på forsøk to. Har stimulert i 7 dager.
UL i går viste 10 egg, men noen av de var fortsatt litt små, så jeg skal stimulere videre over helgen. har heldigvis sagt ifra til sjefen denne gangen så hun vet at jeg kanskje ikke kommer på jobb plutselig. Det styret jeg veldig med sist! Og det stresset er jeg glad jeg slipper denne gangen!
Håper å få sette ovitrelle på mandag etter ny ul og at det kan bli uttak på onsdag kanskje! :wav

Bare 1 egg som har latt seg befrukte…:sad010 Så nå har jeg virkelig ikke troen
Vet ikke om det kan være til hjelp, men jeg hadde fire egg ut, riktignok tre som ble befruktet, men bare ett som delte seg rett. Dette ene ble en 4AA-blasto, og er idag en halvgått graviditet (20+3). Det er det eneste egget som har klart seg gjennom mine tre uttak faktisk, så ikke mist håpet.
ETT gullegg er nok!

Dobbel…

Veldig svak rosa strek i dag på en vanlig babyplan-test :nailbiting: det er så tåpelig at jeg ikke bare kan la vær… følte jeg kunne se en liten antydning til strek i går kveld og har bare ventet hele natten på at det skal bli morgning, håpløst :hilarious: kommer til å ta en test hver gang jeg er på do nå… God søndag til alle :)

Vet så alt for godt hvordan disse nedturene er, sender deg en stor klem og håper du har det litt bedre i dag og at det gikk ok på babyshower :love2 Krysser fingrene for at det er gullegget som ble befruktet!

Veldig svak rosa strek i dag på en vanlig babyplan-test :nailbiting: det er så tåpelig at jeg ikke bare kan la vær… følte jeg kunne se en liten antydning til strek i går kveld og har bare ventet hele natten på at det skal bli morgning, håpløst :hilarious: kommer til å ta en test hver gang jeg er på do nå… God søndag til alle :)

Åh, så spennende!! :joyful:Hvilken dpo er du igjen?

Jeg har som nevnt veldig lave forhåpninger til denne runden, hvor det ble naturlig prøving etter Ovitrelle og med Lutinus, men kjenner testetrangen melde seg like fullt:rolleyes: 7 dpo i dag, og tidligtest var tilnærmet blenda, så regner med Ovitrelle er helt ute i morgen. Andre som tester ut Ovitrelle?

Back
Topp