Desember 2021

Nå mistet jeg helt motet her. :sorry: Det har BARE vært surr med Porsgrunn denne runden her.
Hadde en veldig hyggelig samtale med legen 12. november hvor han foreslo Ovitrelle som eggløsningssprøyte og hcg støtte (8 klikk hver 3 dag står det på eska).
Nå snakka jeg med klinikken fordi det ikke sto noe om det på planen min og da sa de at jeg ikke skulle ta det for eggløsning, og at jeg skulle ha 5. Klikk hver tredje dag.
Virker ikke som det er notert noe fra telefonsamtalen i det hele tatt, blir så lei meg:sad010 Hadde skikkelig troa og følte at de lyttet til meg for en gangs skyld. Men nei :hungover:

Vært mye surr med Porsgrunn… Legen sa til meg fragmin og prednisolon som støtte, nå skal jeg plutselig ikke ha annet enn cyclogest. Bare masse tull under stimulering i november osv :(

Har vært på 2. ultralyd i dag - forsøket ble avbrutt. :sorry:Det var nå kun 2 eggposer på vei, den ene attpåtil litt for liten. Denne høsten har bare vært nedturer på prøverfronten, først avbrutt fryseforsøk med to embryo som ikke overlevde opptining, og nå dette. Føler meg helt tom. Men håper på et mye bedre 2022 og kommer til å heie videre på dere andre - håper jeg brukte opp uflaksen for flere nå!

Har vært på 2. ultralyd i dag - forsøket ble avbrutt. :sorry:Det var nå kun 2 eggposer på vei, den ene attpåtil litt for liten. Denne høsten har bare vært nedturer på prøverfronten, først avbrutt fryseforsøk med to embryo som ikke overlevde opptining, og nå dette. Føler meg helt tom. Men håper på et mye bedre 2022 og kommer til å heie videre på dere andre - håper jeg brukte opp uflaksen for flere nå!
Nå ble jeg oppriktig skikkelig lei meg! Har tenkt masse på deg også og hvordan dette ville gå- var jo ikke sånn det skulle ende :( Ta ekstra godt vare på deg selv i dag- sender deg en varm styrkeklem <3

Neeei! Fine, gode du :Heartred Dette fortjente du virkelig ikke:sorry: Etter uflaksen du hadde forrige runde skulle virkelig det være din tur nå:sorry:
Skal stå fremst i heiagjengen når du får starte opp igjen:Heartred
Ta godt vare på hverandre og prøv å gjøre noe fint for deg selv :Heartred

Det hadde du jammen rett i- 4 av 4 mulige ut! Vet jo ikke noe om kvaliteten, men jeg er kjempefornøyd med tanke på utgangspunktet! Og jenter- det gikk myyye bedre enn forventet! Noen få stikk og litt ømt, men dette gikk bra <3 synes bare det er viktig å skrive også disse tingene som motvekt til alle skrekkhistoriene man får servert. For alle som gruer seg og gjør dette for første gang sånn som meg.

Nå skal jeg hvile og slappe av. Hvis noen blir befruktet og overlever blir det innsett mandag allerede :)
Nå ble jeg glad på dine vegne :)
Så bra med 4 egg ut og at det var en god opplevelse :Heartred

Vært mye surr med Porsgrunn… Legen sa til meg fragmin og prednisolon som støtte, nå skal jeg plutselig ikke ha annet enn cyclogest. Bare masse tull under stimulering i november osv :(
Er det mulig!! Hva er det de holder på med der om dagen? Blir så motløs av det :sorry:

Nei så trist... :sorry:
Håper virkelig 2022 blir året for deg, skal heie på deg :Heartred
Ta vare på hverandre :Heartred

Vært på kontroll i dag, 8 follikler som ser bra ut på 18mm, håper to til skal utvikle seg til uttak neste onsdag :)
Fått med cocktail av medisiner som taes før avreise hjemmefra, blir nok en interessant biltur for mannen i huset siden jeg blir litt svingstang av slike medisiner :p

Å nei, så utrolig leit og tungt, etter denne høsten kan det bare gå en vei! Håper neste gang blir din runde :love2

Vært på kontroll i dag, 8 follikler som ser bra ut på 18mm, håper to til skal utvikle seg til uttak neste onsdag :)
Fått med cocktail av medisiner som taes før avreise hjemmefra, blir nok en interessant biltur for mannen i huset siden jeg blir litt svingstang av slike medisiner :p
Det høres veldig lovende ut :D:D Spennende med uttak til uka :love7

Neei! Så utrolig kjipt og vanskelig :( Men nå er det nok nedturer!! Neste gang :Heartred

Er det noen «fasit» på når testene slår sterkest ut etter ovitrelle? Hadde egentlig ikke tenkt til å monitorere det, men så ble det en form for tidsfordriv.. :p Satte sent i går kveld, denne er fra i dag tidlig.
Den er vel sterkest nå vil jeg tippe :) Sikkert svakere i morgen!

Alt bra på ul i går, så nå har jeg fått dag for innsett. Blir på onsdag 8/12 :) Kommer til å være et nervevrak etter innsett, aldri vært så nær og hatt så gode sjanser som nå!
Jeg skal også ha innsett på onsdag, så da blir vi liggende helt likt :D Krysser fingrene!!

Nei så trist... :sorry:
Håper virkelig 2022 blir året for deg, skal heie på deg :Heartred
Ta vare på hverandre :Heartred

Nå ble jeg oppriktig skikkelig lei meg! Har tenkt masse på deg også og hvordan dette ville gå- var jo ikke sånn det skulle ende :( Ta ekstra godt vare på deg selv i dag- sender deg en varm styrkeklem <3

Neeei! Fine, gode du :Heartred Dette fortjente du virkelig ikke:sorry: Etter uflaksen du hadde forrige runde skulle virkelig det være din tur nå:sorry:
Skal stå fremst i heiagjengen når du får starte opp igjen:Heartred
Ta godt vare på hverandre og prøv å gjøre noe fint for deg selv :Heartred

Neei! Så utrolig kjipt og vanskelig :( Men nå er det nok nedturer!! Neste gang :Heartred

Å nei, så utrolig leit og tungt, etter denne høsten kan det bare gå en vei! Håper neste gang blir din runde :love2

Tusen takk for alle gode tanker, fine dere. Så godt med noen som vet hvor tungt dette løpet er. ❤️Men uflaksen var visst ikke brukt opp likevel: dagen endte med at ungen vår fikk påvist korona. :( Så da er det vel snart vår tur, og vi får bare håpe at vaksinene virker. Så det føles som tidenes drittdag, men jeg trøster meg med at jeg i det minste slapp å måtte avlyse et egguttak med masse perfekte egg på vei pga. korona.

Tusen takk for alle gode tanker, fine dere. Så godt med noen som vet hvor tungt dette løpet er. ❤️Men uflaksen var visst ikke brukt opp likevel: dagen endte med at ungen vår fikk påvist korona. :( Så da er det vel snart vår tur, og vi får bare håpe at vaksinene virker. Så det føles som tidenes drittdag, men jeg trøster meg med at jeg i det minste slapp å måtte avlyse et egguttak med masse perfekte egg på vei pga. korona.
Nei, nei, nei! Kjære Persefone, hva er det jeg må lese her :sorry::sorry: for en dag dette må ha vært for dere! Jeg sender deg uendelig mange styrkeklemmer, masse god bedring til sønnen din, og håper dere andre slipper unna. krysser alt jeg har for at uflaksen nå virkelig er brukt opp, slik at neste runde over nyttår går som en drøm! Dette virker av og til så ufattelig urettferdig… du som alltid har så mye fint og støttende å si til oss alle andre :(
Jeg håper dere får en fin og rolig juletid sammen og får samlet nye krefter til neste runde. Da MÅ det jo være deres tur :Heartred

Nei, nei, nei! Kjære Persefone, hva er det jeg må lese her :sorry::sorry: for en dag dette må ha vært for dere! Jeg sender deg uendelig mange styrkeklemmer, masse god bedring til sønnen din, og håper dere andre slipper unna. krysser alt jeg har for at uflaksen nå virkelig er brukt opp, slik at neste runde over nyttår går som en drøm! Dette virker av og til så ufattelig urettferdig… du som alltid har så mye fint og støttende å si til oss alle andre :(
Jeg håper dere får en fin og rolig juletid sammen og får samlet nye krefter til neste runde. Da MÅ det jo være deres tur :Heartred
Akkurat hva jeg tenkte og.. den som alltid husker på og tenker på alle andre :( <3

Da ringte de fra laben… 3 av 4 egg befruktet! Jeg er utrolig lettet, glad og takknemlig. Samtidig tenker jeg masse på de som får vonde beskjeder denne runden :( Det er virkelig så mye opp- og nedturer om hverandre at man kan bli helt ødelagt. Men nå er jeg iallefall et bevis på at lykken kan snu- og at selv med få egg er det mulig å få fremgang i resultatene.

Så er det mye som fortsatt skal gå riktig for seg før innsett mandag da, men akkurat nå tillater jeg meg å være positiv. Veldig veldig takknemlig:smiley-angelic001

Oi, det er virkelig en dag med bare uflaks for deg :(
Sender deg mange gode klemmer :Heartred

Hei! har et spørsmål, eller om noen har erfaring
Jeg tatt 112.5 med menopur i 6 dager nå. Er høy risiko for å bli overstimulert, så derfor lav dose nå på første forsøk, for å se.
Men jeg leser jo flere steder at mange merker jo at det "jobbes" inne i eggstokkene, eller at de blir oppblåste, litt stølhet osv…
Men jeg merker ingenting… Det er sikkert normalt, men andre som har opplevd det sånn? Men fortsatt hatt en grei stimulering på eggene? Skal på ultralyd på tirsdag, så får jo såklart svar på om det har fungert Bare syntes det er rart at jeg ikke merker noe som helst‍♀️

Takk på forhånd om noen vil dele en erfaring!

Back
Topp