Sånn var det med barnet der jrg jobber ogsåPersonen jeg var nærkontakt til på jobb hadde aldri symptomer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn var det med barnet der jrg jobber ogsåPersonen jeg var nærkontakt til på jobb hadde aldri symptomer![]()
Er derfor man alltid bør teste for sikkerhetsskyld.Mamge med kun vanlig forkjølelse som symptom
Tror ikke "halve Sunnmøre" teller.
Det som telles er vel under en meter i mer enn 15 minutter, eller i samme rom over tid.
Selvfølgelig skal det oppgis til smittestoringstemet dersom du er smittet, men har aldri hørt om at alle som har vært i den og den butikken klokken da og da er i karantene....
Er derfor man alltid bør teste for sikkerhetsskyld.
Masse lykke tilJepp. Må nok testes just in case
Jeg stoler ikke på hurtigtestene et sekundEr derfor man alltid bør teste for sikkerhetsskyld.

Er visst ikke helt uvanlig. Hun testet positivt tirsdagen, var på jobb torsdagen etter (over en uke senere). Hadde ikke hatt noen symptomer.Sånn var det med barnet der jrg jobber også
Det testes en time for dagen (utvides ved behov) fra 1030 til 1130. Jeg bestilte tid nå, og fikk time 1040. Så det er i det minste ikke stooort press på teststsasjonen her.Masse lykke til
Mamge med kun vanlig forkjølelse som symptom
KjedeligMen man får vel dra seg ut av senga og lage frokost. Må tross alt kjøre litt før 1030 og i går hadde vi vel ikke frokost før etter 11 så jeg må litt tidligere i gang i dag.
Ikke kan jeg stoppe og handle på veien heller...
Karantene er kjedelig. Høyst sannsynlig er jeg jo bare forkjøla. Men jeg holder reglene.Kjedelig
Du har rett til den ferien du tjente opp forrige året, så ja det har duHmm hvordan fungerer dette med ferie i grunn, jeg begynte i januar i år , har jeg da rett på ferie i år led lønn? Dette lærer jeg aldri
Hmm hvordan fungerer dette med ferie i grunn, jeg begynte i januar i år , har jeg da rett på ferie i år led lønn? Dette lærer jeg aldri
OuchVis vedlegget 374178 Alt av på fingeren i dag. Føles rarttørr og ekkel. Stiv som en stokk.