Desember 2021 - endelig jul!

Kjekt å kunne bruke til hønsehuset da:D Noen ganger blir jeg møkkalei hele huset. Vil kjøpe noe helt nytt. Samtidig gav vi mye for det og brukt mye så tror nesten det ville blitt sorg det også:p Og beliggenheten. Veldig sentralt
Samme her. Jeg elsker stedet vi bor, og elsker hvordan det har blitt. Men jaggu har det kostet "blod, svette og tårer", og blitt noen krangler på veien :p
Vi ga 2 for det, så ca 4,2 til sammen. Tror ikke vi hadde fått pengene igjen for det nå, men disse tomtene er veldig ettertraktet og blir nok ikke mindre verd med tida. Samtidig visste vi at vi stortrives i området da vi bodde to hus bortenfor for noen år siden.

Samme her. Jeg elsker stedet vi bor, og elsker hvordan det har blitt. Men jaggu har det kostet "blod, svette og tårer", og blitt noen krangler på veien :p
Vi ga 2 for det, så ca 4,2 til sammen. Tror ikke vi hadde fått pengene igjen for det nå, men disse tomtene er veldig ettertraktet og blir nok ikke mindre verd med tida. Samtidig visste vi at vi stortrives i området da vi bodde to hus bortenfor for noen år siden.
Sant, kjenner til det:p Mest glede og blir bra når kidsa får større rom etterhvert:) Her gikk nylig hus nedi veien for 10 mill. Nydelig hus, men dog. Også gammelt. Veldig flott inni! Syns ikke nyere hus har noe sjarme, men jaggu har det slått oss. I hvertfall i dag:p

Last edited:
Guttungen ønsker seg iPhone 13. Min reaksjon var latter, sikkert ikke pedagogisk der…men ble så paff. Han er 8 år og har xplora nå. Helt uaktuelt og tenkte mobil tidligst 10år jeg:p I sin iver telte han over sparepengene sine i dag :hilarious: Begge søskenbarna har helt nye iPhone så han fikk nok med seg det i jula:p

Guttungen ønsker seg iPhone 13. Min reaksjon var latter, sikkert ikke pedagogisk der…men ble så paff. Han er 8 år og har xplora nå. Helt uaktuelt og tenkte mobil tidligst 10år jeg:p I sin iver telte han over sparepengene sine i dag :hilarious: Begge søskenbarna har helt nye iPhone så han fikk nok med seg det i jula:p
Min på 8 har også veldig lyst på iPhone 13:P Har en gammel iPhone med dårlig batteri nå. Den er mer enn bra nok. Kommer ALDRI til å kjøpe en helt ny iPhone til han. Det er helt sikkert:P

Min på 8 har også veldig lyst på iPhone 13:p Har en gammel iPhone med dårlig batteri nå. Den er mer enn bra nok. Kommer ALDRI til å kjøpe en helt ny iPhone til han. Det er helt sikkert:p
Tidi :DVi har også eldre telefoner liggende, men de skal han liksom ikke ha. Da er han fornøyd med xplora sin:hilarious: Innen han evt har klart spart selv til den så får han nok ny av oss:hilarious:Ikke nyeste modell , men kan få velge noe selv av det billigere slaget. Og da er nok ikke iPhone 13 nyest lenger…

Tidi :DVi har også eldre telefoner liggende, men de skal han liksom ikke ha. Da er han fornøyd med xplora sin:hilarious: Innen han evt har klart spart selv til den så får han nok ny av oss:hilarious:Ikke nyeste modell , men kan få velge noe selv av det billigere slaget. Og da er nok ikke iPhone 13 nyest lenger…
Høres kjent ut dette her:P Blir en litt nyere en når han skal begynne å ta buss til og fra skolen, men absolutt ikke den nyeste iPhone. Må ha en med litt mer stabil batteri.

Vi byttet alt på huset vi kjøpte (fra 1951), så var på tide :p eneste var vel et lite vindu nede i kjelleren, det ble byttet for 3år siden da vi kjøpte :)

Det er eldre enn vårt da, det er bygget i 79. Deler av huset er påbygg fra 90-tallet eller deromkring, men det inkluderer vel egentlig husets dårligste vindu, det på rommet til mellomste.

Kjekt å kunne bruke til hønsehuset da:D Noen ganger blir jeg møkkalei hele huset. Vil kjøpe noe helt nytt. Samtidig gav vi mye for det og brukt mye så tror nesten det ville blitt sorg det også:p Og beliggenheten. Veldig sentralt
Beliggenheten er verdifull

Søskenbarna til mine får også jevnlig iPhone, men ikke de nyeste. Foreldrene kjøper seg nye, resetter og kjøper nytt deksel og gir til ungene.

Våre har Android - telefoner. Eldste fikk vel da han ble 9 og mellomste når hun ble 8. Eldstemann fordi han da begynte å gå hjem fra skolen alene til tomt hus. Og vi ville han skulle kunne kontakte oss om det var noe.

Minstemor er 6 og syntes hun også vil ha, men utelukkende til spilling. Hun har eget nettbrett. Telefon skjer ikke enda nei ;)

Beliggenheten er verdifull
Det er det helt klart. Vi bor i høyden og har fin utsikt. Ser blant annet ulriken :) Så kan vi gå til sentrum. Bybane og bussforbindelse er god, selvom vi stortsett kjører da:hilarious: skolen går vi til på 5 min :)

Søskenbarna til mine får også jevnlig iPhone, men ikke de nyeste. Foreldrene kjøper seg nye, resetter og kjøper nytt deksel og gir til ungene.

Våre har Android - telefoner. Eldste fikk vel da han ble 9 og mellomste når hun ble 8. Eldstemann fordi han da begynte å gå hjem fra skolen alene til tomt hus. Og vi ville han skulle kunne kontakte oss om det var noe.

Minstemor er 6 og syntes hun også vil ha, men utelukkende til spilling. Hun har eget nettbrett. Telefon skjer ikke enda nei ;)
Her har søskenbarn de nyeste:p vi får se når han begynner være hjemme alene. Blir jo trolig fra 5 klasse det da og da får han telefon til det i hvertfall:) min jente er vel jevngammel med din og hun kan glemme alt enda, men får klokketelefon når hun ønsker være ute alene med venner. De har iPad. Mannen liker ikke android:confused::p

Nå tenkte jeg i utgangspunktet ikke på koronaen.
Har bare vært et tøft år på mange plan, men her sitter jeg på den siste dagen i året og ting har begynt å løsne opp og jeg seg bare fremover :)
Ikke bare det, men det har sammenfalt med tunge tider her

Back
Topp