Ikke vondt i det hele tatt, bare ubehagelig at den ikke funker enda liksom. Noe som selvsagt er helt naturlig da den har vært fullstendig i ro i 8 uker. Kan begynne å jobbe igjen 3 januarOuch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vondt i det hele tatt, bare ubehagelig at den ikke funker enda liksom. Noe som selvsagt er helt naturlig da den har vært fullstendig i ro i 8 uker. Kan begynne å jobbe igjen 3 januarOuch
Herlig da. Håndleddet mitt er fortsatt vondt og jeg skal ha på gips i 23 dager til XD kan heldigvis bevege fingrene.Ikke vondt i det hele tatt, bare ubehagelig at den ikke funker enda liksom. Noe som selvsagt er helt naturlig da den har vært fullstendig i ro i 8 uker. Kan begynne å jobbe igjen 3 januar![]()
Gratulerer med negativ testSom forventet er jeg bare forkjøla, negativ koronatest. Men måtte nesten ta den for å kunne møte mine foreldre og bror med familie på fredag. Litt restsymptomer og negativ test er fint å ha da
Gratulerer med negativ test![]()
Ja feriepenger har jeg ingen problemer med, så derfor spm om ferieFerie har du rett på så lenge du starter i jobben før 1.sept eller noe sånn.
Feriepenger får du basert på det du tjente i fjor, fra den arbeidsgiveren du hadde da. Så begynte du i han i år har du tjent opp feriepenger til neste år, ja
Usj, kjedelige penger, men må tilGod jul sier jeg bare. Mannen har begynt på rommet til guttungen. Rev taket for å høyne det. Er liksom høyere under der. Skulle slå ned en vegg så rommet blir dobbelt så stort for han. Der var litt av en overraskelse. Så nå skal vi visst bytte tak på hele huset. Vet taket er gammelt altså, men det har blitt fikset og rettet på med oss som eiere, men nå må vi visst. Gamle hus på godt og vondt sier jeg bare. Kan legge en pressening oppunder der for å drøye det, men Ka er vitsen. Så nå ser jeg på tak. De penga de penga. 200 tusen kanskje det. Aner ikke.

Vi har liksom kun «pyntet» på det tidligere. Aner ikke hva det vil koste. Huset er ganske stort. Vet ikke om vi vil ha rød taksten eller sort. Vi har skiftet kledning på hele huset og alle vinduer er tatt. Hatt huset i 9 år nå så. Pusset opp for flere millioner og nå blir det merUsj, kjedelige penger, men må til
Vi fikk pristilbud på 1mill for skifte av tak, kledning og alle vinduer på enebolig og garasje (var 16vinduer), var både materialer og jobbing inni prisenvi gikk da for royalimpregnert kledning som er noe dyrere i tillegg.
God jul sier jeg bare. Mannen har begynt på rommet til guttungen. Rev taket for å høyne det. Er liksom høyere under der. Skulle slå ned en vegg så rommet blir dobbelt så stort for han. Der var litt av en overraskelse. Så nå skal vi visst bytte tak på hele huset. Vet taket er gammelt altså, men det har blitt fikset og rettet på med oss som eiere, men nå må vi visst. Gamle hus på godt og vondt sier jeg bare. Kan legge en pressening oppunder der for å drøye det, men Ka er vitsen. Så nå ser jeg på tak. De penga de penga. 200 tusen kanskje det. Aner ikke.
Usj, kjedelige penger, men må til
Vi fikk pristilbud på 1mill for skifte av tak, kledning og alle vinduer på enebolig og garasje (var 16vinduer), var både materialer og jobbing inni prisenvi gikk da for royalimpregnert kledning som er noe dyrere i tillegg.
Det er det så må bare tas. Spent på prisenKjedelig med overraskelser. Tak er dyrt. Men viktig.
Vi byttet alt på huset vi kjøpte (fra 1951), så var på tideVi burde tatt i alle fall alle vinduer. Muligens en del kledning. Og aner ikke status på taket. 40 år gammelt hus.
Vi er nok oppe i 2,2mill, kjøpte det juli 2020, overtok august, tror jegVi har liksom kun «pyntet» på det tidligere. Aner ikke hva det vil koste. Huset er ganske stort. Vet ikke om vi vil ha rød taksten eller sort. Vi har skiftet kledning på hele huset og alle vinduer er tatt. Hatt huset i 9 år nå så. Pusset opp for flere millioner og nå blir det merHuset bestod av 3 leiligheter når vi tok over
![]()
Kjekt å kunne bruke til hønsehuset daVi er nok oppe i 2,2mill, kjøpte det juli 2020, overtok august, tror jeg
Da er nytt kjøkken og bad medregnet sammen med totalrenovasjon utvendig, vi fikk dem også til å bygge halvtak som gikk fra inngangsdør og ut til hushjørnet. Fjernet en gammel terrasse og la kun takstein over inngang til kjellerdør der terrassen tidligere var. Littegrann råte ved et vindu, ellers var kledning overraskende god. Så den skal vi bruke på hønsehuset til våren![]()
Så flott da. Er du enig med legen og føler det er rett?Legen i går, og han er veldig fornøyd med min fremgang og jeg er tilbake på jobb 50%, og antar jeg vil være fult tilbake i februar.
3 . dose ble tatt før i dag, da er jeg klar for å bli "syk"![]()