Desember 2021 - endelig jul!

Tror ikke "halve Sunnmøre" teller.
Det som telles er vel under en meter i mer enn 15 minutter, eller i samme rom over tid.
Selvfølgelig skal det oppgis til smittestoringstemet dersom du er smittet, men har aldri hørt om at alle som har vært i den og den butikken klokken da og da er i karantene....

De må ikke i karantene nei. Det hadde jo vært umulig.

Masse lykke til
Det testes en time for dagen (utvides ved behov) fra 1030 til 1130. Jeg bestilte tid nå, og fikk time 1040. Så det er i det minste ikke stooort press på teststsasjonen her.

Men dette bøller planen min om å få dose tre denne uka. Dropin på amfi onsdag - fredag. Jeg sitter jo nå i karantene til jeg får svar, tidligst torsdag kveld tipper jeg.

Mamge med kun vanlig forkjølelse som symptom

Jeg er jo tross alt vaksinert med to doser, så statistikk skal jeg ikke bli så sjuk av dette.

Men hvem skal ha klart å gi meg korona egentlig? Som sagt, siste to døgn, som også gjelder siste to uker, har jeg vært nærkontakt med mann og barn, mine foreldre og min svigermor. Og ingen av disse er syke

Men man får vel dra seg ut av senga og lage frokost. Må tross alt kjøre litt før 1030 og i går hadde vi vel ikke frokost før etter 11 så jeg må litt tidligere i gang i dag.

Ikke kan jeg stoppe og handle på veien heller...

Kan ikke si jeg gleder meg til jeg skal ut å kjøre i dette været :(
Det har kommer masse snø og det snør fremdeles. I lokalnyhetene er det fult av artikler om ulykker..

Hmm hvordan fungerer dette med ferie i grunn, jeg begynte i januar i år , har jeg da rett på ferie i år led lønn? Dette lærer jeg aldri

Hmm hvordan fungerer dette med ferie i grunn, jeg begynte i januar i år , har jeg da rett på ferie i år led lønn? Dette lærer jeg aldri

Ferie har du rett på så lenge du starter i jobben før 1.sept eller noe sånn.

Feriepenger får du basert på det du tjente i fjor, fra den arbeidsgiveren du hadde da. Så begynte du i han i år har du tjent opp feriepenger til neste år, ja

jeg er sint:mad: noen F til idiot har tatt ned våre bilskilter. Hvem gjør sånt? Bør vi politianmelde det? Mannen er før at kontakte bare vegvesen men jeg sier vi bør politi anmelde det.

redigert etter litt søk på nett så må man politianmelde det før man kan melde ifra til vegvesen. Da hadde jeg rett og mannen feil

Last edited:
EA59A346-8E13-4290-B02C-31D17C435B91.jpeg Alt av på fingeren i dag. Føles rart:p tørr og ekkel. Stiv som en stokk.

Back
Topp