Hva?Da har mamma tatt pluggen for felles jul..
sukk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva?Da har mamma tatt pluggen for felles jul..
sukk.
Hu tror rett og slett det blir for vanskelig. Hvis det blir felles jul er det 5 husholdninger. 5 barn. 9 voksne. Og 1 m avstand er umulig.Hva?
Jeg vet de strever med nok vikarer her i bhg vår også. Ulempen med mest tilkallings, de forsvinner for faste jobber andre steder.Oh yes, å vi i veldig mange bhg er dritslitne pga mye syke ansatte og lite folk på jobb, jeg hadde så håpet på litt flere tiltak i bhg og skoler for jeg vet vi er ufattelig mange slitne i de sektorene . Vi har folk som har klappet fullstendig sammen nå.
mye smitte i kommunen vær så jeg håper virkelig de bestemmer seg for sndre tiltak enn de nasjonale
(må bare si at jeg er glad for at jeg ikke jobber på sykehus nå, med doble og til tider tredoble vakter, fulle dager med fullt smittevernsutstyr osv. Og jeg håper inderlig de holder ut, er så redd for at det skal bli slik som det en stund var i Spania og Italia i begynnelsen
)AhHu tror rett og slett det blir for vanskelig. Hvis det blir felles jul er det 5 husholdninger. 5 barn. 9 voksne. Og 1 m avstand er umulig.
Hu tror rett og slett det blir for vanskelig. Hvis det blir felles jul er det 5 husholdninger. 5 barn. 9 voksne. Og 1 m avstand er umulig.
Her blir vi opprinnelig 10stk (vår husholdning på 4stk, min søster sin som er 5stk og pappa), ingen problemer med å holde meterenDet er vanskelig det ja.
Vår jul blir 6 personer. oss fem og svigermor.
Dagen etter, kommer mamma og pappa, så da blir vi 8. Fortsatt skal jeg klare å dekke med en meter mellom kohortene ved behov, altså i form av at vi fem som bor sammen ikke trenger å holde meteren. Men, særlig at besteforeldrene holder 1 meter fra hun som feirer 6 års dag.
Oj daVåknet av smelling og fresing. Garasjene sto i brann. Brannvesen var her raskt heldigvis. En dag å være takknemlig for at man ikke har bil. Syklene er muligens ødelagt da.
Hvordan vil du feire?Kanskje jeg er heldig og får feiret julaften slik jeg vil likevel![]()
Hjemme. Men mannen vil ikke.Hvordan vil du feire?![]()
Da håper jeg du får det som du vilHjemme. Men mannen vil ikke.
Jeg ogsåDa håper jeg du får det som du vil![]()

HerligHar verdens søteste lille gutt.
Var fryktelig trøtt når jeg skulle lage middag så mannen tilbød seg å gjøre det.
Jeg tok en sofapute og la meg litt nedpå og lukket øynene.
Lille U så det, løp inn på rommet sitt for å hente dynen sin som han la på meg, løp tilbake hentet bamsen sin og ga meg, slo av TV'n og lysene og hysjet på alle siden mamma sover![]()
God morgen.