Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dessverre ikkeJa, de har jo bare videreført ansvaret over til kommunene, og det er mulig litt dumt. Men her i kommunen innfører de lokale tiltak ganske kjapt, og mulig de regner med at alle kommuner gjør det slik![]()
Tog du den idag?? Skall selv da tredje dose imorgenSykt vond arm og hetetokter som i overgangsalderen, men nå er tredje dose gjennomført.
Ja, tok den idagTog du den idag?? Skall selv da tredje dose imorgen![]()

Når trenger jeg deres hjelp jenter.
Jeg har en venninne med dårlig råd, jeg det er ikke helt hennes feil.
Nå har det toppet seg siden det er noen penger hun skulle ha fått, men ikke har fått.
I tillegg så har hun barna denne helgen og hadde tenkt å feire jul med den før de dro på juleferie med pappaen.
Hun vil ikke ta i mot hjelp uten videre så jeg sier helt enkelt, jeg har ikke kjøpt julegave til henne enda, hun får julegaven på forhånd, jeg handler inn det hun trenger til å ha julemiddag til seg og barna. Det godtar hun, heldigvis, jeg kan ikke sitte og se på at noen barn ikke får feiret jul sammen med mamma.
Nå til problemet mitt, jeg er liksom ikke helt norsk, og har ikke helt oversikt over alt som trengs.
Hun har medisterfarse i frysen så lager medisterkaker selv.
Foruten det har jeg handlet inn:
- Ribbe
- Julepølse
- Mandelpoteter
- Riskrem
- Mandel til å ha i riskremen
- Mandel gave
- Julestrømper til barna
- Julesjokolade
- Krumkaker
- Pepperkaker
- Berlinerkranser
- Julebrus
- Har en 8 pk. cola stående og kommer til å ta 2 av dem å putte oppi
- En juleøl
- Julestjerne
Skal innom sentret senere i dag og kjøpe en liten et glassflaske med akevit og et brettspill til hele familien (de må jo ha en gave å åpne også)
Hva har jeg glemt?
Den gangen Linus var liten, hadde vi knapt nok inntekt selv.Utrolig snilt av deg. Og du har dekket opp mye her synes jeg!
Den gangen Linus var liten, hadde vi knapt nok inntekt selv.
Husker fremdeles følelsen det var å stå på Coop Obs og finne en 7-pk. med bodyer til kr 50,-, den hadde vi faktisk råd til.
Husker at ruller med frossen kjøttdeig var under halve prisen enn fersk, den ble kjøpt selv om den ikke var så veldig god.
Jeg husker at de første first price produktene kom på den tiden.....
Hadde noen på den tiden fortalt meg at vi i dag skulle hatt et rekkehus over 3 etasjer, 2 biler, bestilt en helt ny bil til over 1/2 mill. og at jeg alene skulle ha en inntekt på over kr 700.000,- i året hadde jeg ikke trodd på det.
Jeg har vært der, ting har endret seg mye på grunn av flaks, nå er det min tur til å gi noe tilbake
Får tårer i øyene når jeg leser detNår trenger jeg deres hjelp jenter.
Jeg har en venninne med dårlig råd, jeg det er ikke helt hennes feil.
Nå har det toppet seg siden det er noen penger hun skulle ha fått, men ikke har fått.
I tillegg så har hun barna denne helgen og hadde tenkt å feire jul med den før de dro på juleferie med pappaen.
Hun vil ikke ta i mot hjelp uten videre så jeg sier helt enkelt, jeg har ikke kjøpt julegave til henne enda, hun får julegaven på forhånd, jeg handler inn det hun trenger til å ha julemiddag til seg og barna. Det godtar hun, heldigvis, jeg kan ikke sitte og se på at noen barn ikke får feiret jul sammen med mamma.
Nå til problemet mitt, jeg er liksom ikke helt norsk, og har ikke helt oversikt over alt som trengs.
Hun har medisterfarse i frysen så lager medisterkaker selv.
Foruten det har jeg handlet inn:
- Ribbe
- Julepølse
- Mandelpoteter
- Riskrem
- Mandel til å ha i riskremen
- Mandel gave
- Julestrømper til barna
- Julesjokolade
- Krumkaker
- Pepperkaker
- Berlinerkranser
- Julebrus
- Har en 8 pk. cola stående og kommer til å ta 2 av dem å putte oppi
- En juleøl
- Julestjerne
Skal innom sentret senere i dag og kjøpe en liten et glassflaske med akevit og et brettspill til hele familien (de må jo ha en gave å åpne også)
Hva har jeg glemt?
så utrolig fint av deg
og hun venninne din er heldig som har degÆææ, takk, men er det noe jeg mangler?Får tårer i øyene når jeg leser detså utrolig fint av deg
og hun venninne din er heldig som har deg
![]()
Masse lykke tilDa sitter man på sykehuset og venter på røntgen av armen..