Desember 2021 - endelig jul!

Og der var luciafeiringen i bhg avlyst, altså den der foreldre kan komme og se:(
Går glipp av det meste i bhg nå når frøkna går siste året, jeg er så lei :bag:
Så kjedelig:/ her kan vi foreldre komme å se på skolen. De skal gå ute :)

Så bra. En fin start det. Er selv sykemeldt. Av helt andre grunner enn deg så kan ikke vente med å komme tilbake fullt igjen:)
I begynnelsen var jeg bare sliten, orket ingenting.
Nå har jeg begynt å kjede meg, tar det som er godt tegn :)
Gleder meg til å gjøre noe fornuftig igjen

Og der var luciafeiringen i bhg avlyst, altså den der foreldre kan komme og se:(
Går glipp av det meste i bhg nå når frøkna går siste året, jeg er så lei :bag:
Uff ja luciaferingen går vi glipp av:( har oxå en som går siste året. Han har ikke heller tatt bilder i bhg de 2 siste åren:(

Uff ja luciaferingen går vi glipp av:( har oxå en som går siste året. Han har ikke heller tatt bilder i bhg de 2 siste åren:(
Nei, vi gikk også glipp av eneste gang minsten får ta portrett/søskenbilde da han begynte å hoste rett før :wacky:

Her tar de ikke bilder i barnehagene faktisk. Som ansatt syns jeg det er greit, som mamma syns jeg det er forferdelig trist!

Årh… må klage litt i dag… så utrolig vondt i magen i dag. Ryggen i natt. Sovet dårlig. Kanskje jeg skal sove litt snart, før lillemor og gubben kommer hjem.

Her tas det bilder i hytt og gevær. Det har blitt flyttet på osv, men bilder har blitt gjennomført vært år. Både i barnehagen og skolen.

Sykt vond arm og hetetokter som i overgangsalderen, men nå er tredje dose gjennomført.

Her har smitten løpt innen helse nå i det siste i området her (de har hatt et utbrudd på et sykehjem som nå er under kontroll, og et utbrudd i hjemmetjenesten i sona som er i etasjen over vårt kontor som ikke er under kontroll enda), lite i skole og bhg (enn så lenge). Så kommunene står jo fritt til å innføre tiltak lokalt ifht de, dermed må du egentlig klage på kommunens jobb, ikke de nasjonale tiltakene :)
Jeg klager på de nasjonale innenfor skole IG bhg og det har jeg null problemer med å si!

Jeg klager på de nasjonale innenfor skole IG bhg og det har jeg null problemer med å si!
Ja, de har jo bare videreført ansvaret over til kommunene, og det er mulig litt dumt. Men her i kommunen innfører de lokale tiltak ganske kjapt, og mulig de regner med at alle kommuner gjør det slik:wacky:

Back
Topp