Så kjedelig:/ her kan vi foreldre komme å se på skolen. De skal gå uteOg der var luciafeiringen i bhg avlyst, altså den der foreldre kan komme og se
Går glipp av det meste i bhg nå når frøkna går siste året, jeg er så lei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig:/ her kan vi foreldre komme å se på skolen. De skal gå uteOg der var luciafeiringen i bhg avlyst, altså den der foreldre kan komme og se
I begynnelsen var jeg bare sliten, orket ingenting.Så bra. En fin start det. Er selv sykemeldt. Av helt andre grunner enn deg så kan ikke vente med å komme tilbake fullt igjen![]()
Det høres bra utI begynnelsen var jeg bare sliten, orket ingenting.
Nå har jeg begynt å kjede meg, tar det som er godt tegn
Gleder meg til å gjøre noe fornuftig igjen
Uff ja luciaferingen går vi glipp avOg der var luciafeiringen i bhg avlyst, altså den der foreldre kan komme og se
Nei, vi gikk også glipp av eneste gang minsten får ta portrett/søskenbilde da han begynte å hoste rett førUff ja luciaferingen går vi glipp avhar oxå en som går siste året. Han har ikke heller tatt bilder i bhg de 2 siste åren
![]()

Her har de ikke fått tilbud at ta bilder.Nei, vi gikk også glipp av eneste gang minsten får ta portrett/søskenbilde da han begynte å hoste rett før![]()
De får til vanlig tilbud om portrett/søskenbilde det året de er 4år her, men slik ble det ikke for vår del dessverre. Og hvert år har de gruppebildeHer har de ikke fått tilbud at ta bilder.
Da går du og legger deg.Årh… må klage litt i dag… så utrolig vondt i magen i dag. Ryggen i natt. Sovet dårlig. Kanskje jeg skal sove litt snart, før lillemor og gubben kommer hjem.
Off da. God bedring. Ville prøvd og legge meg nedpå litt jaÅrh… må klage litt i dag… så utrolig vondt i magen i dag. Ryggen i natt. Sovet dårlig. Kanskje jeg skal sove litt snart, før lillemor og gubben kommer hjem.
Legg deg og slapp av littÅrh… må klage litt i dag… så utrolig vondt i magen i dag. Ryggen i natt. Sovet dårlig. Kanskje jeg skal sove litt snart, før lillemor og gubben kommer hjem.

Har sovet litt, skal straks sove litt til!Da går du og legger deg.
Ikke noe galt å sove når du kan så sant det ikke vil gjøre at du vil ha problemer med å sovne av til kvelden
Prøver å sove litt av gangen!Off da. God bedring. Ville prøvd og legge meg nedpå litt ja![]()
TakkEnig!
Jeg klager på de nasjonale innenfor skole IG bhg og det har jeg null problemer med å si!Her har smitten løpt innen helse nå i det siste i området her (de har hatt et utbrudd på et sykehjem som nå er under kontroll, og et utbrudd i hjemmetjenesten i sona som er i etasjen over vårt kontor som ikke er under kontroll enda), lite i skole og bhg (enn så lenge). Så kommunene står jo fritt til å innføre tiltak lokalt ifht de, dermed må du egentlig klage på kommunens jobb, ikke de nasjonale tiltakene![]()
JuppJa, man bør sjekke nøye rundt i grunn
Ja, de har jo bare videreført ansvaret over til kommunene, og det er mulig litt dumt. Men her i kommunen innfører de lokale tiltak ganske kjapt, og mulig de regner med at alle kommuner gjør det slikJeg klager på de nasjonale innenfor skole IG bhg og det har jeg null problemer med å si!