Lurer på hva som blir av tiltak i morgen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg oxå er spent. Får ikke hoppes ting går så langt som stenge ned. Får helt panikk fra den gang allt stengde nedLurer på hva som blir av tiltak i morgen![]()
God bedringSvimmel, uggen, vondt, kraftløs… god natt!

God bedring til degSvimmel, uggen, vondt, kraftløs… god natt!
God bedring til degBlitt sår i halsen og det er ikke ledig time til testing i dagI morgen er det barnebursdag, så det passer jo bare supert
![]()
Skal tas med to dagers mellomromNærkontakt og hurtigtest ? Hvor mange dager skall hurtigtest tas visst man har vart i nærkontakt. Det er snakk om barn.
Litt rart dette herSkal tas med to dagers mellomrom
Oki, barnehagen ga oss beskjed om 2 dagers mellomromLitt rart dette herringde smittesporing da jeg var sånn i tvil så sier hun jeg snakket med jeg skall forhøre meg her og ringe deg opp igjen. Så ringer en annen og jeg gir beskjed at når vi henta hurtig test sa de han skall testes 5 dager. oki sier hun visst han er negativ idag så tester du han imorgen igjen før han går til skolen ved negativ send han bare på skolen. Skall gjør sånn de 4 andre dagene.
Mye forskjell rundt omkring ja
Dag 1,3 og 5 herNærkontakt og hurtigtest ? Hvor mange dager skall hurtigtest tas visst man har vart i nærkontakt. Det er snakk om barn.