Desember 2020❤️

Krysser fingrene! Og så fint å høre at cysten ligger på 'riktig' sted. Jeg syns det er så rart at ikke alle gynekologer sjekker plassering når de først oppdager en cyste. Jeg fikk jo akkurat samme beskjed, først at den måtte kontrolleres, men så plutselig lå den gunstig til - og slapp å tenke noe mer på den :shy:

Ja, du har rett i det! På offentlig sykehus sier de bare målene på cysten, så det var godt at den private gynekologen tok seg tid og forklarte skikkelig :) Godt å slippe de bekymringene man kan slippe!

Kan ikke få el på mandag eller tirsdag. Også litt usikker på når de tar juleferie, så om den ikke kommer innen søndag så må jeg kanskje vente til januar. Men da kan ikke jeg pga eksamen og en mann som er på sjøen :banghead: Får håpe den kommer snart
Hvor stor var den i dag? Jeg hadde også samme dag da jeg hadde frys i sommer .

Merkelige greier... EL testen i dag på CD12 er mye sterkere enn på samme syklusdag forrige syklus, og da var den ledende folikkelen mye større enn denne gang :wideyed: Testet med to forskjellige typer, og begge er mye sterkere enn sist. Lov å håpe på at jeg har brygget egg som bare det i natt :hilarious:

Hvor stor var den i dag? Jeg hadde også samme dag da jeg hadde frys i sommer .
Den var på 13mm, men nå fikk jeg positiv test i dag så da har jeg vel gjort som Håpespire å brygget egg som bare det i natt :) Enda godt jeg tok en test, de sa at jeg kunne vente til fredag før jeg testa.....

Den var på 13mm, men nå fikk jeg positiv test i dag så da har jeg vel gjort som Håpespire å brygget egg som bare det i natt :) Enda godt jeg tok en test, de sa at jeg kunne vente til fredag før jeg testa.....

Se der ja! :D Til meg sa de at jeg skulle begynne å teste med en gang bare for å være sikker. Bra du ikke hørte på hva de sa til deg! Min var bare 11 mm i går, så jeg trenger nok mer tid :P Håper på positiv test på lørdag morgen her sånn at det blir forsøk på søndag :)

Nå er jeg litt forvirra..... Altså forrige mnd hadde jeg positiv el test på onsdag og fikk da innsett av blasto på tirsdag. Logisk for da setter man inn 5 dager etter el. Nå fikk jeg tlf fra sykehuset. Hadde positiv el test i dag og skal da ha innsett av blasto på tirsdag, altså 4 dag etter el??? Har ringt de tilbake å venter på tlf, men noen andre som har vært borti å sette inn en blasto på dag 4?

Var på kontroll dag 8 i dag, ser ut som det er 6 egg som blir klare til uttak på mandag (?). Gyn virket superfornøyd! Men jeg må innrømme jeg er bittelitt skuffa, håpet kanskje det skulle bli rundt 10-12, men får håpe det er god kvalitet i hvertfall ❤️

Var på kontroll dag 8 i dag, ser ut som det er 6 egg som blir klare til uttak på mandag (?). Gyn virket superfornøyd! Men jeg må innrømme jeg er bittelitt skuffa, håpet kanskje det skulle bli rundt 10-12, men får håpe det er god kvalitet i hvertfall ❤️

Skjønner at du er skuffet, men husk at det er jo bare ett egg som skal til ❤

Nå er jeg litt forvirra..... Altså forrige mnd hadde jeg positiv el test på onsdag og fikk da innsett av blasto på tirsdag. Logisk for da setter man inn 5 dager etter el. Nå fikk jeg tlf fra sykehuset. Hadde positiv el test i dag og skal da ha innsett av blasto på tirsdag, altså 4 dag etter el??? Har ringt de tilbake å venter på tlf, men noen andre som har vært borti å sette inn en blasto på dag 4?

Jeg satt EL sprøyte på tirsdag, så eggløsning i dag og innsett av blasto på tirsdag jeg og. Det blir vel fem dager det, blir det ikke? Teller med dagen i dag Tors-fre-lør-søn-mandag 5 dager:happy:

Jeg satt EL sprøyte på tirsdag, så eggløsning i dag og innsett av blasto på tirsdag jeg og. Det blir vel fem dager det, blir det ikke? Teller med dagen i dag Tors-fre-lør-søn-mandag 5 dager:happy:
Dagen for el/uttak er dag 0. Men fikk endelig en tlf tilbake og fikk vite at legen ville prøve noe nytt å sette inn 5 dagers på dag 4 for å se om sjansen ble bedre av den.

Last edited:
Dagen for el/uttak er dag 0. Men fikk endelig en tlf tilbake og fikk vite at legen ville prøve noe nytt å sette inn 5 dagers på dag 4 for å se om sjansen ble bedre av den. Men om du satte sprøyte på tirsdag så regnes vel el i går (onsdag) og tirsdag blir da rett for deg.

Nei, EL 36 timer etter at sprøyten er satt, satt den 21.00 på tirsdag så i teorien EL 09.00 i dag. Fikk beskjed om å begynne på støttebehandling samme dag som EL og det er i dag:)

Nei, EL 36 timer etter at sprøyten er satt, satt den 21.00 på tirsdag så i teorien EL 09.00 i dag. Fikk beskjed om å begynne på støttebehandling samme dag som EL og det er i dag:)
Ja off, nå går det i surr her.. var på vei å redigere svaret mitt når jeg så du hadde svart meg. Men ja det stemmer til deg. Tirsdag er dag 6 og rett dag å sette inn blasto på. I november hadde jeg el på torsdag å satte inn på tirsdag.

Gikk på en smell og tok prøve idag (altså i ettermiddag). Var selvfølgelig negativ. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta på utvannet urin så tidlig i syklusen:hilarious:
Dpo 11 idag, 6 dager siden innsett av blasto. Sikkert alt for tidlig, men ble litt skremt pga bittelitt rosa i innlegget idag så måtte teste:rolleyes:

Gikk på en smell og tok prøve idag (altså i ettermiddag). Var selvfølgelig negativ. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å ta på utvannet urin så tidlig i syklusen:hilarious:
Dpo 11 idag, 6 dager siden innsett av blasto. Sikkert alt for tidlig, men ble litt skremt pga bittelitt rosa i innlegget idag så måtte teste:rolleyes:
Nei det er vel bedre å ta på morgenurin når man først skal ta tidlig. Men ingen skade skjedd annet enn at du har brukt opp en test da :rolleyes:

7 dager siden innsett av blastocyst idag. Svaaaak strek igår og idag:nailbiting:

Vedlegg

• BC90EADA-7903-49B4-A7E6-731317E6D0D7.jpeg
    BC90EADA-7903-49B4-A7E6-731317E6D0D7.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 104
CD13 i dag, og ingen særlig endring i testene siden i går. Ganske svake streker. Litt sterkere på stripsen til den digitale mens streken på Babyplan er helt lik som i går. Prøøøøver å ikke stresse, for den digitale fra i morges er helt lik den fra forrige runde, og da ble det soleklar positiv morgenen etter. Så det kan jo gå fort! HÅPER virkelig at den er positiv i morgen, for det hadde spart oss for mye bry :arghh:

Skal handle inn en haug med snacks til bilturen i dag, blir 9 t tur/retur :wtf:

CD13 i dag, og ingen særlig endring i testene siden i går. Ganske svake streker. Litt sterkere på stripsen til den digitale mens streken på Babyplan er helt lik som i går. Prøøøøver å ikke stresse, for den digitale fra i morges er helt lik den fra forrige runde, og da ble det soleklar positiv morgenen etter. Så det kan jo gå fort! HÅPER virkelig at den er positiv i morgen, for det hadde spart oss for mye bry :arghh:

Skal handle inn en haug med snacks til bilturen i dag, blir 9 t tur/retur :wtf:
Skal krysse både fingre, tær, hår, armer og ben for deg :Heartred

Spørsmål: jeg skal sette inn blasto, så hva skjer om jeg får positiv el-test på søndag? Blir forsøket avbrutt?

Back
Topp