Ja, liker sette meg målFint med ambisjoner! Ofte sånn at man prøver mer hvis man vet hva man vil frem til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, liker sette meg målFint med ambisjoner! Ofte sånn at man prøver mer hvis man vet hva man vil frem til![]()
Ja, liker sette meg mål![]()
Høres bra utHva klarer du å strikke i dag da
?
Holder på med Setesdal kjørepose nåstrikket jakker, bukser, smekke og sokker. Mye enkelt, men blitt bra. Strikket en genser med elgmønster som ble veldig søt. Kjørepose er det største prosjektet så langt. Strikking er jo ikke komplisert.. Tar bare enda litt tid.
Lån boka Myk Start på biblioteketSå kjekt
Har du noen enkle oppskrifter å dele?
Stoff og stilNoen som vet hvor jeg kan få tak i stoffutklipp, altså ulike figurer jeg kan sy på.
Tenkte å sy på en bamse, prinsesse elr noe på teppe jeg lager.
Så tips??
Takk. Fride nevnte også de så må sjekke utStoff og stil![]()
Hvor kjøper dere garn hen???![]()
Hvor kjøper dere garn hen???![]()
Handler på ulike garnbutikkerHar kjøpt noe drops garn på nett tidligere men da har jeg kjent til garnet fra før. Liker å se fargene og kjenne på garnet før jeg kjøper noe
Enn du?
strrikket dette settet i ferien. Jeg syns det enkleste er å strikke på rundpinne og med 1 tråd uten særlig mønster.Så flink du erVis vedlegget 129263 strrikket dette settet i ferien. Jeg syns det enkleste er å strikke på rundpinne og med 1 tråd uten særlig mønster.
I denne oppskriften var det en del nye ting jeg måtte lære meg og da prøvde jeg først youtube og deretter bare googlet jeg dersom det ikke var på tuben.. I kveld bestilte jeg meg symaskin
Åh det var jo kjempe fintVis vedlegget 129263 strrikket dette settet i ferien. Jeg syns det enkleste er å strikke på rundpinne og med 1 tråd uten særlig mønster.
I denne oppskriften var det en del nye ting jeg måtte lære meg og da prøvde jeg først youtube og deretter bare googlet jeg dersom det ikke var på tuben.. I kveld bestilte jeg meg symaskin
Luen ble jo kjempesøt!Da er jeg ferdig med lua til det settet jeg prøver å strikke ☺
![]()
Her er settet
![]()
Dette er første gang jeg strikker etter mønster☺ og jeg er glad jeg bor i nærheten av min mor, for har måtte spurt endel om hjelpmen nå tror jeg at jeg har begynt å skjønne det
![]()
Takk ☺ det sybes jeg også. Så håper det går like bra med resten ☺Luen ble jo kjempesøt!![]()