Dere strikkedamer...

sYNS DET var vanskelig selv med å legge opp masker jeg, haha

Høres bra ut:) Hva klarer du å strikke i dag da:)?

Holder på med Setesdal kjørepose nå :) strikket jakker, bukser, smekke og sokker. Mye enkelt, men blitt bra. Strikket en genser med elgmønster som ble veldig søt. Kjørepose er det største prosjektet så langt. Strikking er jo ikke komplisert.. Tar bare enda litt tid.

Holder på med Setesdal kjørepose nå :) strikket jakker, bukser, smekke og sokker. Mye enkelt, men blitt bra. Strikket en genser med elgmønster som ble veldig søt. Kjørepose er det største prosjektet så langt. Strikking er jo ikke komplisert.. Tar bare enda litt tid.

Så kjekt:)
Har du noen enkle oppskrifter å dele?

Noen som vet hvor jeg kan få tak i stoffutklipp, altså ulike figurer jeg kan sy på.
Tenkte å sy på en bamse, prinsesse elr noe på teppe jeg lager.

Så tips??

Handler på ulike garnbutikker :) Har kjøpt noe drops garn på nett tidligere men da har jeg kjent til garnet fra før. Liker å se fargene og kjenne på garnet før jeg kjøper noe :)

Enn du?

Europris, Nille, garnbutikken I byen og iceyarn.com og rimi - viking garn.

Lurte på om det var andre enn meg som handla på nett?

ImageUploadedByBV Forum1438724497.564798.jpg strrikket dette settet i ferien. Jeg syns det enkleste er å strikke på rundpinne og med 1 tråd uten særlig mønster.
I denne oppskriften var det en del nye ting jeg måtte lære meg og da prøvde jeg først youtube og deretter bare googlet jeg dersom det ikke var på tuben.. I kveld bestilte jeg meg symaskin

Vis vedlegget 129263 strrikket dette settet i ferien. Jeg syns det enkleste er å strikke på rundpinne og med 1 tråd uten særlig mønster.
I denne oppskriften var det en del nye ting jeg måtte lære meg og da prøvde jeg først youtube og deretter bare googlet jeg dersom det ikke var på tuben.. I kveld bestilte jeg meg symaskin
Så flink du er :)

Vis vedlegget 129263 strrikket dette settet i ferien. Jeg syns det enkleste er å strikke på rundpinne og med 1 tråd uten særlig mønster.
Åh det var jo kjempe fint:) Flinka. Oppskift på buksen:)?

Da er jeg ferdig med lua til det settet jeg prøver å strikke ☺
07b1cf0187d27c22a4bd7f4d6207a4ba

Her er settet
efe024a5cdbc1995e13acf0098d5db15

Dette er første gang jeg strikker etter mønster☺ og jeg er glad jeg bor i nærheten av min mor, for har måtte spurt endel om hjelp ;) men nå tror jeg at jeg har begynt å skjønne det :D

Da er jeg ferdig med lua til det settet jeg prøver å strikke ☺
07b1cf0187d27c22a4bd7f4d6207a4ba

Her er settet
efe024a5cdbc1995e13acf0098d5db15

Dette er første gang jeg strikker etter mønster☺ og jeg er glad jeg bor i nærheten av min mor, for har måtte spurt endel om hjelp ;) men nå tror jeg at jeg har begynt å skjønne det :D
Luen ble jo kjempesøt! :)

Back
Topp