Får dere det dekket av sykehuset? Eller er alle som dere sender inn på eget intiativ? Hvor mye betaler dere for det?
Alle i denne tråden har betalt selv. Koster fra 4500-7000kr utifra hvilke test og hvor utvidet test du velger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får dere det dekket av sykehuset? Eller er alle som dere sender inn på eget intiativ? Hvor mye betaler dere for det?
Da har jeg bestilt fr ultralydklinikken. Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til det kom hjem ? Utstyret til testen.
Dere som sendte tilbake med DHL, kontaktet dere hovednummeret og sa dere skulle sende et brev/pakke? Eller hva sa dere.
Tusen takk, du er min reddende engelJa, ringte bare hovudnummeret og sa jeg skulle sende en medical express pakke.
Dere som sendte tilbake med DHL, kontaktet dere hovednummeret og sa dere skulle sende et brev/pakke? Eller hva sa dere.
Hei. Skal sende pakken fra ultralydklinikken i morgen, skal frakt papirene utenfor pakken? Syns den var liten den esken.
Klarte ikke lese hvor den skulle være, derfor jeg spurteNoen papirer skal inne i esken (står beskrevet hvilke), mens de andre brettes i to og legges i rekkefølge i plastlommen på konvolutten
Klarte ikke lese hvor den skulle være, derfor jeg spurte
Så leit å høre! Var resultatene ok? Fikk dere igjen pengene?Vi skal bestille fra ultralydklinikken.dk. Har veldig god erfaring med de. Du får et testkit, tar blodprøven og sender det tilbake med dhl Jeg foretrekker Panorama forann Harmony siden du kan få teste for flere ting med Panorama Du kan teste fra uke 9 med Panorama. Vi gjorde dette under korona i fjor, men vi mistet i uke 11 da.
Dere som sendte pakken tilbake med DHL, pakken ble registrert inn i formiddag men ikke noe registrert etterpå. Da tenker mitt hode at den ikke ble med flyet. Og forresten, den fryseposer som glassene skulle være i, den var ikke kald?
Bare redd for at prøven blir ødelagt, alt man skal bekymre seg forPosen er ikke kald nei. Den er der bare for å unngå overoppheting
Om den kom med flyet i dag eller ikke kan ha flere årsaker. Det er helligdag i morgen som kanskje har endret flytidene, eller så kan det ha noe med hvor du bor. Vi bor sentralt i Oslo så prøven ble sendt på fly få timer etter innlevering, men jeg vet andre som bor litt lengre unna så ble det ikke sendt med fly før dagen etterpå
Takk for svarPosen er ikke kald nei. Den er der bare for å unngå overoppheting
Om den kom med flyet i dag eller ikke kan ha flere årsaker. Det er helligdag i morgen som kanskje har endret flytidene, eller så kan det ha noe med hvor du bor. Vi bor sentralt i Oslo så prøven ble sendt på fly få timer etter innlevering, men jeg vet andre som bor litt lengre unna så ble det ikke sendt med fly før dagen etterpå
Bare redd for at prøven blir ødelagt, alt man skal bekymre seg for