Dere som skal bestille nipt-test, hvor bestiller dere fra?

Får dere det dekket av sykehuset? Eller er alle som dere sender inn på eget intiativ? Hvor mye betaler dere for det?

Alle i denne tråden har betalt selv. Koster fra 4500-7000kr utifra hvilke test og hvor utvidet test du velger :)

Da har jeg bestilt fr ultralydklinikken. Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til det kom hjem ? Utstyret til testen.

Dere som sendte tilbake med DHL, kontaktet dere hovednummeret og sa dere skulle sende et brev/pakke? Eller hva sa dere.

Dere som sendte tilbake med DHL, kontaktet dere hovednummeret og sa dere skulle sende et brev/pakke? Eller hva sa dere.

Siden ultralydklinikken hadde ordnet alle papirene og alt.. så ringte jeg bare lokal-kontoret og sa at jeg hadde en pakke som skulle sendes den dagen, og spurte etter om de var tilgjengelig hele (arbeids)dagen. Så fikk jeg beskjed om å bare komme bortom, men ringe når jeg var utenfor (koronahensyn).

Ringte ikke hovedkontoret.

Når jeg ringte hovudkontoret så avtalte vi henting så kom de på døren min og hentet pakken på et tidspunkt som passet meg :) De hentet pakken hos meg kl 13 og kl 18 var pakken allerede på et fly ut av landet :)

Hei. Skal sende pakken fra ultralydklinikken i morgen, skal frakt papirene utenfor pakken? Syns den var liten den esken.

Hei. Skal sende pakken fra ultralydklinikken i morgen, skal frakt papirene utenfor pakken? Syns den var liten den esken.

Noen papirer skal inne i esken (står beskrevet hvilke), mens de andre brettes i to og legges i rekkefølge i plastlommen på konvolutten

Vi skal bestille fra ultralydklinikken.dk. Har veldig god erfaring med de. Du får et testkit, tar blodprøven og sender det tilbake med dhl :) Jeg foretrekker Panorama forann Harmony siden du kan få teste for flere ting med Panorama :) Du kan teste fra uke 9 med Panorama. Vi gjorde dette under korona i fjor, men vi mistet i uke 11 da.
Så leit å høre! Var resultatene ok? Fikk dere igjen pengene?

Dere som sendte pakken tilbake med DHL, pakken ble registrert inn i formiddag men ikke noe registrert etterpå. Da tenker mitt hode at den ikke ble med flyet. Og forresten, den fryseposer som glassene skulle være i, den var ikke kald?

Dere som sendte pakken tilbake med DHL, pakken ble registrert inn i formiddag men ikke noe registrert etterpå. Da tenker mitt hode at den ikke ble med flyet. Og forresten, den fryseposer som glassene skulle være i, den var ikke kald?

Posen er ikke kald nei. Den er der bare for å unngå overoppheting :)

Om den kom med flyet i dag eller ikke kan ha flere årsaker. Det er helligdag i morgen som kanskje har endret flytidene, eller så kan det ha noe med hvor du bor. Vi bor sentralt i Oslo så prøven ble sendt på fly få timer etter innlevering, men jeg vet andre som bor litt lengre unna så ble det ikke sendt med fly før dagen etterpå :)

Om den kom med flyet i dag eller ikke kan ha flere årsaker. Det er helligdag i morgen som kanskje har endret flytidene, eller så kan det ha noe med hvor du bor. Vi bor sentralt i Oslo så prøven ble sendt på fly få timer etter innlevering, men jeg vet andre som bor litt lengre unna så ble det ikke sendt med fly før dagen etterpå :)
Bare redd for at prøven blir ødelagt, alt man skal bekymre seg for ❤️

Takk for svar❤️

Bare redd for at prøven blir ødelagt, alt man skal bekymre seg for ❤️

Det tror jeg går helt fint :)
Ene gangen jeg sendte inn prøven så glemte jeg å legge sølvposen tilbake i boksen. Jeg sendte den altså bare i sølvfolien oppi konvolutten:p Det gikk helt fint det også, men var litt stressa da jeg fant det ut :hilarious:

Fra pakken deres var fremme i USA , hvor lang tid tok det før svaret kom da? Min var fremme i dag tidlig , så er spent på når jeg kan forvente svar ❤️❤️

Back
Topp