Gjorde det i en av mailene deres til meg også så derfor jeg ble forvirret! Får ikke gjort noe annerledes nå som det er sendt avgårde så får bare satse på det er i ordenStod i mailen min at det skulle signeres, så jeg gjorde det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det i en av mailene deres til meg også så derfor jeg ble forvirret! Får ikke gjort noe annerledes nå som det er sendt avgårde så får bare satse på det er i ordenStod i mailen min at det skulle signeres, så jeg gjorde det
Gjorde det i en av mailene deres til meg også så derfor jeg ble forvirret! Får ikke gjort noe annerledes nå som det er sendt avgårde så får bare satse på det er i orden
Vi valgte NIPT basic. Testet ikke for delesjons syndrom, da det er stor sjanse for å få falsk positiv på dette.
Nesten så jeg angrer meg litt på den med delesjon nå.. legen sa jo.. at de var 4 av 5 positive som var feil på delesjon. Neste steg da var diagnostisk UL - ved funn - fostervannsprøve og morkakeprøve... høres jo litt risky ut men...
Fostervannsprøve og morkakeprøve medfører en liten risiko.. men det er akkurat det; LITEN risiko. Tror det er snakk om type 0,5% sjanse..? Går nok helst bra Ikke noe man vil ta unødvendig, men gir jo en sikker diagnose.
Går nok helst bra
Fikk du positivt på 4 av 5 stk..?
nei, ikke fått svar enda, men 80% av positive på delesjon er falskt positive. Var det jeg mente
Jeg har bestilt fra Eddalabs og er foreløpig veldig fornøyd med prosessen. Fikk tatt blodprøver hos fastlegen, men legen hos Eddalabs tipset meg også om en gynekolog i nærområdet som jeg valgte å benytte på tidlig ultralyd (som jeg forøvrig var superfornøyd med!). Testen er fremme hos Eddalabs i dag, så ser ikke frem til 9 laaange dager med venting
Åja, sånn sett. Men det er jo ikke sånn at man ofte FÅR positive svar likevel.
Alt var negativt her f.eks.
Det får du nok, jeg fikk på dag 8 fra eddalabs (dag 9 var skjærtorsdag)!på dag 8 (venting) Edda i dag.. krysser fingre for svar imorgen !!
Det får du nok, jeg fikk på dag 8 fra eddalabs (dag 9 var skjærtorsdag)!
Vi fikk svar på fredag !!
Vi venter en frisk liten gutt
Åh gratulerer så myeVi fikk svar på fredag !!
Gratulerer <3Vi fikk svar på fredag !!
Vi fikk svar på fredag !!
Et lite spørsmål: jeg har hatt samtale med nipt Skandinavia som tilbyr testen fra uke 9-10. og ultralydklinikken som tilbyr fra uke 11. Helst ikke 10 sa de. Hvem velger jeg? Siste var en norsk lege som ringte meg.