Dere som ikke ammer.

Var enig med deg helt til poenget ditt mtp amming, husk at psykiske vansker som mødre kan få pga amming kan skade tilknytningsprosessen noe som kan henge med hele veien videre. Er du vært utsatt for overgrep eller har hatt spiseforstyrrelser kan amming oppleves som veldig ekkelt og kanskje traumatiserende for noen få! Og slikt er grunnen til at mange vil juge og si at de ikke fikk det til..

Ser poenget ditt og tar den
 
Ser poenget ditt og tar den
Var enig med deg helt til poenget ditt mtp amming, husk at psykiske vansker som mødre kan få pga amming kan skade tilknytningsprosessen noe som kan henge med hele veien videre. Er du vært utsatt for overgrep eller har hatt spiseforstyrrelser kan amming oppleves som veldig ekkelt og kanskje traumatiserende for noen få! Og slikt er grunnen til at mange vil juge og si at de ikke fikk det til..

Enig.
 
Jeg har ikke lest alle innleggene.
Jeg drømte om å fullamme, og gjorde alt for at det skulle gå.

Jeg fikk melk først dag 10-12. Og sa den først kom var det veldig lite..Jeg bodde hos ammepoliklinikken og vi forsøkte alt, nesespary, hjelpebryst, hud mot hud søvn/hvile, pumpingn, ammeskjold, spise div ting...ingenting hjalp på produksjonen!

Når vi endelig trodde det gikk, hadde ikke frøkna gått opp et eneste gram og tilbake til flaska igjen.

Ungen SKREK hvergang hun så brystet, det var et mareritt.

Jeg ente med å delamme i 4 mnd, da ville ikke ungen mer.

Neste gang håper jeg det går bedre, men er bedre innstillt denne gangen hvis det ikke gjør det.
 
Back
Topp